Als ze zo traag en motorisch beperkt zou zijn dan zal ze wel nooit een punt gescoord hebben met volleybal.quote:Op zondag 21 september 2014 18:51 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik vroeg me eerder af hoe lang een vrouw hiervoor nodig heeft om dit te veranderen.
Stel dat is 2 seconden.
Dan blijven er dus nog 4 seconden over om zichzelf te verplaatsen en te poseren.
Jij vindt het nergens op slaan.quote:Op zondag 21 september 2014 18:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je weet zelf wel dat dat nergens op slaat he?
?quote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als ze zo traag en motorisch beperkt zou zijn dan zal ze wel nooit een punt gescoord hebben met volleybal.
Boeken van Faber saaie flutromans noemen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Domnivoor het volgende:
Ik ben de enige geloof ik, maar ik vind die boeken wel relevant, ook al zijn het wellicht saaie flutromans. Niet om er vergezochte aanwijzingen uit te halen, wel om het verhaal compleet te krijgen.
Ik zei al andere smaak. Maar het is weer erg gezellig. De ballen!quote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Boeken van Faber saaie flutromans noemen.![]()
Goeie onderzoekers zijn jullie.
Punt is dat kennelijk nog niemand gekeken had welke boeken het waren.quote:Op zondag 21 september 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus aan de hand van de literatuur die uit Nederland is meegebracht kun je iets relevants voor deze zaak vinden?
Ik zei 'wellicht'. Ik ken die boeken niet. Wellicht saaie flutromans, wellicht Nobelprijswaardige wereldliteratuur, als jij daar gelukkig van wordtquote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Brengt dit drama toch nog wat goeds, ik ga dat boek een opsnorren.quote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
Nee jij dan, denken dat een jonge meid die stervende is het jammer vindt dat ze het einde van het boek niet gelezen heeft. Das pas een intelligente opmerkingquote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja doen!quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Brengt dit drama toch nog wat goeds, ik ga dat boek een opsnorren.
Ik vond dat dan wel weer een grappige opmerking.quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee jij dan, denken dat een jonge meid die stervende is het jammer vindt dat ze het einde van het boek niet gelezen heeft. Das pas een intelligente opmerking
Allemachtig.quote:Op zondag 21 september 2014 19:03 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee jij dan, denken dat een jonge meid die stervende is het jammer vindt dat ze het einde van het boek niet gelezen heeft. Das pas een intelligente opmerking
Ja ik ben alleen bang dat ze het serieus meendequote:Op zondag 21 september 2014 19:05 schreef agter het volgende:
[..]
Ik vond dat dan wel weer een grappige opmerking.
Hi-la-rischquote:Op zondag 21 september 2014 18:54 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Als ze zo traag en motorisch beperkt zou zijn dan zal ze wel nooit een punt gescoord hebben met volleybal.
Ik ga eens snuffelen bij mijn vrienden van The Book Depository.quote:Op zondag 21 september 2014 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja doen!
Hemel, zó prachtig, raar, alles.
Wat dan? Het had elk boek kunnen zijn. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met wat er met de meisjes gebeurd is toen ze naar buiten gingen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:01 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Punt is dat kennelijk nog niemand gekeken had welke boeken het waren.
Stel het was b.v. het boek over het leven van Tanja Nijmeijer ....
In dit geval wel ja. Maar had ook anders kunnen zijn, met gewenst correct denken kom je zelden bij de waarheid. Als het zomaar elk boek was, en dus is, heeft het er niets mee te maken. Maar het had ook een heel specifiek boek kunnen zijn. Zoals het voorbeeld dat ik noemde.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wat dan? Het had elk boek kunnen zijn. Het heeft niets maar dan ook niets te maken met wat er met de meisjes gebeurd is toen ze naar buiten gingen.
Hoe graag sommigen dat verband ook willen leggen. Het is gewoon bizar dat men dat zelfs maar probéért.
Voor mij is 'deze zaak' het hele verhaal van de laatste dagen van K & L., vóór de verdwijning en na de verdwijning. Dus deze boeken zijn voor mij relevant. Overigens niet relevant genoeg om ze zelf te gaan lezenquote:Op zondag 21 september 2014 18:53 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus aan de hand van de literatuur die uit Nederland is meegebracht kun je iets relevants voor deze zaak vinden?
dan hadden we daar ongetwijfeld wel eerder wat over gehoord.quote:Op zondag 21 september 2014 19:13 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
In dit geval wel ja. Maar had ook anders kunnen zijn, met gewenst correct denken kom je zelden bij de waarheid. Als het zomaar elk boek was, en dus is, heeft het er niets mee te maken. Maar het had ook een heel specifiek boek kunnen zijn. Zoals het voorbeeld dat ik noemde.
jij mag datquote:Op zondag 21 september 2014 19:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Dus deze boeken zijn voor mij relevant.
Maar dan was er nog niets aan de hand.quote:Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef Lutalo het volgende:
Perico schreef: zaterdag 20 september 2014 @ 01:29:18
De foto van Lisanne met d'r duimen omhoog kan op de terugweg zijn gemaakt. Dwz, als er met de nummering van de foto's -ook- gerommeld kan worden.
Done!quote:
quote:Thank you ever so much for placing an order with us here at Book Depository.
Your books should be dispatched soon, so please review the details below and make sure your shipping address and items are correct.
Your order:
The Crimson Petal and the White (Paperback)
By (author) Michel Faber
1 ¤12.95 ¤12.95
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |