wat? Ik richt mij alleen op treinen en misschien op trams.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef Geralt het volgende:
Hoe gaat een Internet Movie DataBase precies een geschikte klant zijn hiervoor?
Zeg dan nmbs, ipv imdb...quote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
wat? Ik richt mij alleen op treinen en misschien op trams.
quote:
www.imdb.comquote:Op maandag 22 september 2014 12:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ns en imdb zullen mijn klanten zijn voorlopig.
Ja lijkt zeker veel op elkaar. 4 letters en 2 zijn hetzelfde dus 50% is hetzelfde!!!!!!!quote:Op maandag 22 september 2014 12:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Lijkt veel op elkaar.
Je bent woordenshuffelaar, niet lettershuffelaarquote:Op maandag 22 september 2014 12:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Lijkt veel op elkaar.
Hij gaat een probleem wat niet bestaat oplossenquote:Op maandag 22 september 2014 12:28 schreef mvdejong het volgende:
Als je crowdfunding wil krijgen, zul je eerst in staat moeten zijn een duidelijk verhaal neer te zetten ":
- wat het probleem is wat je op wil lossen;
- hoe je dat probleem gaat oplossen;
- hoe de oplossing van dat probleem de investeerders geld gaat opleveren.
Dat zie ik nog niet terug in de OP.
Het probleem is treinen die niet geflitst worden. Oplossing is trein flitsers. Investeerders zullen minder vertraging hebben met de trein en tijd is geld.quote:Op maandag 22 september 2014 12:28 schreef mvdejong het volgende:
Als je crowdfunding wil krijgen, zul je eerst in staat moeten zijn een duidelijk verhaal neer te zetten ":
- wat het probleem is wat je op wil lossen;
- hoe je dat probleem gaat oplossen;
- hoe de oplossing van dat probleem de investeerders geld gaat opleveren.
Dat zie ik nog niet terug in de OP.
Nee, flitsen van treinen is een mogelijke oplossing van een probleem. Maar je stelt niet wat het probleem is, en hoe het flitsen van treinen dat probleem zou oplossen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het probleem is treinen die niet geflitst worden. Oplossing is trein flitsers. Investeerders zullen minder vertraging hebben met de trein en tijd is geld.
De wisselstoring gm treedt op is het probleem. Kan opgelost worden door het flitsen van treinen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nee, flitsen van treinen is een mogelijke oplossing van een probleem. Maar je stelt niet wat het probleem is, en hoe het flitsen van treinen dat probleem zou oplossen.
Voorlopig ga ik er vanuit dat het probleem niet bestaat, en dat flitsen het probleem ook niet zou oplossen. Of wat de relatie met wisselstoringen is.
Ik zie niet hoe het flitsen van treinen wisselstoringen kan voorkomen. Niet namelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
De wisselstoring gm treedt op is het probleem. Kan opgelost worden door het flitsen van treinen.
jawel door het flits proces zullen de wielen van de trein de spoor opwarmen en zo wisselstoring voorkomen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:34 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het flitsen van treinen wisselstoringen kan voorkomen. Niet namelijk.
Het gaat moet om foto's maken maar om het proces van flitsen waardoor de spoor verwarmd wordt doordat de wielen van de trein voor frictie zorgen. Jezus zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik met mijn fotocamera langs het spoor ga staan en ik flits een trein, welk probleem los ik dan op?
Hoe verwarm je het spoor met een flitser?quote:Op maandag 22 september 2014 12:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het gaat moet om foto's maken maar om het proces van flitsen waardoor de spoor verwarmd wordt doordat de wielen van de trein voor frictie zorgen. Jezus zo moeilijk is het allemaal niet...
Ja ik heb er goed over nagedacht en wisselstoring is een groot probleem ik wil dat oplossen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:39 schreef weps het volgende:
Ehhhh... heb je zelf wel enig idee waar je het over hebt?
Als je nou eerst eens uitgelegd had wat je met "flitsen" bedoelde, dan was duidelijk geweest wat de bedoeling was. Wat jij nu noemt is op geen enkele manier iets wat mensen die niet in jouw specifieke wereldje leven onder "flitsen" verstaan.quote:Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
jawel door het flits proces zullen de wielen van de trein de spoor opwarmen en zo wisselstoring voorkomen.
Niet met het flitser maar het proces van flitsen waardoor de machinist remt en door de frictie warmte ontstaat.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hoe verwarm je het spoor met een flitser?
De flitser op het spoor leggen en constant flitsen. Misschien verwarm je het minieme stukje spoor dan met 0,00001 graad.quote:Op maandag 22 september 2014 12:40 schreef Janneke141 het volgende:
Hoe verwarm je het spoor met een flitser?
Hoe flits je dan om de machinist te laten remmen ?quote:Op maandag 22 september 2014 12:41 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Niet met het flitser maar het proces van flitsen waardoor de machinist remt en door de frictie warmte ontstaat.
Dan ga je staan wachten langs het spoor en als er een trein komt dan flits je.quote:Op maandag 22 september 2014 12:44 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Hoe flits je dan om de machinist te laten remmen ?
Een machinist zal voor een flitser op die manier niet remmen. Tenzij hij toch al zijn baantje kwijt wil.quote:Op maandag 22 september 2014 12:46 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan ga je staan wachten langs het spoor en als er een trein komt dan flits je.
De machinist schrikt dan en zal dan gaan remmen. (van schrik)
Hier door krijg je wrijving waardoor het spoor warmer wordt en de wissel dus niet bevriest.
Nee, want het is totaal kansloos.quote:Op maandag 22 september 2014 12:48 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Jongens ga mijn idee niet zo afzeiken. Geef het tenminste een kans.
Je moet ook niet de machinist in zijn gezicht flitsen. Dat is gevaarlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:56 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nee, want het is totaal kansloos.
Je snapt de oorzaken van wisselstoringen niet, je snapt de techniek niet waardoor je rem-idee niet werkt.
Daarnaast zal iemand die machinisten in hun gezicht gaat flitsen door de Spoorwegpolitie worden opgepakt, en die jongens zijn een stuk minder aardig dan een gewone agent.
Troll...quote:Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet de machinist in zijn gezicht flitsen. Dat is gevaarlijk.
Maar dan schrikt hij toch niet?quote:Op maandag 22 september 2014 12:58 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Je moet ook niet de machinist in zijn gezicht flitsen. Dat is gevaarlijk.
Behalve natuurlijk dat, zoals weps aangeeft, moderne remmen in treinen niet de wielen opwarmen, het remblokken-systeem is voor personen-materieel niet echt meer in trek. En zelfs als dat wel zou gebeuren, het verwarmen van de rails hierdoor warmt niet de delen van de wissel op die vastgevroren zijn, want het is niet alsof de rails van de wisseltong vastgevroren is.quote:Op maandag 22 september 2014 13:15 schreef jeroen25 het volgende:
Misschien is het dan verstandiger om zelf ATB signalen op het spoor te zetten?
Dan kun je de apparatuur in de trein laten remmen.
Als jij het allemaal zo goed weet waarom kom je dan niet met een alternatief?quote:Op maandag 22 september 2014 13:24 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk dat, zoals weps aangeeft, moderne remmen in treinen niet de wielen opwarmen, het remblokken-systeem is voor personen-materieel niet echt meer in trek. En zelfs als dat wel zou gebeuren, het verwarmen van de rails hierdoor warmt niet de delen van de wissel op die vastgevroren zijn, want het is niet alsof de rails van de wisseltong vastgevroren is.
De huidige wisselverwarming-systemen werken goed. Het is alleen een keuze van ProRail of, en wanneer, deze ook daadwerkelijk ingezet wordt.quote:Op maandag 22 september 2014 13:25 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Als jij het allemaal zo goed weet waarom kom je dan niet met een alternatief?
hahahiho. jij bent echt grappigquote:Op maandag 22 september 2014 13:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Een ander idee: plaats de wissels in een vacuüm om ervoor te zorgen dat het niet vast kan vriezen.
Een ander idee: plaats bij de wissels publieke barbecue machines. Mensen gaan daar barbecuen en houden het lekker warm.quote:Op maandag 22 september 2014 13:30 schreef DonJames het volgende:
[..]
hahahiho. jij bent echt grappig
Nog een beter idee: jij gaat op de wissel liggen, door jouw lichaamswarmte bevriest 'ie niet.quote:Op maandag 22 september 2014 13:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Een ander idee: plaats bij de wissels publieke barbecue machines. Mensen gaan daar barbecuen en houden het lekker warm.
Dan rijdt de trein over mij heen.quote:Op maandag 22 september 2014 13:34 schreef DonJames het volgende:
[..]
Nog een beter idee: jij gaat op de wissel liggen, door jouw lichaamswarmte bevriest 'ie niet.
En de wissel bevriest niet. Win-winquote:Op maandag 22 september 2014 13:35 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Dan rijdt de trein over mij heen.
Ik ben voor!quote:Op maandag 22 september 2014 13:36 schreef DonJames het volgende:
[..]
En de wissel bevriest niet. Win-win
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |