Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem aan van een dealer die daar bij de pisbakken staat.
Zo jaquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
O rlyquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)quote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.
[..]
Zo ja
Blijf het een slechte zaak vinden dat het niet gereguleerd is. Zou zoveel doden/mensen die in het ziekenhuis komen door slechte pillen schelen.
Lolquequote:Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
O rly![]()
Gewoon de urine test doen door over het pilletje heen te pissen. Als ie blauw wordt zit je goed.
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)
Maar ff de OP opleuken
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.quote:Op maandag 22 september 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolque
Ik denk niet dat ik m dan nog hoef, nadat er overheen is gezeken
Dus datquote:Op maandag 22 september 2014 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).
En niet alleen dat natuurlijk, zoveel andere bende die op die markt opduikt.
[..]
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.
okayquote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
En nu maken we hier weer een sex-sc van i.p.v een lijp gaan sc
Hoe danquote:Op maandag 22 september 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
Ben eens slecht gegaan op twee aspirines. Dat nooit meer.
Vochtige grotquote:
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
Hoofdpijn ging niet weg.quote:
Nee, was ik sowieso niet van plan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Gr gr, mama Dqod
En dan zo je penis er inquote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Vochtige grot
Natte lade
Omnomnom
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"quote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'
So
Ohjaquote:
Ik heb geen penisquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo je penis er in
en er weer uit
repeat until orgasm
Die bestaat helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"
wel een vagina en daar kan een penis in.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel een vagina en daar kan een penis in.
Dat is echt vet leuk om te doen
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can do it myself, thank you very much
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |