Je had/hebt bij de lidl ook van die flesjes die groter zijn dan een reguliere fles bier. Alleen dan zonder statiegeld.quote:Op maandag 22 september 2014 11:53 schreef quinoahipster het volgende:
Oettinger, altijd
Ik vind het alleen zo kudt dat je die flesjes alleen bij Lidl terug kunt brengen
Boeiende verhalen uit de achterbuurten van Nederland.quote:Op maandag 22 september 2014 16:34 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Je had/hebt bij de lidl ook van die flesjes die groter zijn dan een reguliere fles bier. Alleen dan zonder statiegeld.
Dan pakte mijn pa de slijptol en whoppa, volle statiegeld krat
Ik doe mijn Bulgaarse statiegeldloze flessen wel eens in Nederland inwisselen. Laatst wel opgepakt helaas. Dus niets vrij verkeer van goederenquote:Op maandag 22 september 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boeiende verhalen uit de achterbuurten van Nederland.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Boeiende verhalen uit de achterbuurten van Nederland.
Ik ken niemand die bierflessen gaat kapot zagen om ze ergens anders in te leveren neequote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef bepklep82 het volgende:
[..]![]()
Ja want Jantje + modaal zou zulke dingen nooit doen natuurlijk..![]()
Ik weet nog dat de Lidl net zijn entree maakte in NL en ik daar achter de kassa zat.
Van die dikke speknekken en opgespoten dellen die hun karren tot de nok toe vol laden, maar voor de buitenwereld wilden verbergen dat het bij de Lidl gekocht was.
Nee.. alles ging netjes in AH tassen hoor..
Dat tweede deel kwam voort uit je denigrerende opmerkingen over achterstandswijken..quote:Op maandag 22 september 2014 16:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ken niemand die bierflessen gaat kapot zagen om ze ergens anders in te leveren nee![]()
En waar het 2e gedeelte van je post op slaat![]()
Maar uh, oke. Boeiende verhalen van het leven achter de kassa bij de Lidl.
Je longen vol met glasslijpsel voor ¤ 0,30quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef bepklep82 het volgende:
En ach, als je net 2 of 3 flesjes tekort komt op een volle krat.. Who cares.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat tweede deel kwam voort uit je denigrerende opmerkingen over achterstandswijken..
Terwijl de meest hypocriete lui uit villa wijken komen.
Alsof alleen mensen uit een achterstand wijk dingen doen om er financieel beter van te worden.
quote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef quinoahipster het volgende:
Met een fucking slijptop flesjes kapotzagen voor ¤ 0,10 per flesje, daar zou ik me wel voor schamen ja
Ach ik vond het wel grappig toen. Vreemd ja, idd. Maar het was geen vaste prik.quote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef quinoahipster het volgende:
Voor het feit dat ik boodschappen doe bij de Lidl en Aldi schaam ik me absoluut niet, waarom zou ik
Met een fucking slijptop flesjes kapotzagen voor ¤ 0,10 per flesje, daar zou ik me wel voor schamen ja
Tegenwoordig hoef je je trouwens ook niet meer te schamen. Lidl en Aldi zijn al flink ingeburgerd.quote:Op maandag 22 september 2014 16:44 schreef quinoahipster het volgende:
Voor het feit dat ik boodschappen doe bij de Lidl en Aldi schaam ik me absoluut niet, waarom zou ik
Met een fucking slijptol flesjes kapotzagen voor ¤ 0,10 per flesje, daar zou ik me wel voor schamen ja
Ik steelde altijd statiegeldbonnetjes door een bierkrat in te wisselen maar wel met een touwtje eraan. Terughalen en opnieuw uitvoeren. Honderden euro's mee weten te verdienen.quote:Op maandag 22 september 2014 16:52 schreef Adames het volgende:
Ach ja, ik ken ook mensen die bewust bier stelen door de krat op de kar te laten staan en dit niet aangeven. Dan is dit toch minder erg.
Ik kwam er laatst bij de Appie na het afrekenen achter dat ik per ongeluk een pakje kauwgum (¤ 0,39) in mijn karretje had laten liggen en dus niet had afrekendquote:Op maandag 22 september 2014 16:52 schreef Adames het volgende:
Ach ja, ik ken ook mensen die bewust bier stelen door de krat op de kar te laten staan en dit niet aangeven. Dan is dit toch minder erg.
Dit lijkt me echt iets voor Littlerabbitquote:Op maandag 22 september 2014 16:54 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik steelde altijd statiegeldbonnetjes door een bierkrat in te wisselen maar wel met een touwtje eraan. Terughalen en opnieuw uitvoeren. Honderden euro's mee weten te verdienen.
Beter dan kranten bezorgen.
Ik ging een keer een dvd halen bij de AH, hadden ze de twee disc editie meegegeven in plaats van de gewone met één disc waarvoor ik betaald had. Ben ik teruggegaanquote:Op maandag 22 september 2014 16:56 schreef quinoahipster het volgende:
[..]
Ik kwam er laatst bij de Appie na het afrekenen achter dat ik per ongeluk een pakje kauwgum (¤ 0,39) in mijn karretje had laten liggen en dus niet had afrekend
Ik ben er niet mee teruggegaan, omdat ik de laatste keer toen de kassamiep een -35% sticker over het hoofd had gezien, daar ook niet meer terug ben gegaan(geen zin
)
Supermarktstruggles, morele dilemma's man
Toch knap dat die kassamiep dat in het doosje heeft gefrot :-)quote:Op maandag 22 september 2014 17:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ging een keer een dvd halen bij de AH, hadden ze de twee disc editie meegegeven in plaats van de gewone met één disc waarvoor ik betaald had. Ben ik teruggegaan
Toen was t nog 10 cent voor n flesje denk ik?quote:Op maandag 22 september 2014 16:45 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Dat tweede deel kwam voort uit je denigrerende opmerkingen over achterstandswijken..
Terwijl de meest hypocriete lui uit villa wijken komen.
Alsof alleen mensen uit een achterstand wijk dingen doen om er financieel beter van te worden.
15 cent toch? Dat was vroeger toch de prijs?quote:Op maandag 22 september 2014 18:15 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Toen was t nog 10 cent voor n flesje denk ik?
Afschieten dat soort tuigquote:Op maandag 22 september 2014 16:52 schreef Adames het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |