abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144762805
De Bijenkorf heeft Joanna Lumley gestrikt voor de reclamecampagne. Zij zal ook het jaarlijks terugkerende evenement in het grote filiaal aan de Dam in Amsterdam openen om 8:00.

Op http://www.debijenkorf.nl zijn de boekjes online te bekijken.

Wat wil ik hebben? De oh zo gehate Uggs O+ :D .

Ook handschoenen van Uggs in de aanbieding.

Hebben jullie iets interessant gezien of nee, niet echt?
pi_144763212
Oeh ik moet nog kijken maar ik wil elk jaar wel iets ;( :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_144763382
Ja, of je koopt ze gewoon hier : http://www.findinventionc(...)-nederland-c-39.html

Echt dat er nog mensen intrappen, de bijenkorf, alles en dan ook ALLES wat ze in de aanbieding hebben is ergens anders standaard goedkoper te vinden :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_144764127
Ik ga echt nooit naar dit soort dingen. Vind het zo'n onzin. Ten eerste is het megadruk. Ten tweede kan het dan wel goedkoper zijn, maar vaak is het al snel op. En ten derde heb ik gewoon een hekel aan een winkel binnenstappen. Je kan alles op internet kopen, je hoeft de deur niet uit. WAAROM zou je dat dan doen met zo'n event als dit? Voor de gezelligheid? Voor de koopjes?
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_144764144
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:15 schreef HeatWave het volgende:
Ja, of je koopt ze gewoon hier : http://www.findinventionc(...)-nederland-c-39.html

Echt dat er nog mensen intrappen, de bijenkorf, alles en dan ook ALLES wat ze in de aanbieding hebben is ergens anders standaard goedkoper te vinden :').
Denk dat dat nep is. :$
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_144767325
Die Pols Potten vazen O+ O+ Maar nee. Misschien dat ik even langsfiets, heb toch geen plannen
pi_144772555
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef Tamashii het volgende:
Ik ga echt nooit naar dit soort dingen. Vind het zo'n onzin. Ten eerste is het megadruk. Ten tweede kan het dan wel goedkoper zijn, maar vaak is het al snel op. En ten derde heb ik gewoon een hekel aan een winkel binnenstappen. Je kan alles op internet kopen, je hoeft de deur niet uit. WAAROM zou je dat dan doen met zo'n event als dit? Voor de gezelligheid? Voor de koopjes?
Nou ja, het kan natuurlijk ook via de webshop hè? Je hoeft niet fysiek naar de Bijenkorf.
  zondag 21 september 2014 @ 22:34:52 #8
165633 eriksd
The grand facade...
pi_144772735
quote:
Geen zorgen, de goede spullen bij de Bijenkorf zijn buiten jouw budget en je bent toch niet chique te slaan.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_144772805
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef eriksd het volgende:

[..]

Geen zorgen, de goede spullen bij de Bijenkorf zijn buiten jouw budget en je bent toch niet chique te slaan.
Nee hoor, je kan al die dingen gewoon voor minstens 20% minder ergens anders halen, niets met budget te maken maar met slim zijn, en dat is kopen bij de bijenkorf totaal niet :')
Get woke, go broke!
pi_144772992
Ik heb net de online folders bekeken, ik wil:

- nude color broek met luipaarden print, E109,95 -> E75,-
- lancome nutrix 75 mL, E36,- -> E25,-
- Estee Lauder hydrationist maximum moisture cream 50 mL ?E50,- -> E40,-?
- H2O+ Face Oasis Hydrating treatment 50 mL ?E45,- -> E36,-?
- parfum

Verwachte aankopen: 0

Ik had op de website gezien dat de crème La mer 250 mL E845,- kost, met 20% korting is die dan E675,- ofzo. Ik vraag me af wie dat gaat kopen ...
  zondag 21 september 2014 @ 22:40:53 #11
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144773120
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:38 schreef Yiwei het volgende:
Estee Lauder hydrationist maximum moisture cream 50 mL
Hier je creme, standaard al 4 euro goedkoper :')

http://shop.nordstrom.com(...)ctrum-spf-15/3081684
Get woke, go broke!
pi_144773390
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Had net online bij Bijenkorf gekeken, ik dacht dat die ongeveer E50,- was, is dus E52,-
Dan is het op die website E16,- goedkoper, verzendkosten gratis

Ongeveer 29% verschil, Bijenkorf geeft max. 20-25% korting hmmmm
  zondag 21 september 2014 @ 22:47:26 #13
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_144773520
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Had net online bij Bijenkorf gekeken, ik dacht dat die ongeveer E50,- was, is dus E52,-

Ongeveer 29% korting, Bijenkorf geeft max. 20-25% korting hmmmm
En zo gaat het met alles dus, vrijwel niets is niet ergens anders goedkoper te vinden, ik heb de bijenkorf nooit begrepen, mijn oma was er ook gek van :').

Ik zou het hooguit als een soort Media Markt voor luxere spullen zien, daar even kijken hoe het eruit ziet en het dan voor veel minder online ergens anders bestellen.
Get woke, go broke!
pi_144773983
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En zo gaat het met alles dus, vrijwel niets is niet ergens anders goedkoper te vinden, ik heb de bijenkorf nooit begrepen, mijn oma was er ook gek van :').

Ik zou het hooguit als een soort Media Markt voor luxere spullen zien, daar even kijken hoe het eruit ziet en het dan voor veel minder online ergens anders bestellen.
Ooit had ik bij de Bijenkorf een 'koopje' gescoord, dus af en toe kijk ik nu ook in hun folders. Ervoor gooide ik al gelijk de prullenbak in. Jaren en jaren terug zocht ik een redelijk uitziend horloge naar mijn smaak, maar kon niet vinden. Toen ging ik met anderen naar de Bijenkorf, zag ik een horloge voor E59,- wat ongeveer mijn smaak was. Was eerst over de honderd euro. Jaren later herkende een collega mijn horloge, die had het bij de V&D gehaald voor E120,- Klonk best goed in de oren hehe.

Maar batterij vervangen kostte al 3x E7,50
Tijdje terug heb ik online mini batterijtjes besteld E10,- voor 5 stuks ofzo, nu dus zelf even vervangen. En laatste tijd zie ik ook veel leuke horloges bij de kijkshop, de duurste wat mijn smaak had, was maar 25,- en bij V&D actiedagen ook leuke gezien voor E19,-
pi_144777828
Leuk die uggs, maar waarom met dat rare knoopje en die sleutelhanger. -___- vorig jaar was bijenkorf wel beter geslaagd met de uggs, al waren dat niet echt kleuren om random mee de straat op te gaan. _O-
pi_144778806
Gezellig hoor, 3 drukke dwaze en nog steeds verschrikkelijk dure dagen.
pi_144779868
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

En stone island
pi_144780224
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:45 schreef Yiwei het volgende:

[..]

Ongeveer 29% verschil, Bijenkorf geeft max. 20-25% korting hmmmm
Je kunt de cremes niet bij Nordstrom bestellen, ze verzenden ze niet naar NL. En sowieso heb je bij internationale bestellingen wel verzendkosten, free shipping is alleen binnen de US.
pi_144780405
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 22:40 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Verzendkosten en invoerbelasting? Juist ja, dan ben je echt wel duurder uit. Als je met goedkopere voorbeelden wilt komen doe het dan goed zodat je uiteindelijk niet duurder uit bent. Net zoals de site met nep Uggs waar je mee kwam, alleen dat Nederlanders al :') .
pi_144780467
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef Mylene het volgende:

[..]

Verzendkosten en invoerbelasting? Juist ja, dan ben je echt wel duurder uit. Als je met goedkopere voorbeelden wilt komen doe het dan goed zodat je uiteindelijk niet duurder uit bent. Net zoals de site met nep Uggs waar je mee kwam, alleen dat Nederlanders al :') .
meh, ok, ik heb wel heel erg snel ff wat gegoogled, maar feit blijft dat kopen bij de bijenkorf gewoon geld weggooien is.
Get woke, go broke!
pi_144780572
waar ik naar ga kijken
- zwarte lage laarsjes
- blauwe philipa K jurk
- roze colsjaal van barts
- aubergine opus blouse
- superdry jas
- clinique bonus set
- onzichtbare boekenplank
- moleskine agenda voor 2015
- luchtje
Wat ik ga kopen: waarschijnlijk niet veel, misschien met extra afprijzingen. Als die er nog zijn. Vorig jaar was er ook geen restjesdag.
pi_144780608
Volwassen mensen die elkaar bijkans de tent uitvechten om wat potten en kraaltjes :')

Een ronduit gênante vertoning.
pi_144783788
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef eriksd het volgende:

Toch heeft ze wel een punt. Die enorme drukte... Ik betaal liever wat meer en dan gewoon in alle rust.

Toevallig afgelopen vrijdag in Eindhoven. In het beursgebouw uitverkoop van merkkleding (en niet eens heel bijzondere merken begreep ik later). Staat daar gewoon een complete meute ruim voordat die toko open gaat te wachten, zodat die hele boulevard daar verstopt staat. Ik snap daar dus niets van.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  Official ESF Kreviewer maandag 22 september 2014 @ 12:03:36 #24
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_144784068
quote:
Ik haat online winkelen. Ik moet iets vasthebben om te constateren of het goed of slecht is; daarna moet ik het aan hebben om te weten of het lekker/mooi zit. Bovendien kom ik in een winkel vaak dingen tegen waar ik niet echt naar zocht of aan had gedacht. Online is dat lastig.
Ik snap niet dat mensen online kunnen winkelen voor kleding.
pi_144806944
ik vond de boekjes tegenvallen dit keer, eigenlijk alleen een setje van Marlies Dekkers gezien wat ik mooi vind
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')