Watquote:Op zondag 21 september 2014 22:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice. Ga je dan ook waarzegger spelen enzo? Deed een neefje van me altijd, die had zo'n ding.
Zolang het in een flesje zitquote:Op zondag 21 september 2014 22:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja geen idee, stonk ook behoorlijk super chemisch
quote:
Oh, sorry.quote:Op zondag 21 september 2014 22:34 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Wat
Nee, maar ik weet wel als je je hand eropdeed en een ander persoon aanraakte dat die een schokje kreeg.
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..quote:Op zondag 21 september 2014 22:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Oh, sorry.Ja, mijn neefje ging dan altijd zo met z'n handen er overheen alsof hij in de toekomst kon kijken.
![]()
Dat was dan zijn glazen bol.
What the fuck Dientje?quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..
Zonder dat ie het doorheeft weet je wel
quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moest ik er even bijvertellen dat mijn neefje toen 10 was, en ik 9, of zo.
Mooie leeftijd om dit soort fratsen uit te voeren.quote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon echt me kont erop afvegen voordat hij zoiets zou doen..
Zonder dat ie het doorheeft weet je wel
Dan is hij je neefquote:Op zondag 21 september 2014 22:36 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moest ik er even bijvertellen dat mijn neefje toen 10 was, en ik 9, of zo.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:38 schreef BBQSausage het volgende:
Hij was 9, ik 10. Correctie.
Het is al laat.
somsquote:
Gaat lekker BBQquote:
Ooit had ik een van me nichtjes geblindoekt in de achtertuin, daar had mijn hond toen net gepoept.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |