Dit is wel enorm pauperquote:Op maandag 22 september 2014 16:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je had/hebt bij de lidl ook van die flesjes die groter zijn dan een reguliere fles bier. Alleen dan zonder statiegeld.
Dan pakte mijn pa de slijptol en whoppa, volle statiegeld krat
Ach ik kan me er niet druk over makenquote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dit is wel enorm pauper![]()
Man man man.
Achterbaks en triest.quote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Ach ik kan me er niet druk over maken
Lekker boeiend. Er zijn ergere dingen op de wereld.quote:Op maandag 22 september 2014 19:06 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Achterbaks en triest.
Je slijpschijfje kost meer dan die paar flesjes
Goede instelling is datquote:Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Er zijn ergere dingen op de wereld.
Zulks een pauper, met alcoholische pa.quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef bepklep82 het volgende:
Dat tweede deel kwam voort uit je denigrerende opmerkingen over achterstandswijken..
Terwijl de meest hypocriete lui uit villa wijken komen.
Alsof alleen mensen uit een achterstand wijk dingen doen om er financieel beter van te worden.
En ach, als je net 2 of 3 flesjes tekort komt op een volle krat.. Who cares.
quote:Op maandag 22 september 2014 23:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zulks een pauper, met alcoholische pa.
`dat soort dingen haal ik dan weer liever van de markt. alhoewel ik die van de lidl zelfs nooit heb geprobeerd.quote:
Kom eigenlijk nooit op de marktquote:Op maandag 22 september 2014 23:54 schreef Adames het volgende:
[..]
`dat soort dingen haal ik dan weer liever van de markt. alhoewel ik die van de lidl zelfs nooit heb geprobeerd.
Die filets bedoel je?quote:
Juist, wel de naturel versie..niet die met knoflook..of..ik weet even niet meer welke variant ze nog hebbenquote:Op maandag 22 september 2014 23:59 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Die filets bedoel je?
Die zijn echt goed!
Als ik hier zo'n pakje open trek, dan heeft m'n zoontje 'm al leeg voordat ik met mijn ogen kan knipperen.
Peper geloof ik.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:00 schreef Moass het volgende:
[..]
Juist, wel de naturel versie..niet die met knoflook..of..ik weet even niet meer welke variant ze nog hebben
Peper idd! wat vind je trouwens van de paling?quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:02 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Peper geloof ik.
Ik vind ze allemaal lekker.
Die heb ik al een hele tijd niet op, maar vroeger was ie goed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:04 schreef Moass het volgende:
[..]
Peper idd! wat vind je trouwens van de paling?
quote:Op zondag 21 september 2014 22:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Klopt. Ik had hem wel gebruikt als brood bij lunch maar was kurkdroog ja!
Toch best jammer, het idee is leuk maar de uitvoering gewoon minder!quote:Op zondag 21 september 2014 23:03 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat zijn ze meestal toch?
Tenminste.. die van de AH vond ik ook niet te vreten. Droogvoer..
Gewoon binnenlopen en vragen. Wij zijn ook maar klootjesvolk, geen winkelpersoneelquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:58 schreef Deezertje het volgende:
Niet het juiste topic maar: kan je aankopen gedaan bij de Aldi in plaats A, ruilen in plaats B? Normaal mag je bij elke winkel wel ruilen, maar Aldi is toch altijd twijfelgevalletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |