wat? Ik richt mij alleen op treinen en misschien op trams.quote:Op maandag 22 september 2014 12:24 schreef Geralt het volgende:
Hoe gaat een Internet Movie DataBase precies een geschikte klant zijn hiervoor?
Zeg dan nmbs, ipv imdb...quote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
wat? Ik richt mij alleen op treinen en misschien op trams.
quote:
www.imdb.comquote:Op maandag 22 september 2014 12:22 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
Ns en imdb zullen mijn klanten zijn voorlopig.
Ja lijkt zeker veel op elkaar. 4 letters en 2 zijn hetzelfde dus 50% is hetzelfde!!!!!!!quote:Op maandag 22 september 2014 12:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Lijkt veel op elkaar.
Je bent woordenshuffelaar, niet lettershuffelaarquote:Op maandag 22 september 2014 12:26 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Ja die bedoelde ik. Lijkt veel op elkaar.
Hij gaat een probleem wat niet bestaat oplossenquote:Op maandag 22 september 2014 12:28 schreef mvdejong het volgende:
Als je crowdfunding wil krijgen, zul je eerst in staat moeten zijn een duidelijk verhaal neer te zetten ":
- wat het probleem is wat je op wil lossen;
- hoe je dat probleem gaat oplossen;
- hoe de oplossing van dat probleem de investeerders geld gaat opleveren.
Dat zie ik nog niet terug in de OP.
Het probleem is treinen die niet geflitst worden. Oplossing is trein flitsers. Investeerders zullen minder vertraging hebben met de trein en tijd is geld.quote:Op maandag 22 september 2014 12:28 schreef mvdejong het volgende:
Als je crowdfunding wil krijgen, zul je eerst in staat moeten zijn een duidelijk verhaal neer te zetten ":
- wat het probleem is wat je op wil lossen;
- hoe je dat probleem gaat oplossen;
- hoe de oplossing van dat probleem de investeerders geld gaat opleveren.
Dat zie ik nog niet terug in de OP.
Nee, flitsen van treinen is een mogelijke oplossing van een probleem. Maar je stelt niet wat het probleem is, en hoe het flitsen van treinen dat probleem zou oplossen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:29 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het probleem is treinen die niet geflitst worden. Oplossing is trein flitsers. Investeerders zullen minder vertraging hebben met de trein en tijd is geld.
De wisselstoring gm treedt op is het probleem. Kan opgelost worden door het flitsen van treinen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:32 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Nee, flitsen van treinen is een mogelijke oplossing van een probleem. Maar je stelt niet wat het probleem is, en hoe het flitsen van treinen dat probleem zou oplossen.
Voorlopig ga ik er vanuit dat het probleem niet bestaat, en dat flitsen het probleem ook niet zou oplossen. Of wat de relatie met wisselstoringen is.
Ik zie niet hoe het flitsen van treinen wisselstoringen kan voorkomen. Niet namelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 12:33 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
De wisselstoring gm treedt op is het probleem. Kan opgelost worden door het flitsen van treinen.
jawel door het flits proces zullen de wielen van de trein de spoor opwarmen en zo wisselstoring voorkomen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:34 schreef mvdejong het volgende:
[..]
Ik zie niet hoe het flitsen van treinen wisselstoringen kan voorkomen. Niet namelijk.
Het gaat moet om foto's maken maar om het proces van flitsen waardoor de spoor verwarmd wordt doordat de wielen van de trein voor frictie zorgen. Jezus zo moeilijk is het allemaal niet...quote:Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik met mijn fotocamera langs het spoor ga staan en ik flits een trein, welk probleem los ik dan op?
Hoe verwarm je het spoor met een flitser?quote:Op maandag 22 september 2014 12:37 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
Het gaat moet om foto's maken maar om het proces van flitsen waardoor de spoor verwarmd wordt doordat de wielen van de trein voor frictie zorgen. Jezus zo moeilijk is het allemaal niet...
Ja ik heb er goed over nagedacht en wisselstoring is een groot probleem ik wil dat oplossen.quote:Op maandag 22 september 2014 12:39 schreef weps het volgende:
Ehhhh... heb je zelf wel enig idee waar je het over hebt?
Als je nou eerst eens uitgelegd had wat je met "flitsen" bedoelde, dan was duidelijk geweest wat de bedoeling was. Wat jij nu noemt is op geen enkele manier iets wat mensen die niet in jouw specifieke wereldje leven onder "flitsen" verstaan.quote:Op maandag 22 september 2014 12:36 schreef WoordenShuffelaar het volgende:
[..]
jawel door het flits proces zullen de wielen van de trein de spoor opwarmen en zo wisselstoring voorkomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |