5 meter in 3 en half secondenquote:Op maandag 22 september 2014 19:27 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
5 meter loop je in drie en halve seconde. Heb je nog bijna 3 seconden om te poseren. En als je dan slim bent en voorover buigt, dan valt je shirtje vanzelf naar voren en hoef je niets glad te strijken.
Van de bewolking is al aangetoond dat dit makkelijk kan.
Kortom, je maakt je druk om niets.
Of vindt je dat we hier nog verder over moeten discussiëren? Zo ja, wat is voor jou dan de bepalende factor die uitsluitsel zal geven over deze "verdachte" omstandigheid?
Als ik de Answers for Kris video bekijk, van 8:34 tot 8:46, krijg ik de indruk dat het een piepklein stukje is. Had iemand het over vijf meter? Zoiets is het, denk ik. D.w.z. de totale afstand van de open ruimte. De afstand tussen de posities waar Lisanne poseerde kan nog kleiner zijn geweest. Het is het verschil in camerarichting dat er twee verschillende foto's van maakt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Wat is het verschil in meters?
Hoeveel seconden zou je dan wel nodig moeten hebben volgens jou?quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
5 meter in 3 en half seconden
Dan houd je dus 2 en half seconden over om je haar de andere kant op te gooien, je shirtje strak te trekken, verder maar niet praten over hoe te poseren en de fotonemer zal al wel helemaal niet hebben gezegd voordat de foto genomen werd 1...2..KLIK!
Maar tuurlijk feitelijk kan het allemaal..
Je weet dat vrouwen multitasken?quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Dan houd je dus 2 en half seconden over om je haar de andere kant op te gooien, je shirtje strak te trekken, verder maar niet praten over hoe te poseren en de fotonemer zal al wel helemaal niet hebben gezegd voordat de foto genomen werd 1...2..KLIK!
Nog een kort filmpje van dat punt (als ik het wel heb):quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Gorraay het volgende:
[..]
Als ik de Answers for Kris video bekijk, van 8:34 tot 8:46, krijg ik de indruk dat het een piepklein stukje is. Had iemand het over vijf meter? Zoiets is het, denk ik. D.w.z. de totale afstand van de open ruimte. De afstand tussen de posities waar Lisanne poseerde kan nog kleiner zijn geweest. Het is het verschil in camerarichting die er twee verschillende foto's van maakt.
De mirador lijkt een doel op zich te zijn geweest. 2 oceanen kunnen zien vanaf 1 punt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Hoeveel seconden zou je dan wel nodig moeten hebben volgens jou?
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef jackie12 het volgende:
[..]
De mirador lijkt een doel op zich te zijn geweest. 2 oceanen kunnen zien vanaf 1 punt.
Ik denk dat de foto's dan ook zorgvuldig zijn gemaakt.
En indien je de foto's idd op deze camera direct terug kunt zien dan lijkt het me ook logisch/denkbaar dat ze dat gedaan hebben
(hoeveel vrouwen willen na het nemen van een foto van hunzelf hun foto direct zien? Veel!)
Kijken of ie gelukt is en zo ja naar de volgende plek en zo niet, een 2e foto op dezelfde plek.
Daarna praten over op welke plek je de 2e foto wilt, je haar de andere kant opgooien, je shirtje glad strijken, poseren, en daarna is het ook heel gangbaar dat als iemand een foto van je maakt waarbij je poseert dat de ander dan zegt: 1....2 KLIK!
Zonder controleren minimaal 15 seconden
Met controleren meer dan een halve minuut
quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.
Je vroeg eerder aan mij om "mijn intelligentie" te gebruiken om aan te tonen of de twee foto's mogelijkerwijs binnen 6 seconden van elkaar gemaakt kunnen zijn. Ik heb aangetoond met feiten dat dit mogelijk is.
En nu blijf je stug bij je eigen mening dat het toch anders moet zijn gegaan. Ik heb genoeg van je monoloog. Je berichten zal ik vanaf nu dus negeren zodat ik me weer kan focussen op een discussie die wel ergens op gebaseerd is.
quote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef 11en30 het volgende:
Alles kan waardevol zijn. Laat ieder nou gewoon dat doen wat die zelf leuk vindt en goed kan.
Hier sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Speculatie bovenop speculatie. De enige feiten in je post zijn je onwetendheid en je eigenwijsheid.
Je vroeg eerder aan mij om "mijn intelligentie" te gebruiken om aan te tonen of de twee foto's mogelijkerwijs binnen 6 seconden van elkaar gemaakt kunnen zijn. Ik heb aangetoond met feiten dat dit mogelijk is.
En nu blijf je stug bij je eigen mening dat het toch anders moet zijn gegaan. Ik heb genoeg van je monoloog. Je berichten zal ik vanaf nu dus negeren zodat ik me weer kan focussen op een discussie die wel ergens op gebaseerd is.
Als jij en je papegaaien nou eerst eens leren lezen dan had je gelezen dat ik schreef om 19.05 uur:quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Geruisloos het volgende:
[..]
Jacky, je punt is duidelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 21:06 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Als jij en je papegaaien nou eerst eens leren lezen dan had je gelezen dat ik schreef om 19.05 uur:
[quote] Feitelijk gezien kunnen de foto's 6 seconden na elkaar zijn gemaakt.
-van rechts naar links lopen
-haar van links naar rechts leggen
-poseren met de duimen in de lucht
-van mooi helder weer op de ene foto naar zwaar bewolkt op de ander
-je shirtje gladstrijken
-de foto na het nemen niet checken of ie gelukt is of mooi genoeg is om te bewaren.
Het zal allemaal kunnen in 6 seconden.
Heel logisch vind ik het niet en heb daar persoonlijk twijfels over.
[/qoute]
helemaal mee eens! Ik word er zó moe van. Dus: niet mopperen, maar opperen!!!quote:Op maandag 22 september 2014 19:16 schreef LaCatastrophe het volgende:
Kunnen die sneren niet gewoon achterwege blijven? Het is zo overbodig en leidt alleen maar af.
En is irritant om te lezen.![]()
Allemaal ego's. Niets meer of niets minder.
Ik maak nooit zo anaal foto's. Haar en shirt waaien vanzelf een kant op en van "1, 2, klik" krijg ik jeuk.quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef jackie12 het volgende:
[..]
huh.......??!quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik maak nooit zo anaal foto's.
Dat is vast een foutje?quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ik maak nooit zo anaal foto's. Haar en shirt waaien vanzelf een kant op en van "1, 2, klik" krijg ik jeuk.
Bij welk programma agter?quote:Op maandag 22 september 2014 22:09 schreef agter het volgende:
[..]
Nee.
Morgenavond op tv mss, las ik.
quote:
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.quote:
Ja, dat beschrijft het wel zo'n beetje voor mij.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=anal%20retentive
Aha, snap.quote:Op maandag 22 september 2014 22:11 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, is gewoon een term wordt vooral in het Engels veel gebruikt maar kan ook in het Nederlands.
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=anal%20retentive
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |