Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel. Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit.
Oeh, sorry! Ik voelde me maar zo vrij in ieder geval om een nieuw deel te starten
quote:
Op zondag 21 september 2014 22:07 schreef wyccie het volgende: Zit de OP niet gekoppeld aan een nieuw deel? Bij alle andere reeksen waar ik post wel. Wilde namelijk wel een nieuwe openen, maar de OP was leeg en ik zit op de tablet en als ik probeer te knippen en plakken schakelt het ding vanzelf uit.
En ja, normaal gesproken zit de OP wel gekoppeld aan een nieuw deel
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende: Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Hinder, kerel, wat ongelooflijk naar dat je dit hebt meegemaakt. Wat moet zo'n tentamen suïcide van een dierbare vreselijk veel misselijkmakende angst geven, waar je 24 uur per dag niet meer aan kunt ontsnappen. Fijn dat het desondanks tóch lukt om afleiding te vinden in het hardlopen.
Houd vol, sympathieke man die mijn chemische hamburgers op de Ekiden overleefde. Ik hoop dat je moeder snel de juiste hulp krijgt en er snel weer bovenop komt. Ook hoop ik dat jij en haar andere naasten uiteindelijk weer ontspannen en vrij in het hoofd zullen zijn.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.
Oh, het is uiteindelijk gelukt hoor. Met m'n horloge weer verwijderen en opnieuw aanmelden en moeilijk doen. Maar ik heb gewoon net even wat meer problemen met een apparaat van 280 euro dan ik leuk vind - en natuurlijk precies buiten de garantieperiode.
Kloten heb ik overigens niet gezien, ik ben er alleen langsgereden en gelopen. Oh, en ik ben weer thuis.
En Zwabber: mooi gesproken. Hinder: ook van mij nog heel veel sterkte.
Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!
inderdaad...de Barnsley singlets zjin zo lelijk dat ze haast weer mooi worden
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Dat cameraatje op deze foto, welke is dat? Mocht ik jullie eind december daadwerkelijk treffen dan is de kans groot dat ik 'm steel, naast het Barnsley Harriers-hesje.
Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?
Yeah! Derde geworden tijdens de Chess Run. Vooral dat ik een dag na een zware 100 km training op mijn tijdritfiets een 19:13 kon lopen geeft de burger moed! Schaken ging redelijk. De nummer een bij het hardlopen eindigde onder me bij het schaken, maar uiteindelijk boven mij. Maar een schaker heeft me met het schaken weten te passeren, en dat was de uiteindelijke winnaar, die met een tijd van 19:33 natuurlijk ook vrij netjes liep.
Op zondag 21 september 2014 22:25 schreef Zwabberhark het volgende: Gisteren trouwens een fantastisch duurloopje gedaan langs de Lek vanuit de Zilverstad. De warmte viel me mee en ondanks de vroege dienst die dag, ging het prima. Zonder problemen 6:09 min/km in D1. Dus als Quoi de Dijkloop hier gaat doen: aanrader!
Zondag 25 okt staat geblokkeerd. Lijkt me echt mooi
Met een prachtig loopje ben ik vandaag over de 1000km heen gegaan voor dit jaar.
Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten!
Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na de hele dag te hebben gesjouwd met van alles (vrienden helpen verhuizen), heeft een van hun ons op een kort rondje meegenomen. Wauw! Prachtige utizichten, en velden met koeien, schapen, fazanten en een enorme groep herten!
Achteraf hadden we onze camera wel mee kunnen nemen!
SPOILER
Gefeliciteerd!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Goh, je hebt best even moeten graven om deze post te vinden, niet?
Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.
Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.
Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?
Nee, eigenlijk niet. Ik googelde naar een workout van een loopje die met een Tomtom Cardio Runner gedaan was. Gewoon een simpele url naar de mysports connect website met daarop een gelogd loopje met de TTCR, zoals je die ook hebt van GC en Endomondo.
Maar google was niet mijn beste vriend. Wel kwam ik uit op topic #815, waarin jouw foto stond.
Kan die camera ook gewoon foto's nemen, of alleen film en photo bursts?
Hij neemt ook wel foto's, maar van de kwaliteit moet je je dan niet al te veel voorstellen. Kwaliteit van de film is nog best redelijk, zeker als je er een stabilisatie-filte roverheen gooit. Maar het is natuurlijk geen GoPro, maar daar is de prijs dan ook naar.
Leuk om jullie verhalen te lezen. 2 weken geleden begonnen met een hardloopcursus bij een atletiekvereniging, van 0 tot 5 km. 2x per week en dinsdag nieuwe week en zaterdag herhaling van het dinsdag schema. Bevalt me redelijk, lekker buiten en bezig zijn. Alleen na de dinsdag zijn mijn benen leeg en dan op zaterdag krijg ik last van mijn heup en onderrug. We zullen het wel zien, 14 december kan ik 5 kilometer lopen