Heb je roaming uit?quote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zat voor het eerst met iOS 8 in Nederland (Belgisch abo) en kreeg wel het 3G icoontje te zien maar geen enkele app kon contact maken met het internet en ik kreeg onderstaande melding.
Weet iemand hoe of wat want ik moet de komende weken vaak naar het buitenland .
[ afbeelding ]
Zoals hierboven gezegd worden, zet roaming eens aan. Mocht dat niet werken check dan of je toegangspunt (Instellingen -> Mobiel Netwerk -> Mobiele data) nog correct is.quote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
Ik zat voor het eerst met iOS 8 in Nederland (Belgisch abo) en kreeg wel het 3G icoontje te zien maar geen enkele app kon contact maken met het internet en ik kreeg onderstaande melding.
[ afbeelding ]
Je kan bij het inloggen aangeven of je sessie aan het ip verbonden moet worden. Die uitvinken en je blijft netjes ingelogd 😄quote:Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik weet niet of het überhaupt een iPhone-issue is, maar wanneer ik mobiel FOK! en van netwerk verwissel (WiFi <> 3G) dan moet ik telkens opnieuw inloggen. Daarnaast wordt het wachtwoord niet opgeslagen op de normale login-pagina.
Ik kan me voorstellen dat het een logisch gevolg is van het wisselen, maar is er een manier om dit hard/vast in te stellen?
oh dat jaquote:Op maandag 22 september 2014 18:19 schreef glannie het volgende:
https://www.apple.com/ios/whats-new/continuity/
Wat jij noemt in de bieb is niet Handoff trouwens.
[..]
Heb je roaming uit?
Op mobiel heb ik die optie niet, werken die instellingen door als je het op desktop uitvinkt?quote:Op maandag 22 september 2014 20:40 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Je kan bij het inloggen aangeven of je sessie aan het ip verbonden moet worden. Die uitvinken en je blijft netjes ingelogd 😄
Je hebt nu twee knoppen bij mobiel netwerk staan Roaming en EU internet. Zet dat EU internet uit. Probleem schijnt dan opgelost te zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 17:03 schreef mrPanerai het volgende:
[ afbeelding ]
Tegen betaling. Je oude simkaart wordt gedeactiveerd en de nieuwe geactiveerd met wat "administratieve kosten".quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:16 schreef Tinos85 het volgende:
Als ik langs t-mobile ga kan ik dan zo een kleinere simkaart krijgen?
Yep werkt. Al gebruik ik t met Facebook.quote:Op maandag 22 september 2014 11:33 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Maar dan sync je dus alle contacten van LinkedIn naar je contactenlijst (?). Dat wil ik niet. Ik wil alleen foto's van diegenen die in beide voorkomen (ik heb alles keurig op voor- en achternaam in m'n contactenlijst) syncen van LinkedIn naar m'n contacten.
EDIT: Iemand hier ervaring mee? https://itunes.apple.com/(...)din/id340787494?mt=8
Zilver ook bijna op, alleen in Haarlem nog.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:34 schreef Pino112 het volgende:
De 6 64GB Space Gray niet meer beschikbaar
Denk dat ID en bankpas ook wel goed is hoor, maar om zeker te zijn zou ik van te voren even bellen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag. Zou voor haar een ID en een bankpas voldoende moeten zijn of weigeren zij dat.
Nope, moet geen probleem zijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Iemand antwoord op mijn vraag. Zou voor haar een ID en een bankpas voldoende moeten zijn of weigeren zij dat.
Lijkt me prima. ID is geldig als primair identificatiebewijs en bankpas als secundair neem ik aan. Daar staat haar volledige naam ook op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:44 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Goed om te horen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:46 schreef OverRated het volgende:
[..]
Lijkt me prima. ID is geldig als primair identificatiebewijs en bankpas als secundair neem ik aan. Daar staat haar volledige naam ook op.
Edit: en volgens iCulture.nl is een 2e ID bewijs alleen nodig als er een abonnement afgesloten wordt.
Mijn MBP kwam ook via Koreaquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:58 schreef Viezze het volgende:
Mijn iPhone was vanochtend nog in Korea, komt als het goed is donderdag aan. Had niet verwacht dat die dingen vanuit Azië verstuurd zouden worden, misschien dat het in Europa anders is? Zit in de VS.
Toch wel leuk om die rij zo voorbij te kunnen lopenquote:Op dinsdag 23 september 2014 00:45 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Beide, willen natuurlijk ook genoeg hebben voor het pauper volk wat 12 uur in de rij staat.
Dat is te hopen, wie weet hebben ze gewoon een grote rij. En moet je alsnog in de rij gaan staan om überhaupt binnen te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:40 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Toch wel leuk om die rij zo voorbij te kunnen lopen
Dat zou beteken dat er twee rijen tot aan de kassa lopen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 01:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Met een reservering hoef je alleen in de rij voor reserveringen te staan. Je kunt dus zo naar binnen wandelen.
Er staan mensen voor de deur die je apple reservering bekijken en je naar de juiste kassa sturen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:00 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Dat zou beteken dat er twee rijen tot aan de kassa lopen?Zo groot zijn de meeste schuifdeuren niet.
Zeker omdat er ook nog mensen uit moeten.
Ah ja, maar er staat toch een rij om bij die mensen te komen? Althans, dat lijkt me wel.quote:Op dinsdag 23 september 2014 02:02 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Er staan mensen voor de deur die je apple reservering bekijken en je naar de juiste kassa sturen.
Ja maar ik had eigenlijk verwacht dat ze naar een warehouse zouden gaan in de VS/Europa. Niet dat het veel uit maakt overigens, als hij er maar is donderdagquote:Op dinsdag 23 september 2014 01:40 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Mijn MBP kwam ook via KoreaApple fabriceert volgens mij vrijwel alles daar, dus het is niet zo heel gek om vanaf daar verder te distribueren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |