quote:
twitter:techF1LES twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:35:55RT @ScarbsF1 http://t.co/wmKq7uhuko - Vettel literally burned off his monkey seat. #SingaporeGP reageer retweet
De Governator.quote:
Misschien lag daar het scheermes van Hamilton, hij is het duidelijk al een paar weken kwijt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef Geralt het volgende:
Rosberg zn probleem een gebroken kabel in de stuurkolom lees ik net.
twitter:KevinMagnussen twitterde op zondag 21-09-2014 om 19:02:02BTW some newspapers say I had burns and had medical treatment for it. That's a bit exaggerated, I was just hot and sweaty!
#notdead reageer retweet
Had hij gebruikt om de bocht af te snijden..quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef Fer het volgende:
[..]
Misschien lag daar het scheermes van Hamilton, hij is het duidelijk al een paar weken kwijt.
EJ trekt zich zelden wat van de feiten aan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:19 schreef Automatic_Rock het volgende:
Dit is toch niet de eerste keer dat HAM het kampioenschap leidt dit seizoen?
Dat hoor ik EJ net schreeuwen...
Ik denk dat een van de engineers van Nico zn auto een neger is.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Toch leuk voor het kampioenschap dat ze die auto van Rosberg hebben gesaboteerd
Ze zijn van het saboteren van Hamilton overgestapt op Rosberg.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Beetje jammer dat die zeurneger er nu mee vandoor gaat, maar je kunt niet alles hebben he.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Idd, nu nog 2 keer in de kwalificatie zodat hij achteraan moet starten en het staat ongeveer weer gelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 11:42 schreef Tarado het volgende:
Als het maar tot het laatst spannend blijft, wie het dan uiteindelijk wint is me om het even, Ricciardo gun ik het welquote:Op maandag 22 september 2014 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje jammer dat die zeurneger er nu mee vandoor gaat, maar je kunt niet alles hebben he.
Hij had z'n mond verbrand omdat z'n water enorm heet werd, z'n stoel werd ook enorm heet ('t water zit geloof ik ook onder of achter de stoel ivm gewichtsdistributie.)quote:Op zondag 21 september 2014 17:34 schreef Sinister-D- het volgende:
Magnussen zijn onderrug dus verbrand omdat het zitje te heet werd
-=edit=- en een aantal uur later weer ontkrachtigt door 'm
twitter:KevinMagnussen twitterde op zondag 21-09-2014 om 19:02:02BTW some newspapers say I had burns and had medical treatment for it. That's a bit exaggerated, I was just hot and sweaty!
#notdead reageer retweet
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Geweldige race van Perez trouwens. Na zijn gebroken voorvleugel en pitstop stond hij laatste maar heeft zich teruggevochten naar plaats 7. Chapeau, toch wat indrukwekkender dan Vergne.
Dat is inderdaad niet indrukwekkend. Dat hij 6de wordt wel, want dat werd niet van hem verwacht. Hij heeft dus de goede strategie gebruikt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 06:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.
Zou mij verbazen als hij nog een stoeltje weet te vinden voor volgend jaar.
Dat lijkt me wel een erg Brits perspectief.quote:Op maandag 22 september 2014 14:58 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Idd, nu nog 2 keer in de kwalificatie zodat hij achteraan moet starten en het staat ongeveer weer gelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |