SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Ama op 07-07-2016 14:28:01 ]Your beauty never ever scared me.
Ik dacht probeer het juist hier omdat hier alle vakantiegangers zittenquote:Op maandag 22 september 2014 15:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Aam, misschien ook effe 1 in FHF openen. Wellicht dat er FOK!kers zijn die
er wat thuis hebben liggen ?
Ga ik ook doen maar dan is het nog onmogelijk om zoveel te verzamelenquote:
Uiteraardquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:40 schreef UIO_AMS het volgende:
Naast de postzegel betaal je ook voor de ansichtkaart?
Nu heb ik niks voor je, maar de volgende vakantie zal ik een mooie ansicht voor je meenemen. Of je moet er één uit Amsterdam willen hebben.quote:
Nederland ga ik eerst zelf proberen, dat moet te doen zijn de grote stedenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:43 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nu heb ik niks voor je, maar de volgende vakantie zal ik een mooie ansicht voor je meenemen. Of je moet er één uit Amsterdam willen hebben..
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef Fazzoletti het volgende:
Amarantha, misschien is dit dan wel wat voor je
quote:Op maandag 22 september 2014 15:15 schreef Amarantha het volgende:
Ik weet van de site postcrossing af maar ik spaar juist onbeschreven kaartjes.
Beetje moeilijk om dan je kaart te registreren zonder nummer hequote:Op dinsdag 23 september 2014 21:52 schreef TimeJumper het volgende:
Misschien is de site postcrossing toch een idee.
Dan moet je gewoon bij je info zetten dat je graag onbeschreven kaartjes wilt!!!
Dan krijg je die vast.
Ohw ja shit, dat nummer vergetenquote:Op dinsdag 23 september 2014 21:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Beetje moeilijk om dan je kaart te registreren zonder nummer he
Misschien via het het forum van hen.
Zijn bijv ook mensen die daar bijv. Theezakjes uitwisselen.
Tofquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:33 schreef Eris het volgende:
Ik zal van de week wel even kijken in Trelleborg of je wat hebben.
Alleen jammer dat de winkels avonds gesloten ben en pas na half 7 vrij ben.. Wil je onbeschreven kaartjes?quote:
Ja het liefst welquote:Op woensdag 24 september 2014 18:22 schreef Eris het volgende:
[..]
Alleen jammer dat de winkels avonds gesloten ben en pas na half 7 vrij ben.. Wil je onbeschreven kaartjes?
Ik heb er eentje voor je meegenomen uit Mallorca (Playa de Palma). Als je interesse hebt in de kaart stuur me dan even een DM met je gegevens. Hoef er btw niks voor terug.quote:
Aaah super leukquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:21 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb er eentje voor je meegenomen uit Mallorca (Playa de Palma). Als je interesse hebt in de kaart stuur me dan even een DM met je gegevens. Hoef er btw niks voor terug.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:04 schreef Eerin het volgende:
Stuur mij ook maar even dm/pm met adres; ik ga begin november naar Dublin en ik heb nog wel wat liggen uit NormandieStuur ik die na Ierland vakantie wel op.
Lees het nu pasquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:26 schreef Eris het volgende:
Stuur mij je adress ook maar.
Je krijgt hem alleen wel nu en niet als ik thuis ben anders vergeet ik het weer.
Je adress staat er wel op....
Ah dat zou leuk zijn, dankjequote:Op donderdag 22 januari 2015 16:22 schreef UIO_AMS het volgende:
Oei. Zal kijken of er nog een kaartje over is uit Indonesië. Heb er niet meer aan gedacht.
Oh lees dit nu pasquote:Op maandag 26 januari 2015 19:13 schreef _NeedeRadicals_ het volgende:
Stuur maar ff je adres.. in mei ga ik naar Gdansk,Warschau en Krakau en in de zomer naar Malta.
Krijg je er als bonus er nog 1 uit Neede bij
En nee, hoef er geen geld voor.
Volgens mij hebben we nog een kaartje over. Stuur me je adres maar.quote:Op donderdag 22 januari 2015 16:28 schreef Amarantha het volgende:
Ah dat zou leuk zijn, dankjeVind het al mooi dat je wilt kijken of je hem nog hebt
Thanksquote:Op donderdag 29 januari 2015 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nog een kaartje over. Stuur me je adres maar.
Tis nog lang geen meiquote:Op woensdag 28 januari 2015 22:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh lees dit nu pasIk stuur meteen DM!
Weet ik maar tegen die tijd vergeet ik het vast om mn adres te sturenquote:
Die van Hawaii is van mij en komt van Oahu.quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Gatochweg het volgende:
Ik heb er nog eentje uit Maui-Hawaii (maar zag dat je Hawaii al hebt) en uit Canada.
Bij interess stuur je maar een pm
Oeps, berichtje gestuurd!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:29 schreef Gatochweg het volgende:
Ik heb er nog eentje uit Maui-Hawaii (maar zag dat je Hawaii al hebt) en uit Canada.
Bij interess stuur je maar een pm
Zal het er even bij zetten!quote:Op zaterdag 31 januari 2015 16:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Die van Hawaii is van mij en komt van Oahu.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:04 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb nog wel wat kaartjes voor je liggen van onder andere Wenen, Parijs, Londen en Praag.
Damn je hebt me echt verwendquote:Op zaterdag 28 februari 2015 18:04 schreef gelestipjes het volgende:
Ik heb nog wel wat kaartjes voor je liggen van onder andere Wenen, Parijs, Londen en Praag.
Dat was jijquote:Op zondag 8 maart 2015 12:51 schreef KolonelBroodje het volgende:
Volgens mij heb ik ooit een playstation spel door je brievenbus gedaan, zelfde adres nog steeds?
quote:Op zondag 8 maart 2015 16:32 schreef Eris het volgende:
Zal op de terug weg wel even kijken of ik een kaartje van Egypte kan regelen....
Hahaquote:Op dinsdag 10 maart 2015 18:19 schreef Individual het volgende:
Ik ga binnenkort maar eens opruimen en met de dozijnen ansichtkaartjes wereldwijd doe ik niets. Als ik ze vind stuur ik wel een pm.
Dat was ik. Die bovenste (Blue River, British Columbia, Canada) is van het laatste dobbelsteenavontuur die ik vond toen ik hopeloos op zoek was naar een enveloppe. Die onderste is van onze overwintering in Indonesië van de afgelopen winter.quote:Op maandag 16 maart 2015 12:20 schreef Amarantha het volgende:
Van wie heb ik deze 2 kaartjes gekregen?
[ afbeelding ]
Aah bedankt, dit is een stuk beter! En ook bedankt voor de kaartjesquote:
Die heb ik nog niet dus die is hartstikke welkomquote:Op maandag 16 maart 2015 13:52 schreef Njosnavelin het volgende:
Leuk idee!
Ik woon in Brussel, niet zo exotisch maar kan er eventueel een sturen
quote:
Zal morgen even kijken wat er bij de stapel zit die ik van Individual heb gekregen. Nog geen tijd voor gehad, zal morgen even lijstje maken met wat ik er nu bij heb.quote:Op zondag 5 april 2015 00:47 schreef Reismeis het volgende:
Heb je er al 1 uit Istanbul?
Daar ga ik eind april heen dus dan kan ik er 1tje meenemen!
Wist niet dat dat ook konquote:Op zondag 5 april 2015 01:14 schreef Peter het volgende:
Je kunt op het forum van postcrossing ook Taggen en daar zit zelfs wel een draadje bij voor onbeschreven kaartjes in een envelop. Zomaar een tip
Volgens mij zit Istanbul in het stapeltje.quote:Op zondag 5 april 2015 00:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zal morgen even kijken wat er bij de stapel zit die ik van Individual heb gekregen. Nog geen tijd voor gehad, zal morgen even lijstje maken met wat ik er nu bij heb.
Roep maar als de OP aangepast moet worden.quote:Op zondag 5 april 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
Wist niet dat dat ook konMaar moet zeggen dat mijn verzameling via deze topic ook al aardig aan het groeien is. Zal morgen nieuw lijstje plaatsen.
Ik stuur je even berichtjequote:Op vrijdag 10 april 2015 13:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Roep maar als de OP aangepast moet worden.
Check.quote:
Ah ja dat zou leuk zijnquote:Op dinsdag 12 mei 2015 13:58 schreef Negentiendertig het volgende:
*schop
Loopt dit nog?
Kwam net een zooi kaartjes tegen die ik ooit kocht maar nooit daadwerkelijk heb verstuurd:
3x Londen
4x Japan (1x Miyakoodori, 1x Tokyo, 1x Kamakura, 1x Shinkansen met Mt. Fuji op de achtergrond)
3x Düsseldorf
9x NYC
1x Miami South Beach
1x Valencia (met foto's van het L'Umbracle)
Hebben?
Oehquote:Op dinsdag 12 mei 2015 19:23 schreef automatic_ het volgende:
Ik vertrek over 10 dagen, dus even een schopje
Oeh ja leukquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb er ook nog wel een paar: Zwitserland, Tsjechië, Ierland en Deventer. En binnenkort Wales natuurlijk. Hebbe? DM sturen
DM me je adres maar, dan doe ik ze later op de post.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah ja dat zou leuk zijnMaar ik hoef Tokyo en London niet meer
Die heb ik al. Tokyo heb ik ook al dubbel.
[..]
OehLeuk, waarheen?
[..]
Oeh ja leukDie wil ik wel. Je ging ook nog naar Spitsbergen toch?
![]()
(Dat laatste is nml echt zo'n land waar ik eigenlijk twijfel of ze wel ansichtkaartjes hebben
)
Wauwquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Tuurlijk hebben ze die. Google maar eens op Svalbard postcard
Ik heb ze binnenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:46 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
DM me je adres maar, dan doe ik ze later op de post.
quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:40 schreef Negentiendertig het volgende:
Goeie reminder, in augustus zal ik een kaartje uit Madrid en Lissabon meenemen.
Ik wil de OP wel aanpassen, maar ik ben even kwijt wat er allemaal bij moet.quote:Op woensdag 24 juni 2015 22:44 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben echt super blij met jullie allemaal
Mooi land jonguhquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Van de lieve Dr_Flash heb ik zes kaartjes uit Wales gekregen
[ afbeelding ]
Erg mooie kaartjes ook! Thanks
Zal binnenkort even goed lijstje maken (die jij vast wel weer beter maaktquote:Op donderdag 25 juni 2015 10:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik wil de OP wel aanpassen, maar ik ben even kwijt wat er allemaal bij moet..
Oeps, late reactie. Zal ik doen!quote:Op woensdag 24 juni 2015 23:56 schreef fraubitch het volgende:
Ik heb er nog een paar liggen. Pm me je adres maar
Wauw, die zijn mooiquote:Op woensdag 24 juni 2015 22:37 schreef Amarantha het volgende:
Van de lieve Dr_Flash heb ik zes kaartjes uit Wales gekregen
[ afbeelding ]
Erg mooie kaartjes ook! Thanks
Als je zou willen, graag!quote:Op donderdag 2 juli 2015 08:37 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik kan kaartjes meenemen uit de VS (oostkust) en Canada (regio Quebec en Ontario), als je daar nog niks van hebt. Last maar weten!
quote:Op vrijdag 3 juli 2015 23:43 schreef Felixa het volgende:
Noorwegen. Zal proberen om overal een leuke kaart te scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |