Moet je kijken vrijdagquote:Op woensdag 1 oktober 2014 12:24 schreef Sinister-D- het volgende:
Met wat voor 'n nummer gaat Max eigenlijk rijden?
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topicquote:
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1quote:Jou verwacht ik wel
Je bent sowieso al brakquote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:56 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zoals je al zelf zei 38, staat dus in het Max -topic
[..]
Nope, moet morgenvroeg om 5.30 al de baan op richting Brussel, dus veel te vroeg op en ga waarschijnlijk te brak zijn om wakker te worden voor vt1
dan kan je altijd ff een rondje halenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTLquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:00 schreef Schunckelstar het volgende:
Ik twijfel nog of ik vrijdagnacht er voor opsta...
Is er altijd wel een fatsoenlijkd stream te vinden? Niet dat ik extra opsta en dan niks kan kijken
Oh, de vrije trainingen ook ja? Dat wist ik nietquote:Op woensdag 1 oktober 2014 17:03 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
BBC2 zendt het live uit, net zoals Sport 1 en RTL
Valt wel mee tochquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:35 schreef Nattekat het volgende:
Hmm... een goede kop met een Japanse vlag wordt nog best pittig
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japanquote:
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk eens naar die prachtige kopjes van de Singapore vlag, dat is bijna niet mogelijk met de vlag van Japan
Ik heb al wat hoorquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:47 schreef WEST het volgende:
[..]
ik was van plan om naar bed te gaan.., maar ik zal photoshop nog even opstarten.
Laat eens zienquote:
Das zo.., maar je moet sommige niet wijzer makenquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom DM? Komt toch in de OP uiteindelijk
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iigquote:
ff de instelling terug zetten en de tekst aanpassen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je binnen 5 minuten alle benodigde kopjes kan maken ga ik ze gebruiken in de OP, ziet er goed uit iig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |