Nou, zijn inhaalactie op Kimi was zeker wel indrukwekkend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 06:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vergne vond ik helemaal niet zo indrukwekkend. Met nieuwe banden een aantal voorbij rijden is niet echt een kunst. Dat zullen teambazen ook wel gezien hebben.
Zou mij verbazen als hij nog een stoeltje weet te vinden voor volgend jaar.
Vergne en Perez stopten in dezelfde ronde, alleen Vergne viel niet zo ver weg als Perez.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:29 schreef Fer het volgende:
Verge deed een hele late stop en verloor veel plekken. Dat op deze baan weer goedmaken is best goed.
Maar ja, als je eerst op zo'n stomme manier je voorvleugel kapot rijdt...quote:Op dinsdag 23 september 2014 00:56 schreef LWD-Godius het volgende:
Geweldige race van Perez trouwens. Na zijn gebroken voorvleugel en pitstop stond hij laatste maar heeft zich teruggevochten naar plaats 7. Chapeau, toch wat indrukwekkender dan Vergne.
Vergne had zelfs twee straffen. Bij zijn tweede stop moest hij vijf seconden langer in de pits staan en aan het einde kreeg hij nog eens vijf seconden bij de racetijd opgeteldquote:
Fixedquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:04 schreef sasquatsch het volgende:
Het team heeft dus de goede strategie gebruikt.
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar als coureur moet ie het alsnog waar maken op de baan door ook goed gebruik te maken van die strategie.quote:
Precies, het had wel heel gek moeten lopen. Maar stel dat Hamilton achter Alonso terug op de baan was gekomen en niet genoeg ronden om alle drie (ALO RIC VET) weer langs te gaan voor het einde van de race.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Je kunt ervan zeggen wat je wilt, maar als coureur moet ie het alsnog waar maken op de baan door ook goed gebruik te maken van die strategie.
BIJNA!!!!!!quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:29 schreef Nattekat het volgende:
OP vergeten
Toch gaat het vanaf nu over Japan
Wil niet direct zeggen dat alles eruit ligt he. Vaak heb (ik althans) er helemaal geen last van als ze aankondigen in de buurt te werken of dat alleen bv internet er ff uit ligt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 10:35 schreef Karstman het volgende:
Ik krijg net een mail van Ziggo dat ze werkzaamheden gaan uitvoeren op vrijdagochtend tussen 00.00 en 08.00 uur... lekker dan, kom ik dronken thuis om Verstappen te zien, kan het niet...
Vanaf 03:00 als de FP begint.quote:
Dat wilde ik weten.quote:
Dat valt me wel een beetje tegen.quote:Hoe laat ie exact de pits uit gaat rijden weten we natuurlijk niet he
Nee, want dan slaap jij nogquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Vanaf 03:00 als de FP begint.
Hoe laat ie exact de pits uit gaat rijden weten we natuurlijk niet he
Ik ga niet kijken, kijk VT's sowieso nooit. Of ik moet pas rond die tijd thuis komen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wie gaat er überhaupt een wekker zetten?
Ik maak voor Max graag een uitzonderingquote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga niet kijken, kijk VT's sowieso nooit. Of ik moet pas rond die tijd thuis komen.
Weet ook nog niet of ik de kwalificatie wel ga kijken.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:33 schreef franklop het volgende:
om 3.00 uur hoop ik nog 2,5 uur te kunnen slapenDus ook hier maar niet kijken.
Nog niet een heel klein beetje misschien dat ik het ga missen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:28 schreef Nattekat het volgende:
Wie gaat er überhaupt een wekker zetten?
Moet je kijken vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Met wat voor 'n nummer gaat Max eigenlijk rijden?
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topicquote:
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1quote:Jou verwacht ik wel
Je bent sowieso al brakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topic
[..]
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1
dan kan je altijd ff een rondje halenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTLquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
Oh, de vrije trainingen ook ja? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTL
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... een goede kop met een Japanse vlag wordt nog best pittig
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japanquote:
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japan
Ik heb al wat hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.
Laat eens zienquote:
Das zo.., maar je moet sommige niet wijzer makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom DM? Komt toch in de OP uiteindelijk
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iigquote:
ff de instelling terug zetten en de tekst aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |