Voor mij niet, maar zo zal het voor hen vast niet voelen.quote:
Over een uurtje is het nog steeds 0-1 hoor!quote:Op zondag 21 september 2014 16:43 schreef Royco1 het volgende:
Ach ik moet het even een uurtje laten bezinken en dan is het weer goed hoor.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:49 schreef twi het volgende:
[..]
Over een uurtje is het nog steeds 0-1 hoor!
Ik ben daar meestal wel blij om. Wat een nutteloos tijdverdrijf zeg dat voetbal kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen fan van een van de 'topclubs' ben.
Wat zijn jouw nuttige hobbies?quote:Op zondag 21 september 2014 17:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben daar meestal wel blij om. Wat een nutteloos tijdverdrijf zeg dat voetbal kijken.
Punniken, kantklossen en blokfluit spelen.quote:
Jouw blokfluitspel is nuttig?quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Punniken, kantklossen en blokfluit spelen.
Verslagje tikken en rekenwerk?quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef Royco1 het volgende:
En we gaan maar eens aan huiswerk beginnen.
Topclub is tegenwoordig ook een breed iets. Wie het ene seizoen goed speelde, doet het een ander seizoen belabberd slecht.quote:Op zondag 21 september 2014 16:58 schreef yats het volgende:
Soms ben ik blij dat ik geen fan van een van de 'topclubs' ben.
Nee, ben begonnen aan een cursus beveiliging.quote:Op zondag 21 september 2014 17:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Verslagje tikken en rekenwerk?
[..]
Topclub is tegenwoordig ook een breed iets. Wie het ene seizoen goed speelde, doet het een ander seizoen belabberd slecht.
the good lifequote:Op zondag 21 september 2014 18:17 schreef Samzz het volgende:
Relaxed in bed, buikje vol, Supernatural op. Yay.
Mijn huis schoonmaken?quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb energie teveel. Net al het hele huis schoongemaakt, afwas gedaan. Wat zal ik nog meer doen?
Oh ja, goed idee.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel zin in een toetje.
Naaktkiekjes van jezelf maken en naar mij sturen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb energie teveel. Net al het hele huis schoongemaakt, afwas gedaan. Wat zal ik nog meer doen?
Toetjes, meer avondeten, chipjes of eigenlijk is alles wel goed.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Samzz het volgende:
Ik heb eigenlijk nog wel zin in een toetje.
Hier in een kort rokje en met plumeau komen stoffen?quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef -Strawberry- het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |