Silently.quote:
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
T ging ook helemaal niet over seks met n ex!
En ik heb dat wel vaker dan eens gedaan. Als ik er nog niet klaar mee was.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
Does not compute.quote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
Ik hoef geen sex met een ex. No thanks!
Zegt hij nu hij al voorzien is.quote:
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
nu nog?quote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.
Zoiets verschilt per persoon denk ik. En ook de manier waarop het uit ging is best een belangrijke factor denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
Dat bedoelde ik dus ook. Niet nu maanden/jaren later. Maar net na de break-up.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
quote:
Netjesquote:
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.quote:
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"quote:Op maandag 22 september 2014 16:21 schreef Solique het volgende:
Hier geen sex met exen, die kunnen dat vergeten.
[..]
Netjes
Nou ja, ik werk al 10 maand achtereen zonder vakantiequote:Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.
Nopequote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |