Gewoon een kwestie van kwaliteitquote:Op zondag 21 september 2014 15:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat plus al die ballen op de lat en die ene vrije trap die er dan weer net wel in gaat... dat is allemaal pech.
Geen reden om verdrietig te zijn als Feyenoord zo treurig afwerkt.quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Blom was verdrietig dat Ajax ondersteboven gelopen werd.
El Ahmadi moet alleen wel de instructies krijgen niet meer over de middenlijn te komen. Die verkloot echt alles in aanvallend opzicht.quote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Grifte het volgende:
Ze spelen echt prima, vooral het middenveld draait geweldig.
Ben benieuwd of ze dit de tweede helft volhouden, de vorige seizoenen wisten ze zelden na rust een gelijkwaardig niveau te halen.
Zie het ook niet snel gebeuren, maar als we dan toch de 1-1 maken dan winnen we ook wel.quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Hazzard het volgende:
Iemand er nog vertrouwen in dat we gaan scoren vandaag? Zelfs als we zo blijven spelen zie ik het niet gebeuren hoor
Bilal erin gooien. Schaken doet het niet goed en als je een speler onsterfelijk wilt maken moet je dat met deze wedstrijd doen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Akilla het volgende:
Over het algemeen wel tevreden, dat je 1-0 achter komt uit een vrije trap vind ik weer zo kut....
Fredje, dit moet de basiself blijven!(misschien schaken wisselen voor Bilal)
Laatste minuut ergens scoren ze de 1-4. Feyenoord kennende.quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Hazzard het volgende:
Iemand er nog vertrouwen in dat we gaan scoren vandaag? Zelfs als we zo blijven spelen zie ik het niet gebeuren hoor
Vind ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Ahmadi moet alleen wel de instructies krijgen niet meer over de middenlijn te komen. Die verkloot echt alles in aanvallend opzicht.
nee, De Boer zal het na de rust wel weer kunnen verbeteren. ze hadden in de eerste helft gewoon moeten scorenquote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Hazzard het volgende:
idd. vooral in de 16 is ie echt aan het prutsenquote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
El Ahmadi moet alleen wel de instructies krijgen niet meer over de middenlijn te komen. Die verkloot echt alles in aanvallend opzicht.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist wel het geval. Alleen geen goal nog.quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Vasion het volgende:
Het nalaten om ajax helemaal kapot te maken
Met welke aanvaller? Denk dat de jongen nu ook wel redelijk "op" zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 15:20 schreef Scorpie het volgende:
Jullie pakken ons echt nog wel. Don't worry.
De Nederlandse Inzaghi natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met welke aanvaller? Denk dat de jongen nu ook wel redelijk "op" zijn.
Maar verdedigend is hij wel geweldig?quote:Op zondag 21 september 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedoel ik natuurlijk ook..quote:Op zondag 21 september 2014 15:20 schreef Thunder0x het volgende:
[..]
Volgens mij is dat juist wel het geval. Alleen geen goal nog.
Eensquote:
Sowieso met deze basiself beginnen de komende wedstrijden.quote:Op zondag 21 september 2014 15:23 schreef ChuckTaylor. het volgende:
Het goede spel is ook compleet waardeloos als we verliezen, tenzij we deze lijn doortrekken naar de volgende wedstrijden en gewoon vasthouden voor langere tijd.
Als je kansen mist zoals die van Kazim dan ga je niet scoren nee..quote:Op zondag 21 september 2014 15:18 schreef Hazzard het volgende:
Die Kazim gaat scoren. Wat een baas, zo sterk.quote:Op zondag 21 september 2014 15:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Met welke aanvaller? Denk dat de jongen nu ook wel redelijk "op" zijn.
Lul, niet piemel. Hij speelt prima pik.quote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Clasie is trouwens wel zo slecht he, veruit de minste middenvelder bij Feyenoord.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Clasie is trouwens wel zo slecht he, veruit de minste middenvelder bij Feyenoord.
okquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben jij wel aan het kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Jij kijkt voetbal altijd met een emmer op je kop?quote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zijn transferwaarde afgelopen zomer was veel te hoog ten opzichte van zijn toevoeging aan Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lul, niet piemel. Hij speelt prima pik.
Wat is zijn kwaliteit precies? Heeft geen inzicht, geen scorend vermogen, matige pass, geen loop vermogen.. Leuk tikkie breed Clasie, beetje een Wout Brama maar dan fysiek minder.quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Lul, niet piemel. Hij speelt prima pik.
Inderdaad, Immers voor Clasie als hij weer fit is.quote:Op zondag 21 september 2014 15:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |