Jij bent hommo.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Je typt en je gedraagt je als een 8-jarige, die kunnen nog helemaal geen spermacellen produceren. Oftewel: verzonnen klacht.
Zou je wel willen he, dan kon je me zeker snoepjes gevenquote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef Etsu het volgende:
Je typt en je gedraagt je als een 8-jarige, die kunnen nog helemaal geen spermacellen produceren. Oftewel: verzonnen klacht.
Ik zal altijd voor mijn kinders zorgen, vooral Benjii. Al moet ik stelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:29 schreef ROADRUNN3R het volgende:
Ts heeft niet door dat ze gewoon kindergeld wil
Leer dat kind dan te stelen scheelt jouw weerquote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Ik zal altijd voor mijn kinders zorgen, vooral Benjii. Al moet ik stelen
Dat deed je toch sowieso al wel?quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Oke, gelukkig maar.quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Nee ze is het rolmodel voor mijn dochter Shanuiqwa
Jouw hart heb ik al gestolen, nu je portomonnee nogquote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat deed je toch sowieso al wel?
ik wens je veel succes. Ik geloof dat er nog 450 centjes in zitten. Echt een fantastische aanvulling op je inkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef beverton het volgende:
[..]
Jouw hart heb ik al gestolen, nu je portomonnee nog
Gelukkig is ze wel blij met mij. Kunnen jouw ouders niet zeggen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef beverton het volgende:
[..]
Je moeder heeft ook 9 maanden kanker gehad, maar toen kwam jij eruit
Ik heb nog 168 centen van 1938, zijn nu toch 50 cent per stuk waard.quote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
ik wens je veel succes. Ik geloof dat er nog 450 centjes in zitten. Echt een fantastische aanvulling op je inkomen.
Jouw ouders zijn niet blij met je. Ze zijn alleen blij met mij, aangezien ik de enige ben die je moeder echt kan bevredigenquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef KoningPils het volgende:
[..]
Gelukkig is ze wel blij met mij. Kunnen jouw ouders niet zeggen.
Stelen is toch niet voor je kinderen zorgen?quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef beverton het volgende:
[..]
Geen idee. Dit is echter waargebeurd, dus ik voel me nu wel beledigd door je opmerkingquote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Syntos het volgende:
Er zijn vast wel sites waar je je verzonnen verhalen neer kan plempen.
Hier stopte ik met lezen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef beverton het volgende:
Je leest het goed. Ik schrok me net dood toen ik door mijn ex, Jennifaya
Typisch Nederland ditquote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef Zelfscanner het volgende:
Jennifaya
Het is of jennifer of faya
Ik schrok wel, maar nu ik weet dat ik een zoontje krijg, weet ik dat ik alles voor Benjii over hebquote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef .sfinx het volgende:
Wat moet jij toch echt een leeg bestaan leven.
Gestopt met lezen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef beverton het volgende:
Je leest het goed. Ik schrok me net dood toen ik door mijn ex, Jennifaya, gebeld werd. Samen heb met haar heb ik dus al een dochtertje, maar na een stap-incident is het helaas uitgegaan
. (Dit is een serieus topic, graag serieus reageren).
Nu belde mijn ex dus om te zeggen dat ze al 3 maanden zwanger is en dat ze mij wilde verrassen.
Klacht: ex die zwanger blijkt te zijn.
Klacht 2: ex die haar zwangerschap geheim houdt
Anti-klacht: het is een jongetje en ik ga hem Benjii noemen en hij wordt groots voetballer bij Feyenoord
Dit plaatje is echt geweldig.quote:
Nou ik zou het niet zomaar aannemen. Voor hetzelfde geld heeft ze in die tijd met Jan en Alleman liggen pimpampetten, dat ze het zelf niet eens meer weet.quote:Op zondag 21 september 2014 18:17 schreef beverton het volgende:
[..]
Zei zij het, dus dan klopt het denk ik wel
Je hebt een goed punt, maar eerlijk gezegd is zij altijd heel lief geweest en ook regelmatig trouw, dus ik weet het niet zo zeerquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef JasVerstoppen het volgende:
[..]
Nou ik zou het niet zomaar aannemen. Voor hetzelfde geld heeft ze in die tijd met Jan en Alleman liggen pimpampetten, dat ze het zelf niet eens meer weet.
Thanks G, je kent de struggols. Ik heb goede doekoebron nu, geen worries.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef eend112 het volgende:
Haha goossie!! als je geen geld heb voor luiers ofzo moet je het laten weten he broer!!
Misschien was ze ook wel altijd lief voor de rest van de wijk. Vertrouwen is mooi maar controleren is beter : DNA testje doen !quote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef beverton het volgende:
[..]
Je hebt een goed punt, maar eerlijk gezegd is zij altijd heel lief geweest en ook regelmatig trouw, dus ik weet het niet zo zeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |