Is misschien een optie, jaquote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker 200 euro meer betalen voor 30-40% meer prestatie.
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/r(...)gers-en-concurrentie
kquote:Op zondag 21 september 2014 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen, achter Leiden CS, 12 uur.
Oké, zo wel ja.quote:Op zondag 21 september 2014 11:55 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/r(...)hmarks-battlefield-4
20ish meer FPS. Is het wel waard,ja
Denken de eckte nerd in deze topique te slim af te zijn. CS 12u, morgenquote:
You go girl!quote:Op zondag 21 september 2014 11:57 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, ik ben nog steeds blij met mijn 970.En dat gevoel ga je niet van me wegnemen.
quote:
Ja, kan het ook een half uurtje later? Anders moet ik tijdens college al weg.quote:Op zondag 21 september 2014 11:57 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Denken de eckte nerd in deze topique te slim af te zijn. CS 12u, morgen
Die betanerd act schiet doorquote:Op zondag 21 september 2014 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, kan het ook een half uurtje later? Anders moet ik tijdens college al weg.
Kan ik er wat aan doen dat ik morgen gewoon college heb?quote:
MScquote:Op zondag 21 september 2014 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik morgen gewoon college heb?Dat jij nou rechten of zo studeert en dus 6 van de 7 dagen per week vrij bent kan ik ook weinig aan doen.
Wat leer je daarbij? Oprechte vraag. Analyseer je de effectiviteit van de tweede kamer of zo?quote:
Je kan je lul in de fan steken, al lijkt me dat niet zo'n puik plan.quote:Op zondag 21 september 2014 11:59 schreef anti-loper het volgende:
kun je je lul in zo'n 970 steken?
je had dat geld beter kunnen besteden aan een hoer
Ach, als je eentje sloopt heb je er altijd nog eentje over.quote:Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je kan je lul in de fan steken, al lijkt me dat niet zo'n puik plan.
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.quote:Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat leer je daarbij? Oprechte vraag. Analyseer je de effectiviteit van de tweede kamer of zo?
Je lul is dan ook wel aan vervanging toe vrees ik.quote:Op zondag 21 september 2014 12:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, als je eentje sloopt heb je er altijd nog eentje over.
klinkt heel erg eh... spannend.quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.
Heb zelf naar kiesgedrag gekeken. Invloed van opvattingen mbt democratie op keuze voor radicaal rechts
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |