Vilhena op de flank?quote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Immers exit, zou alleen Vilhena voor Schaken zetten.
Ik ben zelf meer gecharmeerd van het middenveld van Vitesse en Twente. Jullie middenveld zoals die van vandaag zit daar vlak achter wat mij betreft.quote:Op zondag 21 september 2014 16:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Dit middenveld is het beste van de Eredivisie. By far. Het is een godswonder dat je tegen Twente en Ajax ipv 6, 0 punten hebt gepakt. Was je toch 6 punten ingelopen op beide ploegen en hoefde je nu niet heel het seizoen in achtervolging voor Europees voetbal
Top-prestatie tegenover Siggy.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloor trouwens nog genoeg duels.
Yes.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef macca728 het volgende:
speelt hij bij Celtic vandaag ? Staan ook achter
quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Top-prestatie tegenover Siggy.
Okay.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verloor trouwens nog genoeg duels.
Hele fijne voetballer.quote:Op zondag 21 september 2014 17:07 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Echt genoten van Kongolo, zat overal tussen. Je hebt er alleen zo weinig aan nu.
Ik hoop er ooit te oud voor te worden allemaal.quote:Op zondag 21 september 2014 17:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik begin hier echt veel te cynisch voor te worden.
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie al te vrede over jullie aanval?
Ga huilen dan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"
*typt zinnetje*
"lol en nu wachten tot kalland gaat boos worden xd echt jokes dit"
Ik verwacht Rens zo voor de 3e keer komen mededelenquote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
"haha ik ga even leuk doen bij het Feyenoord topic xd"
*typt zinnetje*
"lol en nu wachten tot kalland gaat boos worden xd echt jokes dit"
Als je het net na de wedstrijd doet is het nog grappig door de happers.quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn jullie al te vrede over jullie aanval?
Ook geen fan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind die Kazim tot nu toe niks. Zo ongelofelijk wild allemaal.
Beter dan Te Vrede, Dat is al heel wat.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik vind die Kazim tot nu toe niks. Zo ongelofelijk wild allemaal.
Dat ben je al vrij snel, juist.quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Muto het volgende:
[..]
Beter dan Te Vrede, Dat is al heel wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |