Zou kunnen ja, maar voor nu is er geen haast bij. Viel me gewoon op dat de verhouding tussen de prijs en het oppervlakte compleet scheef was bij deze woning.quote:
Dan nog, het is duwo man. Mag toch hopen dat wel kunnen bedenken dat het studenten niet zozeer om prestige als om de prijs is te doen qua huren.quote:
balkon > stoepquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:17 schreef Rezania het volgende:
Of, zoals de burgemeester van Delft in de nieuwe almanak van LIFE zegt; "Een beetje student heeft geen tuin, die heeft een stoep."
geen schaap te zien hierquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:39 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Oh, dacht anders ga ik even schapen aaien bij de ub
Wat bedoel je met "chi kwadraat wordt uitgelegd"? Bedoel je de eigenschappen van de distributie of de chi kwadraattest?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:25 schreef Probability het volgende:
Vraagje, ik mag niet lezen.. (Dus ook niet fokken maar goed)
Weet iemand een filmpje waarin vooral gepraat wordt (liefst Nederlands) met weinig beeld/rustige stem
Waarin de chi kwadraat wordt uitgelegd?
Mag niet studeren maar dan leer ik tenminste nog iets en kan ik nog iets doen
Chi kwadraat test sorryquote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:10 schreef Novermars het volgende:
[..]
Wat bedoel je met "chi kwadraat wordt uitgelegd"? Bedoel je de eigenschappen van de distributie of de chi kwadraattest?
Wat, jullie hebben dynamica ?quote:
rtquote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:21 schreef MrStalin het volgende:
Zo, vanmiddag even een tentamen verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |