yepquote:Op dinsdag 23 september 2014 07:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
En hij heeft alles wat hij meer ontvangen heeft dan het proefpakket al teruggestuurd?
Geen ervaring mee, lees ook geweldige ervaringen over het incasso bureau. Notquote:Op dinsdag 23 september 2014 06:47 schreef Storneren het volgende:
[..]
Vergeet niet gelijk een incassoblokkade. Of je moet van ping-pong houden.
Waarom zou hij ongevraagd zijn wettige eigendommen naar een bedrijf toesturen?quote:
Een cadeautje is toch leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef hottentot het volgende:
[..]
Waarom zou hij ongevraagd zijn wettige eigendommen naar een bedrijf toesturen?
Wat moeten zij ermee?
Klopt helemaal.quote:
Ach je kunt het altijd proberen, het kost hooguit wat meer geld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:43 schreef hottentot het volgende:
[..]
Klopt helemaal.
Maar zelf krijg ik liever iets waar ik niet al een loods vol van heb
Vind het maar een rare wanhopige actie.
Dat kan kloppen. 9 uur is namelijk 9:00 's morgens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:46 schreef alwaysonhold het volgende:
Kennis had net opgebeld, kreeg ze gewoon niet te pakken. Tot 9 uur bereikbaar staat op de site, yeah right.
Spannend!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Update. Kennis vanochtend ze te pakken gekregen en ze zeggen dat ze pakketje niet hebben terug gekregen en dat ze een incasso bureau gaan inschakelen.
Dit verhaal krijgt een staartje.
Dat was te verwachten. Is volgens mij een redelijk gebruikte methode bij dit soort bedrijven.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:09 schreef alwaysonhold het volgende:
Update. Kennis vanochtend ze te pakken gekregen en ze zeggen dat ze pakketje niet hebben terug gekregen en dat ze een incasso bureau gaan inschakelen.
Dit verhaal krijgt een staartje.
Nope.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:04 schreef CeliaHodes het volgende:
Heeft hij geen track &trace gekregen zodat hij kan zien waar het pakketje is?
Tja, het was om te beginnen al een domme actie om dit spontaan terug te sturen, maar dan ook nog zonder bewijs versturen dan vraag je ook gewoon om problemen.quote:
Of keer op keer betwisten bij het inkassobureau. Uiteindelijk zullen ze het wel een keertje bij zich neerleggen.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef CeliaHodes het volgende:
Best dom ja.
Het was al een hopeloze zaak, en dat is nu nog erger geworden.
Betalen en abonnement opzeggen dus.
Tot aan de rechter gaan ze dan, hopelijkquote:Op donderdag 25 september 2014 00:02 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Of keer op keer betwisten bij het inkassobureau. Uiteindelijk zullen ze het wel een keertje bij zich neerleggen.
Dit. Tevens: denken dat bedrijven het beste met je voor hebben.quote:Op donderdag 25 september 2014 00:39 schreef KoeInDeKont het volgende:
Denken dat alles maar gratis is.
Best raar dat je daar een economieleraar voor nodig hebt. Afgezien van wat stichtingen is elk bedrijf opgericht met als doel winst maken. Anders is het geen bedrijf.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:39 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dit. Tevens: denken dat bedrijven het beste met je voor hebben.
Ooit, heel lang geleden, vertelde een economieleraar mij dat een bedrijf, elk bedrijf, zonder uitzondering altijd winst wilt maken. Een ondernemer stelt zichzelf altijd boven alle andere zaken, ook al lijkt het alsof jij, als klant, misschien voordeel kan behalen.
Onderschat nooit het pragmatisme van een ondernemer.
Ik was twaalf. Ik mag aannemen dat je op die leeftijd nog een lichtelijk naïef wereldbeeld hebt. Bij sommigen duurt het zelfs wat langer (getuige dit topic).quote:Op donderdag 25 september 2014 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Best raar dat je daar een economieleraar voor nodig hebt. Afgezien van wat stichtingen is elk bedrijf opgericht met als doel winst maken. Anders is het geen bedrijf.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |