Die kans schat ik laag in. Als je deze boeken leestquote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als er met de foto's gerommeld is, kan het best zijn dat die foto op de terug weg is gemaakt
ik heb al een paar x eerder op deze links van jou geklikt, maar ik zie geen kaart van baru maar mijn eigen omgevingquote:
Leuk he, trollen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:20 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die kans schat ik laag in. Als je deze boeken leestdan weet je dat je daar op de heenweg al foto's hebt gemaakt en ga je die niet opnieuw maken.
Woon jij in Panama?quote:Op zondag 21 september 2014 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
ik heb al een paar x eerder op deze links van jou geklikt, maar ik zie geen kaart van baru maar mijn eigen omgeving
Dat zijn toch niet dezelfde wolken?quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef ToniB het volgende:
Tja Wie kan het bewijs leveren dat deze foto's NIET op dezelfde dag zijn gemaakt? Dat is helaas de gids zelf. en zijn telefoon is niet onderzocht. Waarom zou men dat doen zullen velen hier vragen? Nou omdat dit echt wel een verdachte situatie is én hij heeft aangegeven de meiden mogelijk te zijn tegen gekomen op de trail op 1 april. Als hij die foto echt op 3 april heeft gemaakt dan waren de weersomstandigheden nagenoeg gelijk aan 1 april met dezelfde wolkenformatie en een vers afgebroken takje.....Vooral de foto met K is nog meer dan die van L. gelijk aan die van P.
We moeten hem maar op zijn mooie bruine ogen geloven..... [ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef ToniB het volgende:
We moeten hem maar op zijn mooie bruine ogen geloven.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Perico het volgende:
Foto 500 gespiegeld, om ook een makkelijker vergelijk te maken tussen de twee posturen van Lisanne, die zo redelijk synchroon zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Perico het volgende:
Foto 500 gespiegeld, om ook een makkelijker vergelijk te maken tussen de twee posturen van Lisanne, die zo redelijk synchroon zijn:Oke, tijdens het verwisselen van positie is haar haar ook drooggewaaidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, er moeten niet meer stukjes tussen, ik heb één gehele panorama foto als invulling gebruikt,quote:Op zondag 21 september 2014 16:22 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Omdat er nog meer stukjes tussen moeten maar daar geen foto's van zijn?
Knap werk.quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Simba het volgende:
[..]
Nee, er moeten niet meer stukjes tussen, ik heb één gehele panorama foto als invulling gebruikt,
Hier heb ik deze voor de duidelijkheid eronder gezet:
[ afbeelding ]
Ik heb de profielen van het gebergte aan de horizon exact op elkaar gelegd.
Verschillen zie je in de voorgrond, vooral in de struik helemaal rechts in de foto van Lisanne.
Dat betekent denk ik dat deze fotograaf (=Kris?) een stuk lager stond/kleiner is dan die vd foto van Kris en die vh panorama.
Ook zie je dat de 1e foto van Lisanne (rechts) iets gedraaid blijkt t.o.v. de horizon van de andere 3 foto's. Geeft ook weer verschil in hoek van inval van de zon en tijdberekeningen natuurlijk
Het is een panoramafoto, waar links zuid kan zijn en rechts noord. Zoals deze foto.quote:Op zondag 21 september 2014 22:27 schreef Simba het volgende:
[..]
Nee, er moeten niet meer stukjes tussen, ik heb één gehele panorama foto als invulling gebruikt,
Hier heb ik deze voor de duidelijkheid eronder gezet:
[ afbeelding ]
Ik heb de profielen van het gebergte aan de horizon exact op elkaar gelegd.
Verschillen zie je in de voorgrond, vooral in de struik helemaal rechts in de foto van Lisanne.
Dat betekent denk ik dat deze fotograaf (=Kris?) een stuk lager stond/kleiner is dan die vd foto van Kris en die vh panorama.
Ook zie je dat de 1e foto van Lisanne (rechts) iets gedraaid blijkt t.o.v. de horizon van de andere 3 foto's. Geeft ook weer verschil in hoek van inval van de zon en tijdberekeningen natuurlijk
En heeft ze ook nog de tijd gevonden om haar kleding wat glad te trekkenquote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Grijzemassa het volgende:
Oke, tijdens het verwisselen van positie is haar haar ook drooggewaaid
Geruisloosquote:
Er zijn ook doosjes van Vick(s), dus dat had het nog kunnen zijn, maar ik denk dat het toch iets anders is. Ik heb wat vermoedens, en dit ga ik binnenkort nalopen.quote:Op maandag 22 september 2014 00:27 schreef vronie het volgende:
[..]
Geruisloos
Er is heel veel gezegd over de rots.
Bedoelde jij het papiertje links op de foto dat kan volgens mij niet van de Vicks snoepjes zijn want deze zijn geplastificeerd.
Wat het wel aangeeft weet ik niet want de letters zijn doorlopen
Zat er niet gewoon 1 in de camera en 1 backup kaartje?quote:Op maandag 22 september 2014 02:03 schreef Za het volgende:
Misschien heeft iemand hier een idee over.
Wanneer je de artikelen bekijkt waarin de vondst van de rugzak wordt vermeld, staat hierin (bij de afbeelding) dat het een authentieke foto betreft gemaakt door de indianen die de rugzak vonden, de spullen die erin zaten liggen uitgestald, en in veel van de artikelen wordt de geheugenkaart van de camera expliciet vermeld, deze is ook los te zien op de foto links boven:
[ afbeelding ]
Het betreft een kaart als deze:
[ afbeelding ]
De camera zit echter gewoon in de daarvoor bestemde case, en is er niet uitgehaald, dat geeft de indruk dat de geheugenkaart los in de rugzak zat, wat imo vreemd zou zijn.
Kan iemand hier iets mee? (indien al besproken, ik heb niet alle 100 topics gelezen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |