SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.GRAAG VERWIJDEREN![]()
IF M'Bia
oh wacht..Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ronaldinho had nog een heel goed seizoen bij Milan hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jammer dat Brazilliaanse spelers maar zo'n korte periode hebben dat ze goed zijn. Nadat hij bij Milan wegging was het niks meer, zelfde met Ronaldinho toen die Barcelona verliet
*zoekt op*
12 goals en 18 assists in 2009/2010![]()
nee 32quote:Op zondag 21 september 2014 20:27 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zeg niet dat ze van hetzelfde niveau zijn, maar beide tref je niet in het nachtleven aan
[..]
Ronaldinho was 28 toen hij bij barca wegging en Kaka 27 toen hij bij milan wegging![]()
#ikbenkonkodomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Komt door de spleetoogjes van die Japanse mafia.quote:Op zondag 21 september 2014 20:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Yakuza verandert altijd het nummer. Kan niet lezen![]()
die lippen zijn nog groter dan zijn hoofdquote:![]()
![]()
je moet uit de vlakvulling vandaan met je muisquote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ondertussen kan ik nog steeds niet scrollen in de webapp
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Bij Chrome moet je dan 1 van de 2 Flash plugins uitschakelenquote:Op zondag 21 september 2014 20:53 schreef Dudeweiser het volgende:
ondertussen kan ik nog steeds niet scrollen in de webapp![]()
nee ik bedoel bijvoorbeeld switchen tussen stats, player info en status enzoquote:Op zondag 21 september 2014 20:54 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
je moet uit de vlakvulling vandaan met je muiswerkt alleen als je de flash uitschakelt ofzo
![]()
Heeft nog best een lekkere vriendinquote:Op zondag 21 september 2014 20:47 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
die lippen zijn nog groter dan zijn hoofd
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft nog best een lekkere vriendin
Vond zijn vorige vriendin lekkerder.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft nog best een lekkere vriendin
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
zou alleen dr kop doenquote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Heeft nog best een lekkere vriendin![]()
dat doet ie bij mij idd wel in IE maar niet in chrome.quote:Op zondag 21 september 2014 20:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
nee ik bedoel bijvoorbeeld switchen tussen stats, player info en status enzowerkt alleen als je de flash uitschakelt ofzo
#FreeTrapz![]()
Dat is toch KSI's vriendin? heeft wel mooie ogenquote:Op zondag 21 september 2014 20:57 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Vond zijn vorige vriendin lekkerder.![]()
Godverdomme, er is iemand die af en toe de onderkant van een markt leegkoopt om ze vervolgens voor woekerprijzen door te verkopen aan autobuyers die met een foute marktprijs zitten.
![]()
![]()
lekker voor zequote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
Godverdomme, er is iemand die af en toe de onderkant van een markt leegkoopt om ze vervolgens voor woekerprijzen door te verkopen aan autobuyers die met een foute marktprijs zitten.
![]()
lekker voor jequote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
![]()
![]()
Bart Smit 10% korting vandaag op ps4/xbox one + fifa 15 (dus 'maar' 360 euro incl thuis bezorgd)
Ook korting op alle andere meuk!
Toch maar gekocht
GRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
![]()
#FreeTrapz![]()
zeker die gaybox one?quote:Op zondag 21 september 2014 21:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Bart Smit 10% korting vandaag op ps4/xbox one + fifa 15 (dus 'maar' 360 euro incl thuis bezorgd)
Toch maar gekocht![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 21:00 schreef The_Yakuza het volgende:
Toch maar gekocht
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
hihahoquote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
![]()
dood aan de autobuyersFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik denk dat ze zulke gespierde armen heeft dat ze zo jouw zaakje eraf trekt.quote:Op zondag 21 september 2014 21:00 schreef Roypsv het volgende:
[..]
nee veelste dikke armen, bah
[ afbeelding ]Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Confetti het volgende:
![]()
Wel slim om te doen eigenlijk maar wel kut als je met een foute prijs zit.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
heel FOK aan het AB scammen straksquote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wel slim om te doen eigenlijk maar wel kut als je met een foute prijs zit.
#FreeTrapz![]()
Inderdaad. Wel een sluw trucje.quote:Op zondag 21 september 2014 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
Wel slim om te doen eigenlijk maar wel kut als je met een foute prijs zit.
Hij heeft net voor meer dan 10 minuten alles opgekocht van een speler waardoor de gemiddelde prijs van 6k naar 12k ging.
Vervolgens heeft hij alles verkocht voor rond de 9-10k.![]()
eigenlijk een soort handmatig AB dusquote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Inderdaad. Wel een sluw trucje.
Hij heeft net voor meer dan 10 minuten alles opgekocht van een speler waardoor de gemiddelde prijs van 6k naar 12k ging.
Vervolgens heeft hij alles verkocht voor rond de 9-10k.
#FreeTrapz![]()
Een soort van mini-pricefixjequote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vervolgens heeft hij alles verkocht voor rond de 9-10k.![]()
De prijs daalt dadelijk weer als iedereen het door heeft maar wel slim om even snel te cashen.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Je kan je AB op een prijs zetten dus (alles kopen onder een bepaalde bin) dus wat Confetti al zegt verhoog je dan de gemiddelde prijs.quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
eigenlijk een soort handmatig AB dus
Sommige ABs hebben een automatische prijs berekening (voor gemiddelde prijs) en alles wat daar onder zit kopen die dan op.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Opare toevallig??quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef Confetti het volgende:
[..]
Vervolgens heeft hij alles verkocht voor rond de 9-10k.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
1 nadeel, je moet er wel de coins voor hebben op het momentquote:Op zondag 21 september 2014 21:05 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Een soort van mini-pricefixje![]()
De prijs daalt dadelijk weer als iedereen het door heeft maar wel slim om even snel te cashen.
zal ook niet iedereen hebben
#FreeTrapz![]()
ik denk dat het gewoon vet isquote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zulke gespierde armen heeft dat ze zo jouw zaakje eraf trekt.![]()
Veel AB's hebben een anti pricefix erin gebouwd. Dat als de prijs in korte tijd dik stijgt (% kan je zelf instellen) dat ie ze niet meer pakt. Werkt dus alleen bij goedkope rommel.![]()
Dus als iemand een hattrick scoort en hij tijdens de wedstrijd en kort erna verdubbelt pakken ze 'm ook niet? Daar kunnen wij onze slag slaan dusquote:Op zondag 21 september 2014 21:07 schreef Kamikazie het volgende:
Veel AB's hebben een anti pricefix erin gebouwd. Dat als de prijs in korte tijd dik stijgt (% kan je zelf instellen) dat ie ze niet meer pakt. Werkt dus alleen bij goedkope rommel.
Vorig jaar merkte ik dat als ik een silver erop zette voor minder dan de laagste BIN dat hij dan meteen verkocht (als die prijs redelijk was dus niet 100k voor een non-shiny silver die niet op de markt staat)![]()
Oke.quote:Op zondag 21 september 2014 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vorig jaar merkte ik dat als ik een silver erop zette voor minder dan de laagste BIN dat hij dan meteen verkocht (als die prijs redelijk was dus niet 100k voor een non-shiny silver die niet op de markt staat)![]()
okequote:Op zondag 21 september 2014 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
heb jij die nog steeds?quote:Op zondag 21 september 2014 21:40 schreef Lindgren. het volgende:
Die prijs van AgbonlahorGewoon ineens 90k joh
![]()
jaquote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal Cavani ook een beetje goed zijn deze fifa?![]()
Ik ben nooit echt onder de indruk geweest van Cavani in Fifa, maar in deze editie speelt hij toch wel echt veel beter.quote:Op zondag 21 september 2014 21:42 schreef The_Yakuza het volgende:
Zal Cavani ook een beetje goed zijn deze fifa?![]()
en in fut 11?quote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef DutchSL het volgende:
Cavani in FUT 12 was geweldig met Pato ernaast, maar in 13 en 14 vond ik hem kut.![]()
Zit te denken om in mijn 442(2) team Xabi alonso, huntelaar en Draxler te vervangen voor Motta, Cavani en LavezziGRAAG VERWIJDEREN![]()
Nee hoor want ik zat in het stadion.. Cool man!quote:Op zondag 21 september 2014 21:49 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
oh heb je gemist wat er vandaag is gebeurd? Ajax heeft gewonnen van Feyenoord![]()
![]()
![]()
Deed die gozer op de breebrug ook en volgens mij ligt hij er nu nog steeds.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Stoer zegquote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor want ik zat in het stadion.. Cool man!Deed die gozer op de breebrug ook en volgens mij ligt hij er nu nog steeds.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Word on the street is dat wingers nutteloos zijn en dat het gevecht wordt uitgevochten in het centrum. Vooral omdat de steekbal zeer effectief is en crosses juist wat minder.![]()
Door het midden rennen is vrij effectief.quote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Word on the street is dat wingers nutteloos zijn en dat het gevecht wordt uitgevochten in het centrum. Vooral omdat de steekbal zeer effectief is en crosses juist wat minder.![]()
Wie raad je aan om naast pogba te zetten in 442(2) op cdm?quote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Word on the street is dat wingers nutteloos zijn en dat het gevecht wordt uitgevochten in het centrum. Vooral omdat de steekbal zeer effectief is en crosses juist wat minder.
Toure is niet te betalen hahaGRAAG VERWIJDEREN![]()
3-5-2 OP againquote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef Confetti het volgende:
Ferquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Wie raad je aan om naast pogba te zetten in 442(2) op cdm?
Toure is niet te betalen hahaSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
maar even serieus, zo ontzettend onterecht heb ik nog nooit gezienquote:Op zondag 21 september 2014 21:50 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee hoor want ik zat in het stadion.. Cool man!Deed die gozer op de breebrug ook en volgens mij ligt hij er nu nog steeds.
![]()
![]()
dat is ook wat laatst in dat filmpje gezegd werd, lijkt mij dat goede devensive CM/CDM's belangrijk zijn.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
True met dezequote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar even serieus, zo ontzettend onterecht heb ik nog nooit gezien![]()
Matuidi? Of Vidal.quote:Op zondag 21 september 2014 21:53 schreef The_Yakuza het volgende:
Motta is toch ook goed? Xabi miss iets beter
Je hebt namelijk nooit genoeg pace.![]()
Marchisio, iets minder gehyped. altijd degelijkquote:Op zondag 21 september 2014 21:54 schreef Confetti het volgende:
[..]
Matuidi? Of Vidal.
Je hebt namelijk nooit genoeg pace.
#FreeTrapz![]()
Niet zo slim van hem om dat te doen. Had er zelf niks mee te maken hoor.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Matuidi, Lavezzi en Cavani > Xabi alonso, draxler en Huntelaar?
Kan ook De Rossi, Higuain en Gervinio evt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
dankquote:Op zondag 21 september 2014 21:55 schreef DePresident. het volgende:
Voor de liefhebber.
http://www.twitch.tv/fifaralle'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Meest sympathieke Youtuber in mijn ogen, en een hele goede skiller uiteraard.quote:
PSN: DePresident_![]()
Volgens mij is het op de PS4 nog veel minder..quote:Op zondag 21 september 2014 21:58 schreef IsaacCuenca het volgende:
eigenlijk is het best belachelijk dat 10 mil fut 14 coins, 10k fut 15 coins zijnRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zeker, helaas overdrijft hij er veels te veel inquote:Op zondag 21 september 2014 21:58 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Meest sympathieke Youtuber in mijn ogen, en een hele goede skiller uiteraard.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties Forumhop: Hop naar: