TS is hommoquote:Op zondag 21 september 2014 12:02 schreef Bomzor het volgende:
Hoi. Toen ik nog een vriendje had, kon ik dingen met hem doen.
FOK! is geen hobby man! FOK! is a way of life!!!!!!quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef Koempel020 het volgende:
Zet een livestream op, post de URL hier op Fok en ga een beetje lekker mastruberen voor de webcam. Heeft iedereen een leuke middag
quote:
Je weet het antwoord dus zelf al.quote:Op zondag 21 september 2014 12:48 schreef Bomzor het volgende:
Ik was al aan het overwegen om satanische cultbijeenkomsten op zaterdag bij te gaan wonen. Wie weet, misschien krijgen we het dan voor elkaar om Cthulhu op te roepen.
Deze andere ideetjes zijn misschien wel beter. FOK is leuk, maar houdt me niet continu bezig.
En iedere keer als ik boeken koop dan lees ik er niet in. Ik heb nog zo' n tien boeken die ongelezen zijn, maar ik kan me er ook gewoon niet toe aanzetten om daar aan te beginnen.
Ik wou dat ik wist hoe ik moest quoten, maar om de een of andere reden laat Google Chrome dat niet toe.
quote:
Binnenkort is er een bijeenkomst in Veldhoven:
CSN-ruilmiddag: 25 oktober 2014
2 juli 2014
Op zaterdag 25 oktober zal voor de 14e keer de ruilmiddag van de Club van Suikerzakjesverzamelaars plaatsvinden. Ontmoetingscentrum De Ligt in Veldhoven zal weer onze gewaardeerde gastheer zijn.
Wtf! Ik dacht altijd dat het een grapje was, mensen die suikerzakjes verzamelenquote:Op zondag 21 september 2014 12:57 schreef LXIV het volgende:
Je kunt dan ook lid worden van de Club Van Suikerzakjesverzamelaars in Nederland: http://www.suikerzak.nl/ zodat je ook sociale contacten opdoet met leuke, gelijkgestemde Mensen uit heel Nederland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |