Doe ik!quote:Op zondag 21 september 2014 19:31 schreef Marrije het volgende:
laat je het nog even weten als je er een aanwijzing in vindt?
Klopt.quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar dan was er nog niets aan de hand.
Nee.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:11 schreef Grijzemassa het volgende:
In alle gevallen blijft voor mij de vraag, als deze foto bekend was vanaf het begin van de vermissing, waarom is er dan niet gerichter gezocht. Elke gids zou de mirador herkennen op de foto.
Dan is hij of niet in handen gekomen van Sinaproc, of die hebben er niets mee gedaan
Als Sinaproc de foto niet ter beschikking had, kan dit rampzalige gevolgen hebben gehad.
Zou een vrijwillig zoekteam dergelijke cruciale informatie niet delen met de officiële zoekteams?
Zou Sinaproc zo amateuristisch te werk zijn gegaan dat ze de laatst bekende locatie van de meiden op foto niet laten zien aan de gidsen die bij de zoektochten betrokken waren?
Zouden de gidsen het punt niet herkend hebben, ondanks dat een van hen tijdens een zoekactie een foto op exact het zelfde punt maakt?
foto weken later aangekomen lijkt me spijkers zoeken op laag water
Als er met de foto's gerommeld is, kan het best zijn dat die foto op de terug weg is gemaakt en dat er toen nog niks aan de hand was; dwz met Lisanne en Kris was nog niks aan de hand.quote:Op zondag 21 september 2014 19:42 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee.
Als de linker foto op de terugweg is genomen dan is er met de fotocamera gerommeld en is er dus zeker wel wat aan de hand
Bovendien hebben ze dan waarschijnlijk op de terugweg op de Pianista 112 gebeld en is de verklaring van hun gevonden resten nog ongeloofwaardiger
Om 13 uur miradorquote:Op zondag 21 september 2014 19:54 schreef Lutalo het volgende:
[..]
Als er met de foto's gerommeld is, kan het best zijn dat die foto op de terug weg is gemaakt en dat er toen nog niks aan de hand was; dwz met Lisanne en Kris was nog niks aan de hand.
De vindplaats van de gevonden resten hoeft niet persee logisch te zijn dwz ik ga ervan uit dat er diverse oorzaken mogelijk kunnen zijn voor het vinden op die plek(ken).
in het geval van 1 en 2 zou je denken dat er meteen gerichter gezocht zou zijn door de politie.quote:Op zondag 21 september 2014 19:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik gooi deze even in de herhaling. Heeft iemand anders hier nog een mening over?
We hebben een aantal foto's van de Canon die vrijwel zeker in Panama van de camera zijn geplukt en gelekt naar de media. We hebben ook een iPhone-foto van Kris. Deze is door iemand anders naar buiten gebracht dan de camerafoto's. En hij dook op voordat er een NFI-rapport werd opgestuurd. Dus hoe komen ze eraan?
Een paar mogelijkheden. De foto is:
1) vanaf de Mirador naar S. (de vriend van Kris) gestuurd en door S. doorgestuurd naar het vrijwillige zoekteam, en vervolgens naar de media gelekt.
2) vanaf de Mirador naar S. gestuurd en door S. doorgestuurd naar de Panamese autoriteiten, en vervolgens naar de media gelekt.
3) vanaf de Mirador naar S. gestuurd en weken later aangekomen, en vervolgens naar de media gelekt.
4) na de vondst van de rugzak door Panamese onderzoekers van de iPhone gehaald en vervolgens naar de media gelekt.
5) door NFI/OM naar de media gelekt.
6) door NFI/OM naar de familie gestuurd, en door de advocaat naar de media gelekt.
7) iets anders.
Ik ga voor optie 1 als meest aannemelijke verklaring.
En een reactie:
[..]
Je bedoelt rechtsboven onder het boek met die zilveren bovenkant?quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op deze foto...
http://static2.ad.nl/stat(...)edia_xll_2200739.jpg
... ligt onder het boek een klein object dat een aansteker zou kunnen zijn.
Het ligt tussen het cijferslot en de stroomadapter.
Zou een van de dames dat toch gerookt hebben?
die rodequote:Op zondag 21 september 2014 20:01 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Je bedoelt rechtsboven onder het boek met die zilveren bovenkant?
Zou zo maar kunnen
lijkt mij geen aansteker, is niet recht.. eerder een usb-stick ofzo, doet me iig beetje hieraan denken:quote:Op zondag 21 september 2014 19:58 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Op deze foto...
... ligt onder het boek een klein object dat een aansteker zou kunnen zijn.
Het ligt tussen het cijferslot en de stroomadapter.
Zou een van de dames dat toch gerookt hebben?
Ja, ik twijfel ook.quote:Op zondag 21 september 2014 20:02 schreef Jimbo_12 het volgende:
[..]
lijkt mij geen aansteker, is niet recht.. eerder een usb-stick ofzo, doet me iig beetje hieraan denken:
http://www.mymemory.co.uk(...)-G2-USB-Drive---Red
paar topics terug was er iemand die verschillende dingen aanwees die veranderd waren.quote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Als je de volgende twee foto's vergelijkt...
...en ...
http://www.rtlnieuws.nl/s(...)/kamerpanama3_0.jpeg
... dan zie je dat de boeken anders gestapeld liggen.
Er is dus sowieso gerommeld op hun kamer.
Oh wat leuk.quote:
je mag hier geen grappen makenquote:Op zondag 21 september 2014 19:12 schreef Copycat het volgende:
Dan waren ze toch flink van het lichtend pad af.
De foto dook voor het eerst op 28 augustus op in een artikel op tvn-2.com, als ik het goed heb.quote:Op zondag 21 september 2014 19:55 schreef Geruisloos het volgende:
Waar en wanneer is die foto voor het eerst opgedoken? Als je dat kunt achterhalen ben je al een stap verder.
Humo repte over 'De Quincunx met ballen', dat vond ik toentertijd al een fascinerend boek. Ben benieuwd. En laat het je weten. En nu laat ik de speurneusjes hier rustig doorspeuren. Op zoek naar De Waarheid!quote:Op zondag 21 september 2014 20:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Oh wat leuk.
Sommige mensen vinden het een doorbijtboek. Ik vond dat niet.
Wat een kunstige vertelstijl. Ongeëvenaard.
Benieuwd wat jij ervan denkt.
Ik ben me er eentje!quote:
Ja loop maar weer wegquote:Op zondag 21 september 2014 20:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Humo repte over 'De Quincunx met ballen', dat vond ik toentertijd al een fascinerend boek. Ben benieuwd. En laat het je weten. En nu laat ik de speurneusjes hier rustig doorspeuren. Op zoek naar De Waarheid!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |