SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.![]()
prima titel'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik kijk er gewoon naar uit om een Super Lig FUT team te bouwen![]()
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.![]()
mike dean laat het regenenquote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef Aerioz het volgende:
Geen penalty's maar wel gele kaarten voor dit soort overtredingen.![]()
![]()
beste league om mee te starten wrsch samen met de portugezequote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik kijk er gewoon naar uit om een Super Lig FUT team te bouwen![]()
![]()
Hoop 't niet, fluit ie meteen de wedstrijd dood.quote:
Maar ja, als hij deze lijn voortzet dan moet dat haast wel.![]()
zoals wel vakerquote:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Leuk dat vision, sliding tackle en positioning nu ook geupdate worden bij IF's. Dat maakt ze wel waardevoller.![]()
Is dat zo? Was me helemaal nog niet opgevallenquote:Op zondag 21 september 2014 18:01 schreef Confetti het volgende:
Leuk dat vision, sliding tackle en positioning nu ook geupdate worden bij IF's. Dat maakt ze wel waardevoller.![]()
http://www.futhead.com/15(...)costa/compare/14-21/quote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Is dat zo? Was me helemaal nog niet opgevallen![]()
Is dat niet omdat je nu H2H stats vergelijkt met ingame FUT stats..quote:Op zondag 21 september 2014 18:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15(...)costa/compare/14-21/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
aaaight, das wel nice.quote:Op zondag 21 september 2014 18:04 schreef Henrys het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15(...)costa/compare/14-21/![]()
Nee, heb het bij een aantal IF's nagekeken en het aantal punten erbij bij vision komt altijd overeen met de passing upgrade.quote:Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat niet omdat je nu H2H stats vergelijkt met ingame FUT stats..
Volgens mij zijn de stats van H2H en FUT nu ook hetzelfde trouwens.![]()
Volgens mij ook iddquote:Op zondag 21 september 2014 18:06 schreef Confetti het volgende:
Volgens mij zijn de stats van H2H en FUT nu ook hetzelfde trouwens.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Beterquote:Op zondag 21 september 2014 18:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Nee, heb het bij een aantal IF's nagekeken en het aantal punten erbij bij vision komt altijd overeen met de passing upgrade.
Volgens mij zijn de stats van H2H en FUT nu ook hetzelfde trouwens.
IF Ruiter..net nu hij gold is
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was net aan het proberen een beginners team aan het samenstellen, wat mij opvalt er zijn echt bar weinig goede betaalbare lw's voor een 433 dit jaar. In de Bundesliga geen één naar Reus, BPL alleen Schurrle maar is nu ook nog veel te duur, BBVA is ook niet heel bijzonder, Serie A heeft dan nog Gervinho en El Shaarawy. Wordt een lastige positie voor 4-3-3 dit jaar.![]()
Perisic en Son.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Matedeor het volgende:
Was net aan het proberen een beginners team aan het samenstellen, wat mij opvalt er zijn echt bar weinig goede betaalbare lw's voor een 433 dit jaar. In de Bundesliga geen één naar Reus, BPL alleen Schurrle maar is nu ook nog veel te duur, BBVA is ook niet heel bijzonder, Serie A heeft dan nog Gervinho en El Shaarawy. Wordt een lastige positie voor 4-3-3.:)![]()
Varela? Of heeft zelfs hij te weinig pace voor je?quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Matedeor het volgende:
Was net aan het proberen een beginners team aan het samenstellen, wat mij opvalt er zijn echt bar weinig goede betaalbare lw's voor een 433 dit jaar. In de Bundesliga geen één naar Reus, BPL alleen Schurrle maar is nu ook nog veel te duur, BBVA is ook niet heel bijzonder, Serie A heeft dan nog Gervinho en El Shaarawy. Wordt een lastige positie voor 4-3-3 dit jaar.![]()
Perisic, Sonquote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Matedeor het volgende:
Was net aan het proberen een beginners team aan het samenstellen, wat mij opvalt er zijn echt bar weinig goede betaalbare lw's voor een 433 dit jaar. In de Bundesliga geen één naar Reus, BPL alleen Schurrle maar is nu ook nog veel te duur, BBVA is ook niet heel bijzonder, Serie A heeft dan nog Gervinho en El Shaarawy. Wordt een lastige positie voor 4-3-3 dit jaar.
Young, Varela, Arnautovic, Eriksen, Jarvis, Rodriguez
Pedro, Griezmann, Muniain, Ibai, Amrabat, JeseAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Buitenspeler moet wel redelijk snel zijn vind ik inderdaad. Persicic is gewoon te langzaam vind ik voor een buitenspeler, Son zou nog kunnen, maar daar wordt je voor de rest ook niet echt blij van. Varela zou ook nog kunnen voor het begin. Maar na een tijdje is dat ook niet meer goed genoeg en de Hazard's en Reus zijn dan waarschijnlijk voor mij onbetaalbaar, maar iets net eronder is er bijna niet.
Op rechts heb je dan weer keuze te over dit jaar.![]()
Perisic te langzaamquote:Op zondag 21 september 2014 18:16 schreef Matedeor het volgende:
Buitenspeler moet wel redelijk snel zijn vind ik inderdaad. Persicic is gewoon te langzaam vind ik voor een buitenspeler, Son zou nog kunnen, maar daar wordt je voor de rest ook niet echt blij van. Varela zou ook nog kunnen voor het begin. Maar na een tijdje is dat ook niet meer goed genoeg en de Hazard's en Reus zijn dan waarschijnlijk voor mij onbetaalbaar, maar iets net eronder is er bijna niet.
:)![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:16 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohhhh
https://www.easports.com/(...)fId=dqBI6a29bA2v:360
+ nog wat coins overboh EA sports show off links dat is lang geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dan haal ik de chem nietquote:Op zondag 21 september 2014 18:19 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ramos, Perisic, Leno voor in het begin?
Misschien eerst sparen voor Reus en RamosGRAAG VERWIJDEREN![]()
Jij wil beweren dat Perisic lekker speelt als buitenspeler in een klassieke 4-3-3quote:.
Ik heb het dan meer over spelers als: Farfan, Willian, Shaqiri, Mirallas, Candreva, Cuadrado, Sanchez![]()
Ramires heeft toevallig een liesblessure net voordat hij gewisseld wordt, die wilt even door Eva behandeld worden zo te zien![]()
Perisic speelt heerlijk als buitenspeler en is op Reus na de beste LM die ik heb gebruikt in FUT 14.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat Perisic lekker speelt als buitenspeler in een klassieke 4-3-3.
Ik heb het dan meer over spelers als: Farfan, Willian, Shaqiri, Mirallas, Candreva, Cuadrado, Sanchez:)![]()
dat zou ik wel durven beweren ja. Dat jij daar niet mee om kan gaan is weer een ander verhaal.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Jij wil beweren dat Perisic lekker speelt als buitenspeler in een klassieke 4-3-3.
Ik heb het dan meer over spelers als: Farfan, Willian, Shaqiri, Mirallas, Candreva, Cuadrado, Sanchez![]()
In de Bundesliga heb je Perisic en Son en in de BPL heb je Jarvis,Young en Varela.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Matedeor het volgende:
Heb het nog nooit geprobeerd eerlijk gezegd, maar is proberen dan. Vind het op eerste gezicht meer iets klinken al Goossens toen op lw bij Feyenoordquote:Op zondag 21 september 2014 18:23 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dat zou ik wel durven beweren ja. Dat jij daar niet mee om kan gaan is weer een ander verhaal..
![]()
Arnautovic is ook LM dit jaarquote:Op zondag 21 september 2014 18:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de Bundesliga heb je Perisic en Son en in de BPL heb je Jarvis,Young en Varela.Absolute koning in FIFA 14.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Perisic was in 14 echt ziek goed, oke het was geen Reus, maar voor wat hij moest kosten (niks) was hij echt bizar goed![]()
4* skills, 5* weak foot, kan koppen, kan schieten, kan dribbelen, kan passen, voorzetten geven. Wat wil je nog meer?quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Heb het nog nooit geprobeerd eerlijk gezegd, maar is proberen dan. Vind het op eerste gezicht meer iets klinken al Goossens toen op lw bij Feyenoord.
Dit ja.quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Jorwol het volgende:
Perisic was in 14 echt ziek goed, oke het was geen Reus, maar voor wat hij moest kosten (niks) was hij echt bizar goed:)![]()
Draxler toch net zo?quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
4* skills, 5* weak foot, kan koppen, kan schieten, kan dribbelen, kan passen, voorzetten geven. Wat wil je nog meer?
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Draxler is kan iets minder goed schieten, iets minder goed passen, iets minder goed dribbelen en iets minder goede voorzetten geven. En hij is dezelfde prijs als Perisic.quote::)![]()
Is het hele seizoen al zo, komen vroeg op voorsprong en verspelen het vervolgensquote:Op zondag 21 september 2014 18:28 schreef Dudeweiser het volgende:
fucking Everton man waar ben je mee bezig![]()
Ik vond Reus en iMotM Perisic niet goed. Ben-Hatira was de manquote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Jorwol het volgende:
Perisic was in 14 echt ziek goed, oke het was geen Reus, maar voor wat hij moest kosten (niks) was hij echt bizar goedIk hoop dat hij 5* WF heeft dit jaar.
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2935432.pagequote:Op zondag 21 september 2014 18:30 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik vond Reus en iMotM Perisic niet goed. Ben-Hatira was de manIk hoop dat hij 5* WF heeft dit jaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe belangrijk is WF eigenlijk voor een spits? Wou Bony gebruiken maar die schijnt maar 3* WF te hebben![]()
Yes Johnson 5* WFquote:Op zondag 21 september 2014 18:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2935432.page![]()
Heeft dit eigenlijk ook invloed gehad op de prijzen?![]()
3* vind ik krap voldoende, maar zoek meestal wel echt specifiek naar minimaal 4*.quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef Henrys het volgende:
Hoe belangrijk is WF eigenlijk voor een spits? Wou Bony gebruiken maar die schijnt maar 3* WF te hebben
Je kan het inschatten als percentages van de stats die overblijven als ze met weak foot passen/schieten.
5* = 100%
4*=80%
etcAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hahahaha jij bent een PACEHOERquote:Op zondag 21 september 2014 18:16 schreef Matedeor het volgende:
Op rechts heb je dan weer keuze te over dit jaar.![]()
77 dribbling en 80 pace is gewoon laag voor een winger in een 4-3-3. 80+ Pace en 85+ Dribbling speelt veel fijner. In een 4-4-2 daar in tegen is perisic prima.quote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
4* skills, 5* weak foot, kan koppen, kan schieten, kan dribbelen, kan passen, voorzetten geven. Wat wil je nog meer?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:34 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
77 dribbling en 80 pace is gewoon laag voor een winger in een 4-3-3. 80+ Pace en 85+ Dribbling speelt veel fijner. In een 4-4-2 daar in tegen is perisic prima.
Daarom zijn alle goede buitenspelers in het echt redelijk snel. Belangrijke eigenschap van een buitenspeler is toch echt dat die een man kan uitspelen anders had ik er Joris Mathijssen wel neergezet.quote:![]()
Dit is niet hoe het werkt, . Heb vaak zat met Hulk met zijn 2* WF gescoord met zijn Rechts. Ook snoeiharde schoten. Niet schoten die voelde als 35 shooting. Maar je merkt wel dat 3* beter is dan 2*quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3* vind ik krap voldoende, maar zoek meestal wel echt specifiek naar minimaal 4*.
Je kan het inschatten als percentages van de stats die overblijven als ze met weak foot passen/schieten.
5* = 100%
4*=80%
etc![]()
Dat heeft ook meer met dribbelen te maken dan met snelheid.quote:Op zondag 21 september 2014 18:35 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Daarom zijn alle goede buitenspelers in het echt redelijk snel. Belangrijke eigenschap van een buitenspeler is toch echt dat die een man kan uitspelen.:)![]()
agree, wat heb je aan een mertensacker op rechtsbuiten ?quote:Op zondag 21 september 2014 18:35 schreef Matedeor het volgende:
[..]
Daarom zijn alle goede buitenspelers in het echt redelijk snel. Belangrijke eigenschap van een buitenspeler is toch echt dat die een man kan uitspelen.![]()
Een verdediger...quote:Op zondag 21 september 2014 18:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
agree, wat heb je aan een mertensacker op rechtsbuiten ?:)![]()
Jawel, het zijn gewoon percentages. Met iemand met 40 shooting kan je hem ook de kruising in jagen van 30 meter, maar in verhouding is zijn schot gewoon veel minder vaak goed/nauwkeurig/whatever.quote:Op zondag 21 september 2014 18:36 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dit is niet hoe het werkt, . Heb vaak zat met Hulk met zijn 2* WF gescoord met zijn Rechts. Ook snoeiharde schoten. Niet schoten die voelde als 35 shooting. Maar je merkt wel dat 3* beter is dan 2*Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
die heeft maar 80 pace omgquote:Op zondag 21 september 2014 18:37 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Kagawa is daarintegen wel een solide LW met zijn 88 dribbling.:)![]()
Wat is er met Toure gebeurd, is een schim van de speler voor de vakantie. Weet dat hij zijn broer verloren heeft maar toch![]()
Ik heb nog nooit met een speler met een lage shotpower een screamer gescoord. Daarintegen heb ik dat met Hulk vaak zat gedaan met zijn verkeerde been. Je denkt iets te weten maar komt niet met feiten.quote:Op zondag 21 september 2014 18:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Jawel, het zijn gewoon percentages. Met iemand met 40 shooting kan je hem ook de kruising in jagen van 30 meter, maar in verhouding is zijn schot gewoon veel minder vaak goed/nauwkeurig/whatever.![]()
Jij ook niet, jij komt alleen met anekdotesquote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een speler met een lage shotpower een screamer gescoord. Daarintegen heb ik dat met Hulk vaak zat gedaan met zijn verkeerde been. Je denkt iets te weten maar komt niet met feiten.![]()
jij komt alleen maar met empirische waarnemingen, dat is lekker feitelijk zeker.quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een speler met een lage shotpower een screamer gescoord. Daarintegen heb ik dat met Hulk vaak zat gedaan met zijn verkeerde been. Je denkt iets te weten maar komt niet met feiten.![]()
Hij wisselde steeds met zijn broer per helft, daardoor leek het alsof hij 2x zoveel energie had, dat kan nu niet meerquote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Henrys het volgende:
Wat is er met Toure gebeurd, is een schim van de speler voor de vakantie. Weet dat hij zijn broer verloren heeft maar toch![]()
![]()
Ik zeg niet wat het gevolg is van een lage WF en hoe dat wordt berekend. Ik weet alleen wel uit eigen ervaring dat het verhaal van Tim niet kloptquote:Op zondag 21 september 2014 18:40 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jij ook niet, jij komt alleen met anekdotes![]()
Oh ik wel. Misschien ben je gewoon slecht.quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met een speler met een lage shotpower een screamer gescoord. Daarintegen heb ik dat met Hulk vaak zat gedaan met zijn verkeerde been. Je denkt iets te weten maar komt niet met feiten.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 21 september 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Het is vandaag lulpraatjes-verkoopdag zo te lezen.
al die figuren zonder UI ja.quote:Op zondag 21 september 2014 18:41 schreef Toefjes het volgende:
Het is vandaag lulpraatjes-verkoopdag zo te lezen.![]()
Alsof je dat niet ruikt.quote:Op zondag 21 september 2014 18:42 schreef Henrys het volgende:
wat heeft Vandermar eigenlijk gedaan dat hij hier zo bekend is en waarom post hij niet meer?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die van Persie heeft ook zo'n goed linkerbeen, merk niets van 4* weak footSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
kom er nou maar gewoon voor uit dat je hem bent dan ben je ook van dat gezeik afquote:Op zondag 21 september 2014 18:42 schreef Henrys het volgende:
wat heeft Vandermar eigenlijk gedaan dat hij hier zo bekend is en waarom post hij niet meer?![]()
omg Lampard scoort
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hou je nou niet van de dommequote:Op zondag 21 september 2014 18:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zal wel een ban hebben gekregen maar waarom?Maakt je alleen maar verdachter.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Elk nieuw voorvochtkind waar alleen maar ebola uit de vingers lijkt te komen wordt verdacht VdM te zijn,dus trek het je niet te persoonlijk aan.quote:Op zondag 21 september 2014 18:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zal wel een ban hebben gekregen maar waarom?![]()
Wil je dat ik een blauwe zone van je gezicht maak?quote:Op zondag 21 september 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elk nieuw voorvochtkind waar alleen maar ebola uit de vingers lijkt te komen wordt verdacht VdM te zijn,dus trek het je niet te persoonlijk aan.![]()
![]()
Niet elk voorvochtkind is voor Feyenoord, studeert in Groningen en scheidt graag het kaf van het koren.quote:Op zondag 21 september 2014 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elk nieuw voorvochtkind waar alleen maar ebola uit de vingers lijkt te komen wordt verdacht VdM te zijn,dus trek het je niet te persoonlijk aan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Rond carnaval wellicht. Kan ik als smurf.quote:Op zondag 21 september 2014 18:53 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wil je dat ik een blauwe zone van je gezicht maak?![]()
Ik ben voor PEC en Feyenoord daar veschil ik al in, verder studeer ik pas sinds vorig jaar in Groningenquote:Op zondag 21 september 2014 18:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet elk voorvochtkind is voor Feyenoord, studeert in Groningen en scheidt graag het kaf van het koren.![]()
Net als VdM dus. En waarom post je niet in een PEC topic danquote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben voor PEC en Feyenoord daar veschil ik al in, verder studeer ik pas sinds vorig jaar in Groningen![]()
Het spek van PECquote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Ik ben voor PEC en Feyenoord daar veschil ik al in, verder studeer ik pas sinds vorig jaar in Groningen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wie zei iets over honden of een headset?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooh snapquote:Op zondag 21 september 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie zei iets over honden of een headset?![]()
Iemand zei een keer dat je bij vandermar altijd honden op de achtergrond hoorde.quote:Op zondag 21 september 2014 18:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie zei iets over honden of een headset?
Fifa 15 trouwens 49 bij de mediamarkt![]()
Wat een joden bij de NOS, niet met de koploper beginnen en maar afgeven op Talpa dat dat destijds ook niet deed![]()
![]()
Ik geloof je toch niet.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Reclame op Fox net
edit 49,99 om precies te zijn![]()
De Klassieker heeft wel een uitzondering toch?quote:Op zondag 21 september 2014 19:02 schreef DutchSL het volgende:
Wat een joden bij de NOS, niet met de koploper beginnen en maar afgeven op Talpa dat dat destijds ook niet deed![]()
Lijkt me ook ja.quote:Op zondag 21 september 2014 19:05 schreef TheHunterAmin het volgende:
[..]
De Klassieker heeft wel een uitzondering toch?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toch een kut wedstrijd die niemand wil terug zienquote:Op zondag 21 september 2014 19:06 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als ze echt op ranglijst moeten doen is AZ - PEC Zwolle nog voor Feyenoord - Ajax.![]()
![]()
Jongens, ik ben toch overstag gegaan.hopelijk deze week eindelijk aan de slag met next-gen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah nice. Daar halen dus.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef Henrys het volgende:
[..]
Reclame op Fox net
edit 49,99 om precies te zijn
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Dudeweiser het volgende:
Jongens, ik ben toch overstag gegaan.hopelijk deze week eindelijk aan de slag met next-gen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heb zelf ook een Wii U staan. Machtig apparaat wel. Binnenkort Super Smash Bros.![]()
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
BohhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Tevez ook wss maar 3* WFquote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
3* vind ik krap voldoende, maar zoek meestal wel echt specifiek naar minimaal 4*.
5* = 100%
4*=80%
etc
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Klassieker altijd als eerste.quote:Op zondag 21 september 2014 19:02 schreef DutchSL het volgende:
Wat een joden bij de NOS, niet met de koploper beginnen en maar afgeven op Talpa dat dat destijds ook niet deedRossoneri siamo noi.![]()
Kop op, zolang Heracles blijft verliezen is er niks aan het handjequote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch een kut wedstrijd die niemand wil terug zien![]()
Ik wil hem nog wel een paar keer terug zien hoorquote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Kiid het volgende:
[..]
Toch een kut wedstrijd die niemand wil terug zien![]()
![]()
![]()
Volgende week op 3DS, hoef gelukkig daardoor geen Wii u te kopenquote:Op zondag 21 september 2014 19:11 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]![]()
![]()
Heb zelf ook een Wii U staan. Machtig apparaat wel. Binnenkort Super Smash Bros.![]()
![]()
Is echt hetzelfdequote:Op zondag 21 september 2014 19:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgende week op 3DS, hoef gelukkig daardoor geen Wii u te kopen
ohhh daarom dook Vermeer niet. Van Rhijn schoot ze op de training altijd naast
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij probeert Van Rhijn te dissen ofzo (2x zelfs), maar maakt het alleen maar erger voor zichzelfquote:Op zondag 21 september 2014 19:20 schreef Tim86 het volgende:
ohhh daarom dook Vermeer niet. Van Rhijn schoot ze op de training altijd naast
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Waarom niet voor mobiel versie gaan? stuk goedkoperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Graphics en controls zijn minder maar meer zal het niet uitmaken. Dat het portable is vind ik al een groot voordeelquote:![]()
Feyenoord heeft gewoon goed gespeeld hoor. Dacht dat DSL negatief was, maar jij kan er ook wat van. Gelukkig zit de kuip niet vol met kiids, zag aan het eind toch veel positieve energie.quote:![]()
Vind dat ze wel eens van cover athleet mogen wisselen, Messi staat er nu al iets van 6 jaar op. Vroeger stonden er meerdere spelers op en die hadden ook altijd betere ratings![]()
De aankondiging van je grapjes zijn tenenkrommend. De grapjes zelf trouwens ook.quote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef elshaarawy92 het volgende:
Ik denk dat ik mijn order annuleer, want ben te laat met traden. Heb deze alvast gepreorderd [ afbeelding ]![]()
Volgend jaar Clasiequote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
Vind dat ze wel eens van cover athleet mogen wisselen, Messi staat er nu al iets van 6 jaar op. Vroeger stonden er meerdere spelers op en die hadden ook altijd betere ratings![]()
Dit is pas de derde.quote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef Henrys het volgende:
Vind dat ze wel eens van cover athleet mogen wisselen, Messi staat er nu al iets van 6 jaar op. Vroeger stonden er meerdere spelers op en die hadden ook altijd betere ratingsDaarvoor altijd Kaka/Rooney.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Excuses voor mijn ietswat negatieve uitlatingen na 3 verliespartijen in 1 week en een welverdiende - gedeelde - 15e plek. We staan tenminste geen 18e inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 19:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Feyenoord heeft gewoon goed gespeeld hoor. Dacht dat DSL negatief was, maar jij kan er ook wat van. Gelukkig zit de kuip niet vol met kiids, zag aan het eind toch veel positieve energie.![]()
En Ronaldinho ook heel vaakquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dit is pas de derde.Daarvoor altijd Kaka/Rooney.
![]()
je kunt altijd beter naar de goede dingen kijken dan de slechte dingen inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Excuses voor mijn ietswat negatieve uitlatingen na 3 verliespartijen in 1 week en een welverdiende - gedeelde - 15e plek. We staan tenminste geen 18e inderdaad.![]()
Ik vind verliezen ook kut, maar als er gestreden is voor wat het waard is, dan is het soms niet anders. Hopen dat Feyenoord de lijn door kan trekken die het vanmiddag ingezet heeft, en het niet bij de klassieker blijft.quote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Excuses voor mijn ietswat negatieve uitlatingen na 3 verliespartijen in 1 week en een welverdiende - gedeelde - 15e plek. We staan tenminste geen 18e inderdaad.![]()
![]()
THADDDDD. Dit stuurt EA me net. Compensation![]()
1000 coins voor de moeitequote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Klinkt als een copy+paste antwoord, kan op alles wel van toepassing zinquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
De aankondiging van je grapjes zijn tenenkrommend. De grapjes zelf trouwens ook.pizza
![]()
Ik verlies liever zo dan anders en ze deden er in ieder geval alles aan, maar dat betekent niet meteen dat ik nu blij moet zijn. We hebben een negatief doelsaldo en net zoveel gescoord als de club met 0 punten.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind verliezen ook kut, maar als er gestreden is voor wat het waard is, dan is het soms niet anders. Hopen dat Feyenoord de lijn door kan trekken die het vanmiddag ingezet heeft, en het niet bij de klassieker blijft.
Blaffen en niet bijten heb je uiteindelijk niks aan. Verdomme 15e man.![]()
Zal wel ja. Toch heb ik goede hoopquote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Henrys het volgende:
[..]
Klinkt als een copy+paste antwoord, kan op alles wel van toepassing zin
Hoe ging verdedigen jou trouwens af in early access? Lees overal dat het echt een stuk lastiger is omdat je niet simpelweg RB+A meer in kan houdenquote:Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Zal wel ja. Toch heb ik goede hoop![]()
Elke club wiens spelers worden weggekocht krijgt een terugval. Pelle was te belangrijk geworden, en de complete verdediging is pleite. Vind het wel kwalijk dat van Geel niks heeft gebracht. Ik had wel verwacht dat er per positie een schaduwlijstje zou zijn met minstens 5 haalbare namen. Regeren is vooruitzien.quote:Op zondag 21 september 2014 19:30 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verlies liever zo dan anders en ze deden er in ieder geval alles aan, maar dat betekent niet meteen dat ik nu blij moet zijn. We hebben een negatief doelsaldo en net zoveel gescoord als de club met 0 punten.
Blaffen en niet bijten heb je uiteindelijk niks aan. Verdomme 15e man.![]()
Onbegrijpelijk ja. Vooral omdat Feyenoord de luxe had dat het allemaal snel rond was met die transfers en je dus alle tijd had om wat te doen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke club wiens spelers worden weggekocht krijgt een terugval. Pelle was te belangrijk geworden, en de complete verdediging is pleite. Vind het wel kwalijk dat van Geel niks heeft gebracht. Ik had wel verwacht dat er per positie een schaduwlijstje zou zijn met minstens 5 haalbare namen. Regeren is vooruitzien.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Southampton is ook leeggekocht en staat 3equote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke club wiens spelers worden weggekocht krijgt een terugval. Pelle was te belangrijk geworden, en de complete verdediging is pleite. Vind het wel kwalijk dat van Geel niks heeft gebracht. Ik had wel verwacht dat er per positie een schaduwlijstje zou zijn met minstens 5 haalbare namen. Regeren is vooruitzien.![]()
Koeman heeft daadwerkelijk spelers teruggekocht die beter zijn dan spelers die vertrokken zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Southampton is ook leeggekocht en staat 3e:)![]()
Pelle.quote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Southampton is ook leeggekocht en staat 3e![]()
En die hebben Bertrand, Alderweireld, Forster, Pelle, Tadic, Long, Mane o.a. gehaald..En Feyenoord..tjaquote:Op zondag 21 september 2014 19:36 schreef Henrys het volgende:
[..]
Southampton is ook leeggekocht en staat 3e
Leeggekocht worden is het probleem niet, maar daar moet je wel op reageren of beter nog: anticiperen. En dat is het punt van Toefjes ook.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En daar zien we nu de gevolgen van, maar ook toen mocht ik zogenaamd niet klagen omdat de competitie nog niet begonnen was en "je weet maar nooit".quote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Elke club wiens spelers worden weggekocht krijgt een terugval. Pelle was te belangrijk geworden, en de complete verdediging is pleite. Vind het wel kwalijk dat van Geel niks heeft gebracht. Ik had wel verwacht dat er per positie een schaduwlijstje zou zijn met minstens 5 haalbare namen. Regeren is vooruitzien.![]()
Bouhlarouz, Kazim-Richards en Vermeerquote:Op zondag 21 september 2014 19:38 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En die hebben Bertrand, Alderweireld, Forster, Pelle, Tadic, Long, Mane o.a. gehaald..En Feyenoord..tja
dat kan al heel lang niet meer hoorquote:Op zondag 21 september 2014 19:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe ging verdedigen jou trouwens af in early access? Lees overal dat het echt een stuk lastiger is omdat je niet simpelweg RB+A meer in kan houden![]()
Pass de link van die chat eens, ben mijn Quaresma nog steeds kwijtquote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
En naar mij wel hele volzinnen. Wat een eerquote:Op zondag 21 september 2014 19:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik had geen zin om meer dan 5 letters naar hem te tikken.![]()
![]()
Die is er niet. Je moet ingelogd zijn en dan naar http://help.ea.com/en/contact-us en wat stappen doorlopen om bij de chat te komen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pass de link van die chat eens, ben mijn Quaresma nog steeds kwijtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vind je best een toffe kerel hoor, ondanks de Clasie-verering en de vervelende momenten die je me online bezorgd hebt met Fifa.quote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
En naar mij wel hele volzinnen. Wat een eer![]()
je bedoelt heel veel minutenquote:Op zondag 21 september 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er niet. Je moet ingelogd zijn en dan naar http://help.ea.com/en/contact-us en wat stappen doorlopen om bij de chat te komen.![]()
Ja, daarna begint het wachten pasquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Weten jullie of er een verschil is tussen de Amerikaanse en Europese versie van FIFA 15 en of je wel online kunt spelen op een Amerikaanse versie met een Nederlandse Xbox live-account?![]()
Watskeburt?quote:Op zondag 21 september 2014 19:28 schreef gazhims3lv het volgende:
[ afbeelding ]
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Wanneer ging jij nou Fifa 15 halen? Heb er wel weer zin in. Hopelijk levert mijn BPL team straks wat meer op zodat ik een team kan maken die ik ook echt leuk vindquote:Op zondag 21 september 2014 19:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik vind je best een toffe kerel hoor, ondanks de Clasie-verering en de vervelende momenten die je me online bezorgd hebt met Fifa.![]()
Amerikaanse versie heeft waarschijnlijk alleen Engels commentaar en wellicht spaans/frans voor de rest is het gewoon hetzelfde. Je moet alleen het geweldige commentaar van Youri Mulder missenquote:Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef Comprehendam het volgende:
Weten jullie of er een verschil is tussen de Amerikaanse en Europese versie van FIFA 15 en of je wel online kunt spelen op een Amerikaanse versie met een Nederlandse Xbox live-account?![]()
Thanks. Even mail gestuurd via datquote:Op zondag 21 september 2014 19:41 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die is er niet. Je moet ingelogd zijn en dan naar http://help.ea.com/en/contact-us en wat stappen doorlopen om bij de chat te komen.![]()
One of 360?quote:Op zondag 21 september 2014 19:45 schreef Comprehendam het volgende:
Ik heb keihard geroepen dat ik Fifa 15 niet ga halen. Maar waarschijnlijk sta ik donderdag gewoon in de Mediamarktquote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wanneer ging jij nou Fifa 15 halen? Heb er wel weer zin in. Hopelijk levert mijn BPL team straks wat meer op zodat ik een team kan maken die ik ook echt leuk vind![]()
![]()
"Hij zet een tackle in"quote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef Henrys het volgende:
[..]
Amerikaanse versie heeft waarschijnlijk alleen Engels commentaar en wellicht spaans/frans voor de rest is het gewoon hetzelfde. Je moet alleen het geweldige commentaar van Youri Mulder missen
I crie everytim. Ik speel sowieso altijd op Frans commentaar zodat ik mij er niet aan hoef te ergeren![]()
Dat wist iedereen alquote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb keihard geroepen dat ik Fifa 15 niet ga halen. Maar waarschijnlijk sta ik donderdag gewoon in de Mediamarkt![]()
Dat hoe meer je wint hoe beter je tegenstanders worden en hoe meer je verliest hoe slechter je tegenstanders worden. Daarom zijn hoge winstreaks in fifa best zeldzaamquote:![]()
Dat is een manier om de sterkte van spelers te bepalen, wordt vooral in het schaken gebruikt en bij FIFA dus voor de match making.quote:![]()
Baasquote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb keihard geroepen dat ik Fifa 15 niet ga halen. Maar waarschijnlijk sta ik donderdag gewoon in de Mediamarkt
Ik ook hoor. Nja, ik zei het niet zo per se, maar meer dat ik de demo zo kut vond dat ik twijfelde. Maar vandaag weer even geprobeerd en nu met de moeite om de instellingen te veranderen zoals ik gewend ben en zie ik het wel weer zitten.
Denk dat ik die digitale US versie download de 23e. Geen restwaarde, maar Fifa is toch een spel dat ik een heel jaar speel.![]()
Help.ea.comquote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Pass de link van die chat eens, ben mijn Quaresma nog steeds kwijt
Probeerde net even in te loggen op fut14. Lukte ook niet. Lijkt erop dat mn account helemaal naar de graf is.
Kan je hem beter nu alvast kopen zodat je de preorder bonus van 15 packs krijgtquote:Op zondag 21 september 2014 19:53 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baas
Ik ook hoor. Nja, ik zei het niet zo per se, maar meer dat ik de demo zo kut vond dat ik twijfelde. Maar vandaag weer even geprobeerd en nu met de moeite om de instellingen te veranderen zoals ik gewend ben en zie ik het wel weer zitten.
Denk dat ik die digitale US versie download de 23e. Geen restwaarde, maar Fifa is toch een spel dat ik een heel jaar speel.![]()
Welke console?quote:Op zondag 21 september 2014 19:52 schreef mvdk_ het volgende:
godver
Redmond verkocht voor 4.7k, is hij nu 13.5k waard![]()
Je zit in de ontkenningsfase?quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zo warm was het niet vandaag, of bedoelde je wat anders?
Wat was het slecht he van beide kanten![]()
![]()
Vandaag weer wat potjes gedaan tegen een maatje, waar het normaliter in vorige delen hooguit 3-2 zou worden (uitzonderlijk zoveel goals) vielen ze nu echt achter elkaar, 7-5, 4-3, 5-4 en 6-1 bijvoorbeeld.![]()
Iets voelt er niet helemaal in balans, online ideaal als je gewoon beter bent, tegen elkaar op de bank is het een tikje lachwekkend maar wel vermakelijk.![]()
Hahahahah Turkstation 4quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Xbox, maar ik ga uiteindelijk toch op PS4 spelen.![]()
tot dinsdag is het onverstandig om cash op de bank te hebben word alleen maar minder waard.quote:Op zondag 21 september 2014 19:52 schreef mvdk_ het volgende:
godver
Redmond verkocht voor 4.7k, is hij nu 13.5k waard
tijdens de release word het gokken of spelers nog stijgen of dat door de vele packs ze gaan dalen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Wat praat je nou weer voor flauwekul. Alsof je iets nuttigs in die packs krijgt. Alsof wij zo'n bonus nodig hebben. Maar voor jou kan het misschien wel helpen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan je hem beter nu alvast kopen zodat je de preorder bonus van 15 packs krijgt![]()
WTF ik heb Redmond gisteren nog 2x voor best wel weinig verkocht.quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Beter toch, voor mij hoeft dat super realistische gedoe niet.quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef Lastpost het volgende:
Vandaag weer wat potjes gedaan tegen een maatje, waar het normaliter in vorige delen hooguit 3-2 zou worden (uitzonderlijk zoveel goals) vielen ze nu echt achter elkaar, 7-5, 4-3, 5-4 en 6-1 bijvoorbeeld.![]()
Iets voelt er niet helemaal in balans, online ideaal als je gewoon beter bent, tegen elkaar op de bank is het een tikje lachwekkend maar wel vermakelijk.![]()
Ok PS markt 3k, gaat zeker stijgen ook bij release..quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Webapp is bij mij kapot. Kan ook niet naar de 59ste min. Gaat opeens van 38 min na 4u als ik 50 paginas skip.![]()
Bij mij ook, echt irritant.quote:Op zondag 21 september 2014 19:57 schreef ThadCastle het volgende:
Webapp is bij mij kapot. Kan ook niet naar de 59ste min. Gaat opeens van 38 min na 4u als ik 50 paginas skip.![]()
Wij doen hier niet meer aan PS3's.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef Roypsv het volgende:
iemand hier die al early acces heeft gefixed op ps3?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ok thanksdat verklaard een hoop
Met gemak in divisie 2 komen en erna constant degraderen tot 6![]()
In 13 was dat totaal niet schommelde altijd tussen 2 en 1![]()
Ja het zal even wennen zijn, maar liever dit soort potjes met schoten vanaf 40 meter die Casillas gewoon achter 'm ziet verdwijnen dan constant hetzelfde soort voetbal.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter toch, voor mij hoeft dat super realistische gedoe niet.
Wel benieuwd naar PES, die demo ga ik zeker even met 'm uitproberen want daar hebben we echt geniale wedstrijden in uitgevochten in een ver verleden.![]()
![]()
Soms heb je wedstrijden met maar 3 gevaarlijke momenten. Moet er niet aan denken dat je dat in Fifa krijgt. Dan is iedereen er snel klaar mee.quote:Op zondag 21 september 2014 19:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter toch, voor mij hoeft dat super realistische gedoe niet.![]()
Interesse om wat harde fut-pegels naar mij te sturen als mijn account het weer doet? :pquote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Xbox, maar ik ga uiteindelijk toch op PS4 spelen.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Precies. FUT vind ik lekkerder spelen doordat het arcady is, H2H gaat altijd zo ontzettend snel vervelen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms heb je wedstrijden met maar 3 gevaarlijke momenten. Moet er niet aan denken dat je dat in Fifa krijgt. Dan is iedereen er snel klaar mee.![]()
Ik ookquote:Op zondag 21 september 2014 19:50 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb keihard geroepen dat ik Fifa 15 niet ga halen. Maar waarschijnlijk sta ik donderdag gewoon in de Mediamarkt
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ja, goed punt. Doe dat morgen wel ff. Worden die punten trouwens verrekend naar de koers? Of is het bijv ¤50 euro voor 12.000 punten en 50$ ook of is dat dan 70/80$quote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
Kan je hem beter nu alvast kopen zodat je de preorder bonus van 15 packs krijgt![]()
misschienquote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Interesse om wat harde fut-pegels naar mij te sturen als mijn account het weer doet? :p
Niks mis met Turken hoor. Ik zou het leven echt haten als er geen kapsalon meer gegeten kan worden. Ook in Turkije hele leuke vakanties gehad.quote:![]()
Geen mocrobox kopenquote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
oh ik mag geen nieuwe console kopen omdat ik de x360 kut vind?
ok![]()
![]()
Nee klopt, heb er ook niks tegen. Ik zei alleen dat ik geen turk was.quote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niks mis met Turken hoor. Ik zou het leven echt haten als er geen kapsalon meer gegeten kan worden. Ook in Turkije hele leuke vakanties gehad.:)![]()
Fan zijn van een mofquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Fan zijn van een mofmoffen hatenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo goedkoop zullen ze niet zijn in dollars maar denk dat je toch wel wat bespaart, ze gaan natuurlijk niet elke dag de wisselkoers toepassen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Doe dat morgen wel ff. Worden die punten trouwens verrekend naar de koers? Of is het bijv ¤50 euro voor 12.000 punten en 50$ ook of is dat dan 70/80$![]()
what the fuck heb jij het over danquote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ja, goed punt. Doe dat morgen wel ff. Worden die punten trouwens verrekend naar de koers? Of is het bijv ¤50 euro voor 12.000 punten en 50$ ook of is dat dan 70/80$
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Was voor mij echt een ingecalculeerde nederlaag en heb mijn doelstellingen flink naar beneden gesteld. Vorige jaren had ik altijd het idee dat we kampioen kunnen worden dus had ik er flink de ziekte in. Maar denk niet echt dat het nog wat gaat worden dit seizoen. Maar verliezen van Ajax is altijd pijnlijk. Vooral als je verliest door een vrije trap 50 meter vanaf de goalquote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je zit in de ontkenningsfase?
Wat was het slecht he van beide kanten.
![]()
haha een vriend ja tochquote:Op zondag 21 september 2014 19:59 schreef Roypsv het volgende:
[..]
vriend van mij wil het doen maar hij snapt het niet. iemand die weet hoe het moet?
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik heb zelden een wedstrijd gezien waarin zo weinig simpele passes aan kwamen was echt schrijnend om te zien. Met een beetje geluk prikt Feyenoord er een in en dan winnen jullie vrij simpel. Slechtste klassieker in jaren iig.quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was voor mij echt een ingecalculeerde nederlaag en heb mijn doelstellingen flink naar beneden gesteld. Vorige jaren had ik altijd het idee dat we kampioen kunnen worden dus had ik er flink de ziekte in. Maar denk niet echt dat het nog wat gaat worden dit seizoen. Maar verliezen van Ajax is altijd pijnlijk. Vooral als je verliest door een vrije trap 50 meter vanaf de goal.
![]()
Nee, dat begrijp ik, maar je hebt bijvoorbeeld PSN giftcards voor 50$ en 50 euro waar je hetzelfde van kan kopen, maar dat ¤ natuurlijk duurder is. Vroeg mij af of ze dat misschien ook hadden met fifa punten of dat de prijs redelijkerwijs matcht met EU/pond.quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zo goedkoop zullen ze niet zijn in dollars maar denk dat je toch wel wat bespaart, ze gaan natuurlijk niet elke dag de wisselkoers toepassen.
Ik weet niet of je een beetje kan volgen wat ik probeer te zeggen![]()
![]()
Of toch wel, je kan in 14 net zoveel points krijgen voor $50 als voor 50 euroquote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Henrys het volgende:
[..]
Zo goedkoop zullen ze niet zijn in dollars maar denk dat je toch wel wat bespaart, ze gaan natuurlijk niet elke dag de wisselkoers toepassen.![]()
Dit slaat echt helemaal nergens opquote:Op zondag 21 september 2014 20:05 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik, maar je hebt bijvoorbeeld PSN giftcards voor 50$ en 50 euro waar je hetzelfde van kan kopen, maar dat ¤ natuurlijk duurder is. Vroeg mij af of ze dat misschien ook hadden met fifa punten of dat de prijs redelijkerwijs matcht met EU/pond.
Ik weet niet of je een beetje kan volgen wat ik probeer te zeggen![]()
![]()
voor 50$ koop je hetzelfde en aangezien 50$ voor ons minder is, besparen we geld als we in $ kunnen kopen#mindblown
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ajax had iets van 60% passing met 35% balbezit de eerste helft hèquote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb zelden een wedstrijd gezien waarin zo weinig simpele passes aan kwamen was echt schrijnend om te zien. Met een beetje geluk prikt Feyenoord er een in en dan winnen jullie vrij simpel. Slechtste klassieker in jaren iig.. Maar uiteindelijk gaat het om de goals natuurlijk.
Maar voor ons was het wel eens leuk om te zien dat Ajax zo ver naar achter werd gedrukt. Normaliter is het andersom![]()
Hoezo niet? Is vrij duidelijk wat hij zegt hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 20:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dit slaat echt helemaal nergens op![]()
Ja zijn wel iets verbeterd maar persoonlijk vind ik xdoos 100x beter spelen, ps zijn minder duurzaam en die 2 pookjes op een lijn...quote:Op zondag 21 september 2014 20:04 schreef Reemi het volgende:
[..]
Prima controllers. Verademing t.o.v. die van de PS3.![]()
En toch heb ik op de eerste 30 minuten na nooit het gevoel gehad dat Feyenoord ging scoren. Kan liggen aan de vorm waarin jullie aanval op dit moment steekt though.quote:Op zondag 21 september 2014 20:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ajax had iets van 60% passing met 35% balbezit de eerste helft hè. Maar uiteindelijk gaat het om de goals natuurlijk.
Maar voor ons was het wel eens leuk om te zien dat Ajax zo ver naar achter werd gedrukt. Normaliter is het andersom![]()
Ja maar zo werkt het niet hequote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Is vrij duidelijk wat hij zegt hoor.![]()
![]()
of aan jou ;pquote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En toch heb ik op de eerste 30 minuten na nooit het gevoel gehad dat Feyenoord ging scoren. Kan liggen aan de vorm waarin jullie aanval op dit moment steekt though.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Dan scheelt dat natuurlijk wel veel geld. 50$ is iets van 35 euro denk ik?quote:Op zondag 21 september 2014 20:05 schreef Henrys het volgende:
[..]
Of toch wel, je kan in 14 net zoveel points krijgen voor $50 als voor 50 euro![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet he![]()
Wisselkoersen zijn vaak gunstig voor export/import dus waarom niet in het geval van gamecards?![]()
richting de 40, en dan betaal je meestal iets meer omdat je via andere sites $ tegoed koopt. dus verschil wel wat kleiner dan het in eerste instantie lijkt. maar nog steeds een merkbaar verschil daar niet van.quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan scheelt dat natuurlijk wel veel geld. 50$ is iets van 35 euro denk ik?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Hoezo niet?quote:Op zondag 21 september 2014 20:08 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja maar zo werkt het niet he![]()
Heb ze hier gehaaldquote:Op zondag 21 september 2014 20:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
richting de 40, en dan betaal je meestal iets meer omdat je via andere sites $ tegoed koopt. dus verschil wel wat kleiner dan het in eerste instantie lijkt. maar nog steeds een merkbaar verschil daar niet van.
http://www.offgamers.com/(...)c-4999-5329-5330.ogm
Was dacht ik iets van 2 euro extra kwijt maar meeste sites rekenen echt veel meer en ik had het gelijk.![]()
Feyenoord heeft maar nog 2 gewonnen dit seizoen van de 12. 1x van ADO en 1x die wedstrijd waar ze een 3-0 voorsprong bijna hadden weggegevenquote:Op zondag 21 september 2014 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Heeft Feyenoord al wel gewonnen sinds Vermeer op goal staat?![]()
Met de partijtjes op de training misschien welquote:Op zondag 21 september 2014 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Heeft Feyenoord al wel gewonnen sinds Vermeer op goal staat?![]()
![]()
Jammer dat Brazilliaanse spelers maar zo'n korte periode hebben dat ze goed zijn. Nadat hij bij Milan wegging was het niks meer, zelfde met Ronaldinho toen die Barcelona verlietquote:Op zondag 21 september 2014 20:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Kom jongens even het broekje op de enkels.![]()
Nou ze pieken ook al vaak vroeg als ze dat dan 6 jaar volhouden hebben ze het gewoon goed gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jammer dat Brazilliaanse spelers maar zo'n korte periode hebben dat ze goed zijn. Nadat hij bij Milan wegging was het niks meer, zelfde met Ronaldinho toen die Barcelona verliet
Overigens Kaka >>> Ronaldinho![]()
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.htmlquote:Op zondag 21 september 2014 20:14 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand wel eens iets op gamesync.nl gekocht?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Feyenoord heeft een keeper op doel staan nu die überhaupt nog nooit een wedstrijd won in de Kuipquote:Op zondag 21 september 2014 20:11 schreef The_Yakuza het volgende:
Heeft Feyenoord al wel gewonnen sinds Vermeer op goal staat?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Thnx, zag al wat andere zeer positieve reviewsquote:Op zondag 21 september 2014 20:16 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
http://www.budgetgaming.nl/shopsurvey/winkel-183.html
Daar even xbox live kopen voor el cheapoGRAAG VERWIJDEREN![]()
Vraag me altijd af hoe goed Ronaldinho zou zijn als hij echt voor de sport zou leven zoals Ronaldo en Bale dat nu doen. Wat Ronaldinho deed was soms echt magie en het zag er allemaal zo makkelijk uit![]()
Jammer dat er nu niet echt een speler is ala Ronaldinhoquote:Op zondag 21 september 2014 20:19 schreef Henrys het volgende:
Vraag me altijd af hoe goed Ronaldinho zou zijn als hij echt voor de sport zou leven zoals Ronaldo en Bale dat nu doen. Wat Ronaldinho deed was soms echt magie en het zag er allemaal zo makkelijk uit![]()
kan je niet gewoon storten met Ideal op de xbox ofzo ?quote:Op zondag 21 september 2014 20:18 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Thnx, zag al wat andere zeer positieve reviews
Daar even xbox live kopen voor el cheapo![]()
Nope wel met Paypall.quote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan je niet gewoon storten met Ideal op de xbox ofzo ?![]()
maargoed dat hij op dat moment 32 was danquote:Op zondag 21 september 2014 20:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Jammer dat Brazilliaanse spelers maar zo'n korte periode hebben dat ze goed zijn. Nadat hij bij Milan wegging was het niks meer, zelfde met Ronaldinho toen die Barcelona verliet![]()
![]()
Nou de laatste jaren werd het wel al minder met Ronnie.quote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maargoed dat hij op dat moment 32 was dan![]()
Via die weg wel ja. Dacht dat je direct bedoeldequote:Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef Roypsv het volgende:
[..]
je kan toch ook op paypal storten met ideal ?![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef Roypsv het volgende:
[..]
kan je niet gewoon storten met Ideal op de xbox ofzo ?Dat is toch altijd veel duurder met die M$ woekerprijzen?quote:
GRAAG VERWIJDEREN![]()
heb het over kakaquote:Op zondag 21 september 2014 20:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou de laatste jaren werd het wel al minder met Ronnie.![]()
neequote:Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch altijd veel duurder met die M$ woekerprijzen?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch altijd veel duurder met die M$ woekerprijzen?volgens mij neit hoorquote:Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[..]
Klopt, daarom bestel ik mijn cards via offgamers. Maar ga nu toch weer games op disc kopen vind ik toch leuker om te hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 20:26 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
[..]
Zeg niet dat ze van hetzelfde niveau zijn, maar beide tref je niet in het nachtleven aanquote:Op zondag 21 september 2014 20:21 schreef esox83 het volgende:
Ronaldo en Bale vind ik ook nog wel een wereld van verschilRonaldinho was 28 toen hij bij barca wegging en Kaka 27 toen hij bij milan weggingquote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
maargoed dat hij op dat moment 32 was dan![]()
gewoon instellen op india en betalen met rupee's
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: