SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Ego te absolvo peccatis tuis in nomine patris et filii et spiritus sancti.'
Familiefoto's postenquote:Op maandag 22 september 2014 11:24 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
Ff foto genomen:
[ afbeelding ]
![]()
Ja laat ze ook lekker het meeste doen.quote:Op maandag 22 september 2014 11:37 schreef Deetch het volgende:
Maak je niet druk ene span die trollen voor je karretje. Kun je zelf relaxt bierdrinken.
ik lees steeds frietvork ipv fretworkquote:Op maandag 22 september 2014 11:44 schreef Fretwork het volgende:
Pak dan de leiding luie kutautist. Benoem jezelf tot voorzitter of neem die rol zonder het officieel te melden. Met janken bereik je niks.
Tot zover de motivational speech van Fretwork
quote:Op maandag 22 september 2014 11:48 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
ik lees steeds frietvork ipv fretwork
Ik ben een fatty die probeert af te vallen, zal daar wel aan liggenquote:Op maandag 22 september 2014 11:49 schreef Fretwork het volgende:
[..]![]()
Ben je dik, of heb je een voorliefde voor gefrituurd voedsel? In dat geval wil ik Sigmund Freud er even bijhalen.
Het gemis aan vetzuren zal wel sturend zijn hier.quote:Op maandag 22 september 2014 11:50 schreef Ypmaha het volgende:
[..]
Ik ben een fatty die probeert af te vallen, zal daar wel aan liggen
en terecht. Stress is voor neurotenquote:Op maandag 22 september 2014 11:52 schreef voederbietel het volgende:
Ik hoop dat je de rest van je school carriere opgescheept zit met mensen die hun afspraken niet na komen, slecht werk leveren, niet op komen dag en vervolgens een hoger cijfer scoren dan jij.
Dan zul je wel vaak overspannen zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 11:54 schreef haan33 het volgende:
[..]
en terecht. Stress is voor neuroten
Prima toch? Doe een project met die kutten dan G!quote:Op maandag 22 september 2014 11:20 schreef PausNicolaas het volgende:
TS doet een tering kut project, dat hij in eerste instantie wel leuk vindt vond.
Nu is hij ingedeeld met 3 inteelt kutwijven.
quote:Op maandag 22 september 2014 11:57 schreef NotYou het volgende:
[..]
Prima toch? Doe een project met die kutten dan G!
juist niet, ik leef die libi Gquote:Op maandag 22 september 2014 11:55 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Dan zul je wel vaak overspannen zijn.
ja, zo kan je het ook zien ja.quote:Op maandag 22 september 2014 12:17 schreef EDMAN- het volgende:
Projectgroepjes, lekker niks doen en toch een voldoende krijgen omdat er altijd wel mensen zijn die wél iets doen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |