Dat dus.quote:Een ruime definitie omvat alle natuurwetenschappen en technische wetenschappen alsmede wiskunde en informatica.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie elkaar ooit meeten
Ollie is toch nooit op de uniquote:Op maandag 22 september 2014 20:51 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie elkaar ooit meeten
wat staat hier?quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef MrStalin het volgende:
En jullie sturen DM'en zeker gelijk je facebookprofiel door
quote:
Een dikke vinger of gewoon 'Fuck jou'?quote:Op maandag 22 september 2014 23:13 schreef Bravebart het volgende:
Oh, ik lul, je stuurde wel wat terug!
Ja.quote:Op maandag 22 september 2014 23:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een dikke vinger of gewoon 'Fuck jou'?
IO'ersquote:Op dinsdag 23 september 2014 09:48 schreef MrStalin het volgende:
Ben nu bij IO, hipsterlevel is hoog
quote:
Nou, hij past, maar nu wil die computer niet meer normaal opstarten.quote:
Wat doe jij bij IO?quote:Op dinsdag 23 september 2014 09:48 schreef MrStalin het volgende:
Ben nu bij IO, hipsterlevel is hoog
Ah, vandaar dat ze uitgerekend bij IO een zaal hebben geboekt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:11 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Past dan weer bij mijn opleiding
Sowieso dat jij vandaag voor me stond. Sowieso.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze uitgerekend bij IO een zaal hebben geboekt.
nah dat was gewoon omdat het weer eens bagger geregeld wasquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:28 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ze uitgerekend bij IO een zaal hebben geboekt.
Dat is dan ook belachelijk veel. Sterkte ermee.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef Lokasenna het volgende:
4 deadlines per week voor twee vakken vind ik eigenlijk wel achterlijk veel
Hoeveelste?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef MrStalin het volgende:
over twee weekjes is het lustrum aan
Opening is met een cantus toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef MrStalin het volgende:
Jaaaaaaaquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef MrStalin het volgende:
Je was anders niet zo enthousiast over het lustrum van LST.quote:
Lustrum?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je was anders niet zo enthousiast over het lustrum van LST.
Wat heb jij met L&R lustrum van doen dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:40 schreef Bravebart het volgende:
Wat heb ik met het LST lustrum van doen dan?
3equote:Op dinsdag 23 september 2014 21:43 schreef MrStalin het volgende:
[..]
14e lustrum is het. Bij jullie dan?
Als je de muis wat gevoeliger instelt dan heb je dat ook op een groter scherm. Aan te raden want minder snel RSI en gemakkelijker.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:10 schreef Rezania het volgende:
Heb echt een gigantische muismat gekregen bij mijn nieuwe videokaart, zo groot als een A4'tje. Één probleem, ik hoef mijn muis amper te bewegen om van de ene kant van het scherm naar de andere kant te geraken, mijn scherm is te klein.#FWP
quote:
goede samenvatting van de mensen in Delftquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Mitsu het volgende:
Hahaha jezus, dan ben je al zo lelijk en gedraag je je ook nog eens als een mongool
Het is Rusland, wat verwacht je.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:45 schreef Mitsu het volgende:
Hahaha jezus, dan ben je al zo lelijk en gedraag je je ook nog eens als een mongool
Civ5quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:54 schreef Rezania het volgende:
Godsamme, zo'n krachtige kaart (jonguh!) en ik heb geen idee wat ik kan gaan spelen.
Tsk, spreek voor jezelf.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
goede samenvatting van de mensen in Delft
Dat vereist geloof ik niet veel grafische kracht.quote:
Jij bent een uitzondering natuurlijk, hequote:
Maar wel tof ;pquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat vereist geloof ik niet veel grafische kracht.
Ik ben de schoonheid en normaalheid zelve.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:02 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering natuurlijk, he
Ja, dat wel. Maar ik wil iets wat mijn nieuwe kaart echt goed test. Heb Watch_Dogs geprobeerd met mods, maar dat spel is gewoon saai.quote:[..]
Maar wel tof ;p
Hahahah.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:58 schreef MrStalin het volgende:
[..]
goede samenvatting van de mensen in Delft
Russen hoeven niet per definitie lelijk te zij tochquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is Rusland, wat verwacht je.
Wel gek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:07 schreef Mitsu het volgende:
[..]
Russen hoeven niet per definitie lelijk te zij toch
quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef MrStalin het volgende:
wtf, Matlab easter egg:
[ code verwijderd ]
Moet je eens xpbombs intypen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef MrStalin het volgende:
wtf, Matlab easter egg:
[ code verwijderd ]
Ik in ieder geval wel tijdens mijn werkcollege over MatLab.quote:
Er zitten echt tientallen easter eggs in MATLABquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef MrStalin het volgende:
wtf, Matlab easter egg:
[ code verwijderd ]
Oh, langs het schaakbord, dan omhoog en dan naar rechts. Got it.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:59 schreef Bravebart het volgende:
Juh, dat is die computerzaalIk ben een keer een kwartier op zoek geweest naar die zaal en toen heb ik het maar opgegeven
Je moet als je binnenkomt linksom of rechtsom, maakt niet uit, en dan de lange gang in (parallel aan hoe je binnenkwam dus). Gang helemaal uitlopen en dan het hoekje om. Dan sta je dus eigenlijk recht tegenover het punt waar je binnenkwam, maar dan aan de andere kant van het gebouw (die grote collegezaal zit in de weg). Dan loop je de gang die in het verlengde ligt uit tot je bijna aan het eind een trap omhoog hebt, aan je rechterhand. Daar ga je omhoog en dan rechts de gang in. Daar is het de derde deur oid aan je rechterhand.
Simpel noh
waar ben je mee bezigquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:11 schreef MrStalin het volgende:
godver waarom werkt mn Matlab code niet, kan wel janken
Leiden kan er ook wat van hoor, probeer maar eens een kamer in de hoogbouw te vinden (dat is die toren die aan het Gorlaeus vast zit). Je blijft rondjes lopen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:05 schreef Nattekat het volgende:
Zo te horen is Delft één groot doolhof...
Ik hoef daar gelukkig nooit verder dan de grote collegezalen, of de route naar de kantine, maar in het verleden ben ik daar wel eens goed de weg kwijt geraaktquote:Op woensdag 24 september 2014 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leiden kan er ook wat van hoor, probeer maar eens een kamer in de hoogbouw te vinden (dat is die toren die aan het Gorlaeus vast zit). Je blijft rondjes lopen.
Niks mis met het Gorlaeus ja.quote:
Ja!quote:Op woensdag 24 september 2014 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, langs het schaakbord, dan omhoog en dan naar rechts. Got it.
Sommige mensen hebben daar gewoon moeite meequote:Op woensdag 24 september 2014 02:28 schreef Anoonumos het volgende:
Deze stoere boi begint nu aan de netversie van zijn inleverhuiswerk.
I'm too old for this shit. (lees: waarom kan ik nog steeds niet plannen)
Nuclear Magnetic Resinance, een analysetechniek. Zelfde techniek wordt ook voor MRI gebruikt.quote:
Wat voor leed hebben ze je aangedaan?quote:Op woensdag 24 september 2014 19:43 schreef Mitsu het volgende:
Sommige projectbegeleiders zijn echt stom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |