Jij bent hommo.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Je typt en je gedraagt je als een 8-jarige, die kunnen nog helemaal geen spermacellen produceren. Oftewel: verzonnen klacht.
Zou je wel willen he, dan kon je me zeker snoepjes gevenquote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Je typt en je gedraagt je als een 8-jarige, die kunnen nog helemaal geen spermacellen produceren. Oftewel: verzonnen klacht.
Ik zal altijd voor mijn kinders zorgen, vooral Benjii. Al moet ik stelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ts heeft niet door dat ze gewoon kindergeld wil
Leer dat kind dan te stelen scheelt jouw weerquote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn kinders zorgen, vooral Benjii. Al moet ik stelen
Dat deed je toch sowieso al wel?quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn kinders zorgen, vooral Benjii. Al moet ik stelen
Oke, gelukkig maar.quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee ze is het rolmodel voor mijn dochter Shanuiqwa
Jouw hart heb ik al gestolen, nu je portomonnee nogquote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat deed je toch sowieso al wel?
ik wens je veel succes. Ik geloof dat er nog 450 centjes in zitten. Echt een fantastische aanvulling op je inkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef beverton het volgende:
[..]
Jouw hart heb ik al gestolen, nu je portomonnee nog
Gelukkig is ze wel blij met mij. Kunnen jouw ouders niet zeggen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook 9 maanden kanker gehad, maar toen kwam jij eruit
Ik heb nog 168 centen van 1938, zijn nu toch 50 cent per stuk waard.quote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
ik wens je veel succes. Ik geloof dat er nog 450 centjes in zitten. Echt een fantastische aanvulling op je inkomen.
Jouw ouders zijn niet blij met je. Ze zijn alleen blij met mij, aangezien ik de enige ben die je moeder echt kan bevredigenquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel blij met mij. Kunnen jouw ouders niet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |