SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef esox83 het volgende:
Die boeken die vi uitgeeft zijn idd wel tyfus slecht he, hoe krijg je het voor elkaar die schrijfouten somsquote:Op zondag 21 september 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit boek is toch niet door vi geschreven?
hoe komt vi in contact met zlatan, zlatan is daar te koel voor![]()
oh, het is maar hoe je deze post interpreteert:quote:Op zondag 21 september 2014 00:25 schreef esox83 het volgende:
Dat boek van Zlatan niet nee, dat klopt maar dat zei ik ook niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra![]()
Is er trouwens een digitale versie van dat boek van die gozer van de harde kern van Feijenoord? titel ben ik even vergeten![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij doet het fucking goed bedoel je
Ben dikke coins aan het maken a 45 coins winst per kaart
GRAAG VERWIJDEREN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zitten![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef FCsuarez het volgende:
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de eerste speler die ik koop voor meer dan 300 coins![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenDat kan maar duurt nooit langquote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
![]()
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreakquote:Op zondag 21 september 2014 00:41 schreef esox83 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan maar duurt nooit langhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
en dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
![]()
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xquote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreaken dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
die is zo laag, die komt nooit meer omhoogquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn nog behoorlijke oddsquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
bwaha, geen haar op mn hoofd die denkt dat we gaan winnen morgenquote:
kans op gelijkspel is ook behoorlijk, vandaar dat ik niet in ga zettenOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zet altijd geld op de club tegen wie Feyenoord speelt. Dat maakt het verliezen wat leuker. Heb dankzij Willem 2 Fifa 15 kunnen financieren![]()
hoe de fuck kun jij al zo'n team maken, je fut 14 coins getrade?quote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september![]()
Bravo kun je beter halenquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september
GRAAG VERWIJDEREN![]()
wel beetje pedoclubnaamquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september![]()
Yup. Afgelopen twee dagen geruild op FIFA 14 en van die coins weer geruild naar FIFA 15. Wel zieke ratio's, maar had er geen zin in om ermee te blijven zitten.quote:Op zondag 21 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe de fuck kun jij al zo'n team maken, je fut 14 coins getrade?![]()
Hoe voorkom je dat je opgelicht wordt? FUT community is echt niet te vertrouwenquote:Op zondag 21 september 2014 01:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yup. Afgelopen twee dagen geruild op FIFA 14 en van die coins weer geruild naar FIFA 15. Wel zieke ratio's, maar had er geen zin in om ermee te blijven zitten.![]()
netjesquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet 25? ik dacht dat je een ban kreeg als je via vpn gingquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 septemberOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.quote:Op zondag 21 september 2014 01:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat je opgelicht wordt? FUT community is echt niet te vertrouwen
Nog 1x bijna opgelicht door een Nederlander. Wilde mij ook toevoegen op whatsapp. Uiteindelijk niet gedaan omdat hij per se als 2e wilde. Toen ik weigerde vroeg hij of hij misschien 5k fifa 15 coins mocht lenen en zou het binnen een uur terug krijgen
. Later las ik dat hij iemand had opgelicht
![]()
hoe vind je die mensen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.
Nog 1x bijna opgelicht door een Nederlander. Wilde mij ook toevoegen op whatsapp. Uiteindelijk niet gedaan omdat hij per se als 2e wilde. Toen ik weigerde vroeg hij of hij misschien 5k fifa 15 coins mocht lenen en zou het binnen een uur terug krijgen
![]()
Ea forum. Gewoon een topic aanmaken en regelmatig omhoog kicken. Maar verwacht niet dat je heel veel uit je miljoenen zal halen en er is veel concurrentiequote:![]()
daar had ik al gekeken, maar volgens die mods is het illegaal..quote:Op zondag 21 september 2014 01:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ea forum. Gewoon een topic aanmaken en regelmatig omhoog kicken. Maar verwacht niet dat je heel veel uit je miljoenen zal halen en er is veel concurrentie![]()
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzoquote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzoWas dat Bob uit westervoort?quote:Op zondag 21 september 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzo![]()
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400quote:Op zondag 21 september 2014 01:33 schreef esox83 het volgende:
wat krijg je nu voor 1mil xbox coins dan (14)?![]()
pc dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400![]()
had 10k ps geruild tegen 1mil 14xb, maar waarschijnlijk opgelichtquote:Op zondag 21 september 2014 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400![]()
maar bedoel meer wat betaal je nu per mil ong? in euro![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me toch een pot gruwelijke mayonaise gehaald. God wat lekker
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Bart Smit heeft vandaag (zondag) een kortingsactie: 15% korting op alle games en 10% korting op consoles.
Bohh, ik ga toch maar overstag denk ik:![]()
![]()
Mooie dealquote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
Bart Smit heeft vandaag (zondag) een kortingsactie: 15% korting op alle games en 10% korting op consoles.
Bohh, ik ga toch maar overstag denk ik:
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
Zeer netjesquote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Netjesquote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Jizzquote:Op zondag 21 september 2014 02:12 schreef The_Yakuza het volgende:
Hey 250 coins en bronze gifts pack met 13 coins![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Alles beter dan een bronze mini pack![]()
Zal ook wel ff kijken op mijn xbox account voor jequote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoppa, volle 900 coins overgeheveld hoor
Ik had 1.000 nu![]()
Rijke tataquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal ook wel ff kijken op mijn xbox account voor je
Ik had 1.000 nu
GRAAG VERWIJDEREN![]()
oh was je daar rijk? totaal niet meegekregen johquote:Op zondag 21 september 2014 02:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Absoluut schijntje vergeleken met wat ik op Fifa 14 had![]()
het zou opzich wel handig zijn als je al die packs gewoon aan het begin kreeg, ipv verdeeld over al die weken![]()
Blij dat je nou gewoon altijd je eigen bal ziet ipv een zwarte ofzoquote:Op zondag 21 september 2014 02:28 schreef Proxzor het volgende:
Dan ook maar even de ultimate versie preorderen bij bart smit, met gratis lederen bal!![]()
![]()
Nee lullo, er zit een gratis lederen bal bij de bestelling.quote:Op zondag 21 september 2014 02:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Blij dat je nou gewoon altijd je eigen bal ziet ipv een zwarte ofzo![]()
china-kwaliteit jaquote:Op zondag 21 september 2014 02:43 schreef Proxzor het volgende:
[..]
Nee lullo, er zit een gratis lederen bal bij de bestelling.![]()
PS4 + Fifa besteld bij Bart Smit, gelijk ook Infamous er bij.
Ik had mezelf voorgenomen langer te wachten, maarja![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:53 schreef DutchSL het volgende:
![]()
Waarom niet pes?quote:Op zondag 21 september 2014 02:53 schreef DutchSL het volgende:
Nice. Kon vorige week Xbox One of PS4 kopen voor 300 (personeelskorting etc) niet gedaan. Ik voel me dom![]()
![]()
Om te beginnen is pes nog niet te bestellen (iig niet daar), laat staan in een bundel met de PS4quote:
En ik wil gewoon lekker maveren over teams en pakjes kopen![]()
Enig idee hoeveel skillmoves Bacca dit jaar heeft? Is hij weer bacca slecht of hebben ze hem wat meer gegeven?![]()
zie www.wefut.com voor alle ingame stats en skillsquote:Op zondag 21 september 2014 03:22 schreef Proxzor het volgende:
Enig idee hoeveel skillmoves Bacca dit jaar heeft? Is hij weer bacca slecht of hebben ze hem wat meer gegeven?
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Ik had een kleine hoop dat deze nog niet geupdate waren. Spijtig, nog steeds bacca slechtquote:Op zondag 21 september 2014 03:34 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zie www.wefut.com voor alle ingame stats en skills![]()
![]()
Gewoon die Negeriaanse spits in de BBVA pakken, hij en Cerci komen in mijn eerste team![]()
(als ik het kan betalen, want weinig motivatie om te traden)![]()
Ik heb nu dos santos staan, wil wel even zien wat voor kunstjes hij kan tonen.quote:Op zondag 21 september 2014 03:37 schreef DutchSL het volgende:
Gewoon die Negeriaanse spits in de BBVA pakken, hij en Cerci komen in mijn eerste team![]()
(als ik het kan betalen, want weinig motivatie om te traden)![]()
Kan wel. Je moet alleen de skills hebben om 'm dan in de ploeg te houdenquote:Op zondag 21 september 2014 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
Tegenstanders die anno 2014 nog steeds een korte uittrap doen met hun keeper
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Naar de zijkant is een betere optie dan de lange trap en doorgaans balverlies.quote:Op zondag 21 september 2014 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
Tegenstanders die anno 2014 nog steeds een korte uittrap doen met hun keeper![]()
Ik speel altijd kort en verlies praktisch NOOIT de bal. Je hebt alleen van die staatsmongooltjes die passen zonder te kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
Tegenstanders die anno 2014 nog steeds een korte uittrap doen met hun keeperhttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
Ik lob hem meestal naar mijn CVM en kop hem dan door naar 1 van mijn backsquote:Op zondag 21 september 2014 03:51 schreef Poepz0r het volgende:
Tegenstanders die anno 2014 nog steeds een korte uittrap doen met hun keeper
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Wie van jullie hebben de ultimate editition besteld?
Ik heb die de afgelopen 3 jaar gehad maar 3 jaar packs vol zaad gekregen
Dit jaar dus de gewone versie voor mij.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
1x gedaan, nooit meer.quote:Op zondag 21 september 2014 09:15 schreef dion_v_k het volgende:
Dit jaar dus de gewone versie voor mij.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 02:53 schreef DutchSL het volgende:
Ik had mezelf voorgenomen langer te wachten, maarja
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voorkeur bezorgdatum: 23 September![]()
Ik ga vanavond een pizza bestellen, qua Fifa is het meestal gewoon naar de winkel. En het wordt de gewone editie. Alsof wij de ultimate edition nodig hebben. Iedereen is toch voor kerst al miljonairquote:Op zondag 21 september 2014 09:15 schreef dion_v_k het volgende:
Dit jaar dus de gewone versie voor mij.![]()
![]()
Heb um ook besteldquote:Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Thanks dsl voort attenderen :pDit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Ik kan niet wachten tot de release en domme mensen voor domme prijzen spelers listen.quote:Op zondag 21 september 2014 09:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een pizza bestellen, qua Fifa is het meestal gewoon naar de winkel. En het wordt de gewone editie. Alsof wij de ultimate edition nodig hebben. Iedereen is toch voor kerst al miljonair
Nu is het voornamelijk wachten op een die hard die fouten maakt![]()
En dat duurt best lang...Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik kan niet wachten tot er weer mooie IF's komen voor 10 á 12Kquote:Op zondag 21 september 2014 10:03 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten tot de release en domme mensen voor domme prijzen spelers listen.
Nu is het voornamelijk wachten op een die hard die fouten maakt![]()
En dat duurt best lang...![]()
![]()
blij dat ik daar aan me heb kunnen helpenquote:Op zondag 21 september 2014 00:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Thx
Dat is de eerste speler die ik koop voor meer dan 300 coinsjij dan weer thnx voor het delen van de PS actie
![]()
nu maar even gifts openen,was ook niet echt de moeite
[ Bericht 6% gewijzigd door FCsuarez op 21-09-2014 10:23:22 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Elyounoussi is ook lekker gestegen
Ps4 + fifa15 voor 360 bij bart smit las ik. Alleen vandaagBringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
hmm ik twijfel zwaar, ik wil eigenlijk een witte ps4 en die is er nog niet standalonequote:Op zondag 21 september 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ps4 + fifa15 voor 360 bij bart smit las ik. Alleen vandaag![]()
Is al door 3 man besteld hierquote:Op zondag 21 september 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ps4 + fifa15 voor 360 bij bart smit las ik. Alleen vandaag
Niet normaal hoe duur de silvers nu zijn
Koop je van die 40 euro korting een paar potten witte verf.quote:Op zondag 21 september 2014 10:52 schreef QueZTone het volgende:
[..]
hmm ik twijfel zwaar, ik wil eigenlijk een witte ps4 en die is er nog niet standalone![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 10:59 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Koop je van die 40 euro korting een paar potten witte verf.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ik wilde een Assaidi kopen als investering.. maar dat heb ik niet gedaan.quote:Op zondag 21 september 2014 10:58 schreef dion_v_k het volgende:
Niet normaal hoe duur de silvers nu zijn![]()
Ja ik denk dat iedereen dat wel wilde doenquote:Op zondag 21 september 2014 11:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wilde een Assaidi kopen als investering.. maar dat heb ik niet gedaan.
![]()
Goedkoop? Ik kan m niet betalen iig...Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Goedkoopste hierna is 16,5kFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
en dan net als vorig jaar, vanaf de release alle silvers weer instorten
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik hoop het want dit jaar zijn er veel meer silvers waarmee ik zou willen spelenquote:Op zondag 21 september 2014 11:05 schreef FCsuarez het volgende:
en dan net als vorig jaar, vanaf de release alle silvers weer instorten
Ik ben echt de moeder geneukt door EA
Kan mijn account niet meer in, krijg de hele tijd zelfde foutmeldingen als Thad. Kan dus vanaf dinsdag pas weer op mijn account via de console zelf. Natuurlijk kan iedereen dan op FIFA en worden alle spelers KONKODUUR
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Gelukkig had je al een aardig kapitaaltje.quote:Op zondag 21 september 2014 11:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan mijn account niet meer in, krijg de hele tijd zelfde foutmeldingen als Thad. Kan dus vanaf dinsdag pas weer op mijn account via de console zelf. Natuurlijk kan iedereen dan op FIFA en worden alle spelers KONKODUUR
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
beetje mazzel krijg je de eerste dagen nog dat iedereen als een malle packs gaat kopen, en er een lichte daling komt.quote:Op zondag 21 september 2014 11:09 schreef gazhims3lv het volgende:
Kan mijn account niet meer in, krijg de hele tijd zelfde foutmeldingen als Thad. Kan dus vanaf dinsdag pas weer op mijn account via de console zelf. Natuurlijk kan iedereen dan op FIFA en worden alle spelers KONKODUURPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Daar heb je een punt. Dan wil iedereen natuurlijk snel van zijn spelertjes af om een teampje te bouwen.quote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
beetje mazzel krijg je de eerste dagen nog dat iedereen als een malle packs gaat kopen, en er een lichte daling komt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Dets troequote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
Gelukkig had je al een aardig kapitaaltje.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Stijgingen die er nu zijn zijn ook niet normaal trouwens hoorquote:Op zondag 21 september 2014 11:12 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Daar heb je een punt. Dan wil iedereen natuurlijk snel van zijn spelertjes af om een teampje te bouwen.![]()
Boateng van 10K naar 37K Benatia van 7 naar 16K
wacht nog wel even een paar uurtjes vanmiddag zal het wel een stuk lager liggen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
AZ was de afgelopen week een tobclubquote:Op zondag 21 september 2014 11:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb meer recht op spanning. Wij moeten tegen een topclub.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 11:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
AZ was de afgelopen week een tobclub![]()
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 11:21 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
AZ was de afgelopen week een tobclub![]()
En als ze Adriaanse, dan Bassie en Adriaan
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tip van Ozz
FIFA 15, PS4 voor ¤360,- . Alleen vandaag
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500-gb![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]quote:Op zondag 21 september 2014 10:51 schreef Hoogstaande het volgende:
Ps4 + fifa15 voor 360 bij bart smit las ik. Alleen vandaagIk heb nog een tip: Fifa 15 en een PS4 voor ¤ 360,--quote:Op zondag 21 september 2014 11:29 schreef OmniRocket het volgende:
Tip van Ozz
FIFA 15, PS4 voor ¤360,- . Alleen vandaag
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500-gb
Alleen vandaag!![]()
Besteldquote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]![]()
thanks
(Kon dit aanbod niet weerstaan)
![]()
Sorry dat ik niet alle berichten leesquote:Op zondag 21 september 2014 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nog een tip: Fifa 15 en een PS4 voor ¤ 360,--
Alleen vandaag!
kan niet vaak genoeg voorbij komen voor mensen die dat willen kopen![]()
![]()
weet iemand wellicht het volgende:
als je fifa 15 voor ps3 koopt en speelt en dan over 2 maanden fifa 15 voor ps4, neemt hij dan je fut team enzo mee naar ps4?![]()
Met Fifa 14 ging de overgang goed. Lijkt mij dat het met 15 hetzelfde zal zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef QueZTone het volgende:
als je fifa 15 voor ps3 koopt en speelt en dan over 2 maanden fifa 15 voor ps4, neemt hij dan je fut team enzo mee naar ps4?![]()
De dagelijks 5x terugkerende vraagquote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef QueZTone het volgende:
als je fifa 15 voor ps3 koopt en speelt en dan over 2 maanden fifa 15 voor ps4, neemt hij dan je fut team enzo mee naar ps4?
Ja.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
jaquote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef QueZTone het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef Reemi het volgende:
[..]
De dagelijks 5x terugkerende vraag
Ja.![]()
ik wil wachten op de witte ps4 :p of iemand moet nog weten waar je zo'n ps4 destiny bundel kan krijgen![]()
Ben ik nou de enige die alleen maar bronze gift packs krijgt.
Hoe kan ik nou bouwen aan iets als ik geen startkapitaal(tje) heb...![]()
Je kunt beter Fifa 15 en PS4 kopen bij Bart Smit. Kan alleen vandaag. 360 euro meen ik.quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef QueZTone het volgende:
Schijnt dat het zelfs maar 359,99 is.quote:Op zondag 21 september 2014 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt beter Fifa 15 en PS4 kopen bij Bart Smit. Kan alleen vandaag. 360 euro meen ik.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 11:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt beter Fifa 15 en PS4 kopen bij Bart Smit. Kan alleen vandaag. 360 euro meen ik.
is dat een kortingsactie ofzo?![]()
Elke cent is er één zeg ik altijd maarquote:Op zondag 21 september 2014 11:45 schreef Reemi het volgende:
[..]
Schijnt dat het zelfs maar 359,99 is.![]()
![]()
hmm 'k koop fifa 15 dan wel in de winkel voor ps3 en dan na 2 maandjes bij gamemania als used game verkopen voor 20 euro ofzo en dan witte ps4![]()
![]()
Zonde man, maakt die kleur je echt zoveel uit?quote:Op zondag 21 september 2014 11:47 schreef QueZTone het volgende:
hmm 'k koop fifa 15 dan wel in de winkel voor ps3 en dan na 2 maandjes bij gamemania als used game verkopen voor 20 euro ofzo en dan witte ps4
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
mja staat echt veel mooier in de woonkamer :p en minder stofmagneet (visueel dan)quote:Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
Zonde man, maakt die kleur je echt zoveel uit?![]()
Zal de bundel door Bart Smit de 25e bezorgd worden?
Op internet staat de 23e maar dat lijkt me sterk..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik las dat je de PS4 nu al kon afhalen en de game dan de 25e kreeg. Geen idee of ze 'm met versturen ook in tweeën delen.quote:Op zondag 21 september 2014 11:49 schreef dion_v_k het volgende:
Zal de bundel door Bart Smit de 25e bezorgd worden?
Op internet staat de 23e maar dat lijkt me sterk..
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja het zal wel zoiets zijn, bij bestelling geeft ie de ps4 en fifa 15 ook apart aan.quote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik las dat je de PS4 nu al kon afhalen en de game dan de 25e kreeg. Geen idee of ze 'm met versturen ook in tweeën delen.
Dus je koopt eigenlijk de ps4 met korting voor 359,- en daar krijg je dan fifa 15 gratis bij.
Volgens mij is het ook geen originele bundel, maar zelf samengesteld door BS zeg maar..Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nee hoor want ik heb naast gamen ook nog een levenquote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef QueZTone het volgende:
heh, als ze dadelijk door succes van de actie vertraging in levering hebben wordt iedereen hier gek
Had niet gekeken naar de prijzen van mijn silvers. Verkoop ik Rekik voor 1800Nou ja, iemand is er blij mee geweest
Xbox Live Gamertag : ThaD16![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 11:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb naast gamen ook nog een levenquote:![]()
Kijk, zo zet je iemand op z'n plaats.quote:Op zondag 21 september 2014 11:56 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nee hoor want ik heb naast gamen ook nog een leven![]()
Nog een beetje puzzelen welke gouden spelers duur gaan worden. Volgens mij wordt het weer een jaar waarin er maar een paar heel duur zullen zijn en de rest onder de 10k is op te pikken.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Sommige winkels in de VS verkopen hem al vroeg. Daar doen ze niet zo moeilijk met een franchise als Fifa eerder verkopen als in Nederlandquote:Op zondag 21 september 2014 12:21 schreef Rijst het volgende:
Hoe kunnen mensen nu al spelen op de ps4?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 12:20 schreef Hoogstaande het volgende:
Nog een beetje puzzelen welke gouden spelers duur gaan worden. Volgens mij wordt het weer een jaar waarin er maar een paar heel duur zullen zijn en de rest onder de 10k is op te pikken.![]()
![]()
Bohhh woensdag vrije dag. Dinsdagavond en woensdag de hele dag loesoeeehttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Jep. Verwacht ik wel. Zeker omdat iedereen pakjes gaat kopen én het nieuwe totw komtquote:http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Met ronaldoquote:Op zondag 21 september 2014 12:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jep. Verwacht ik wel. Zeker omdat iedereen pakjes gaat kopen én het nieuwe totw komt![]()
![]()
Een gedeelte van de community gaat pakjes kopen. Een nog groter gedeelte van de community gaat spelers kopen om mee te spelen. Ik verwacht dat het één het ander in evenwicht zal houden.quote:Op zondag 21 september 2014 12:31 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Jep. Verwacht ik wel. Zeker omdat iedereen pakjes gaat kopen én het nieuwe totw komt![]()
Ik ga er maar 70 euro in stoppen.quote:Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een gedeelte van de community gaat pakjes kopen. Een nog groter gedeelte van de community gaat spelers kopen om mee te spelen. Ik verwacht dat het één het ander in evenwicht zal houden.![]()
Ik denk dat de prijzen gaan stijgenveel meer vraag naar spelers.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
je vergeet nog het deel dat met hun opgebouwde kapitaaltje dure spelers op gaat pikken om later weer te verkopenquote:Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een gedeelte van de community gaat pakjes kopen. Een nog groter gedeelte van de community gaat spelers kopen om mee te spelen. Ik verwacht dat het één het ander in evenwicht zal houden.
#FreeTrapz![]()
ik denk dat duurdere cards duurder gaan worden en normale gold cards halveren in prijsquote:Op zondag 21 september 2014 12:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Een gedeelte van de community gaat pakjes kopen. Een nog groter gedeelte van de community gaat spelers kopen om mee te spelen. Ik verwacht dat het één het ander in evenwicht zal houden.![]()
Heb je gisteren The Football League show gezien? Hij stopte een penaltyquote:Op zondag 21 september 2014 12:36 schreef Zhano het volgende:
DS2, Ikeme verkoopt voor geen kut. DOE ER WAT AAN!!Misschien krijgt hij wel een IF.
![]()
die gaan duurder worden lijkt mijquote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef The_Yakuza het volgende:
en spelers als Pogba, Alaba, Tevez en Reus?![]()
Noob.quote:Op zondag 21 september 2014 12:35 schreef Zhano het volgende:
Ik ga maar 75 euro aan packs uitgeven van mn stufi.
Maximaal bijgeleend om zo even in een maand 600 ekkies erin te pompen.![]()
Startkapitaaltje van 5K door m'n spelers uit die starterpacks te verkopen
Maar wat nu
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Fappen natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2014 12:42 schreef el-blanchito het volgende:
Startkapitaaltje van 5K door m'n spelers uit die starterpacks te verkopen
Maar wat nu![]()
hoeveel points had maver eigenlijk gekregen voor zijn 75 Euro![]()
32 Pound kan je 12000 points voor halen
#FreeTrapz![]()
De maatschappij, dat zijn wij!quote:Op zondag 21 september 2014 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Noob.
Maximaal bijgeleend om zo even in een maand 600 ekkies erin te pompen.![]()
maximaal lenen is maximaal leven. #mathwijshedenquote:Op zondag 21 september 2014 12:46 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Zo is het!
Het koren, daar wil ik bij horen!![]()
mja komende 15 jaar betaal ik ff 195 euro per maand terugquote:Op zondag 21 september 2014 12:47 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maximaal lenen is maximaal leven. #mathwijsheden
hoop fut kaartjes![]()
Dat je maar goed chagerijnig terug mag komen hequote:
#FreeTrapz![]()
IF CastaignosAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
ik helemaal blij dat mijn spelers zijn verkocht overnight, blijkt dat ie nu voor 1k meer verkooptgodver
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Zolang de lijnen stijgende zijn, gewoon lekker achterover zitten en genieten van de stijgende waarde van je spelers. En jezelf een schouderklopje geven dat je toch een geweldige trader bent die winst maakt.quote:Op zondag 21 september 2014 12:58 schreef Dudeweiser het volgende:
ik helemaal blij dat mijn spelers zijn verkocht overnight, blijkt dat ie nu voor 1k meer verkooptgodver
![]()
Benatia voor 10k opgepikt
Vrij lucky, stond er net 2 seconden op.Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
alleen heb ik geen spelersquote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zolang de lijnen stijgende zijn, gewoon lekker achterover zitten en genieten van de stijgende waarde van je spelers. En jezelf een schouderklopje geven dat je toch een geweldige trader bent die winst maakt.![]()
![]()
Werkt de 59th Minute Method wel? En op hoeveel coins BIN moet ik dan zoeken, gewoon hoeveel ik bij me heb?:)![]()
ja, max bin = jouw coins.quote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef mvdk_ het volgende:
Werkt de 59th Minute Method wel? En op hoeveel coins BIN moet ik dan zoeken, gewoon hoeveel ik bij me heb?
anders krijg je nog 340000 andere dingen waar je niks aan hebt![]()
Bestelling geannuleerd want die kut bundels waren al opKut bart smit
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
En heel veel klikken of gebruikt iedereen een Cheat Engine oid?quote:Op zondag 21 september 2014 13:09 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ja, max bin = jouw coins.
anders krijg je nog 340000 andere dingen waar je niks aan hebt:)![]()
met heel veel klikken ben je na 100 paginas nog bij dingen die er nog voor 2 minuten opstaan, dusja het is wat jij liever hebt een uur klikken of cheat engine.quote:Op zondag 21 september 2014 13:10 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
En heel veel klikken of gebruikt iedereen een Cheat Engine oid?![]()
ik weet niet hoe cheat engine werktquote:Op zondag 21 september 2014 13:11 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
met heel veel klikken ben je na 100 paginas nog bij dingen die er nog voor 2 minuten opstaan, dusja het is wat jij liever hebt een uur klikken of cheat engine.
:)![]()
omg het gaat gebeurenquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 21 september 2014 13:12 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
ik weet niet hoe cheat engine werkt
behoorlijk makkelijk![]()
Kun je daar niet voor gebanned worden?quote:Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
jawel. in theorie wel, in praktijk nog nooit iemand over gehoord.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je daar niet voor gebanned worden?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
google chrome is echt kut om dit mee te doenquote:
de kans lijkt me 0.00001% procent, denk niet dat ze bijhouden hoe iemand door de paginas scrollt.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je daar niet voor gebanned worden?![]()
gebruik gewoon IE ervoor zoals ook in het filmpje uitgelegd wordtquote:Op zondag 21 september 2014 13:20 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
google chrome is echt kut om dit mee te doen![]()
las ook ergens dat accounts die het spel nog niet echt gespeeld hebben niet meer op de webapp kunnen straks. zou voor AB's wel lastig worden.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme lekker godverdommequote:Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
Dankje voor de videoquote:Op zondag 21 september 2014 13:22 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
gebruik gewoon IE ervoor zoals ook in het filmpje uitgelegd wordt
Dat is ieder jaar zo.quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef FCsuarez het volgende:
las ook ergens dat accounts die het spel nog niet echt gespeeld hebben niet meer op de webapp kunnen straks. zou voor AB's wel lastig worden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik kon op mijn TA's nog steeds op de webapp hoor in maart. nog nooit fifa 14 op gespeeld.quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Kan je de theorie aan mij uitleggen?quote:Op zondag 21 september 2014 13:19 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
jawel. in theorie wel, in praktijk nog nooit iemand over gehoord.![]()
En Andersenquote:Op zondag 21 september 2014 13:24 schreef Dudeweiser het volgende:
Zimling basismaar Sigthorsson ook
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar hoeveel moet de value dan zijn? (welke pagina), want bij pagina 600 zijn er nog steeds spelers van 7 minuten
Je moet wel een min/max buy now instellen, anders kom je er nooit.quote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef mvdk_ het volgende:
Maar hoeveel moet de value dan zijn? (welke pagina), want bij pagina 600 zijn er nog steeds spelers van 7 minuten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
oh ja ik had het bij de normale prijs gedaan en niet bij de BIN sorryquote:Op zondag 21 september 2014 13:31 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je moet wel een min/max buy now instellen, anders kom je er nooit.
E: werkt nog steeds niet
Jahoor er staat in de TOS van EA dat ze je kunnen bannen wanneer je externe software gebruikt.quote:Op zondag 21 september 2014 13:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Kan je de theorie aan mij uitleggen?
nu is CE dus extern en zou je er een ban voor kunnen krijgen. echter nog nooit iemand gehoord die er ook echt een ban voor kreeg.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
zet je max bin dan, en dan gewoon proberen totdat je bij de juiste pagina bent... kan bijv. in de 2000 zijnquote:Op zondag 21 september 2014 13:32 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
oh ja ik had het bij de normale prijs gedaan en niet bij de BIN sorry
E: werkt nog steeds niet![]()
wie zij er vanmorgen nou dat de silvers zo enorm gestegen waren. elyou is nog maar 2.5K ofzo.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Webapp gaat niet verder dan 840 ofzo.quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zet je max bin dan, en dan gewoon proberen totdat je bij de juiste pagina bent... kan bijv. in de 2000 zijn
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Die 5* Elyou?quote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
wie zij er vanmorgen nou dat de silvers zo enorm gestegen waren. elyou is nog maar 2.5K ofzo.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
zet je max bin dan, en dan gewoon proberen totdat je bij de juiste pagina bent... kan bijv. in de 2000 zijn
ohquote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Webapp gaat niet verder dan 840 ofzo.dan moet je echt veel specifiekere prijzen zetten denk ikquote:Op zondag 21 september 2014 13:37 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon min buy en max buy niet al te ver van elkaar![]()
http://www.futdb.net/Players/q/Tarik_Elyounoussi/7002983Bquote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
wie zij er vanmorgen nou dat de silvers zo enorm gestegen waren. elyou is nog maar 2.5K ofzo.![]()
Ja die jaquote:bruma ook spotgoedkoop, willems wel al wat gestegen.
#FreeTrapz![]()
zijquote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef FCsuarez het volgende:
wie zij er vanmorgen nou dat de silvers zo enorm gestegen waren. elyou is nog maar 2.5K ofzo.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
sorry reemiquote:ik schaam me ook echt nu
#FreeTrapz![]()
Lampard speelt volgens Pellegrini
Snap dat niet. Dat hij een half jaar voor City speelt, oke dat kan nog. Maar dat hij tegen Chelsea wil uitkomen vind ik wel echt raar.![]()
Alsof ie wat te willen heeftquote:Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef ThadCastle het volgende:
Lampard speelt volgens Pellegrini
Snap dat niet. Dat hij een half jaar voor City speelt, oke dat kan nog. Maar dat hij tegen Chelsea wil uitkomen vind ik wel echt raar.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Dat denk ik wel ja. Als hij echt niet tegen City wilde spelen. Ze hebben wel respect voor hem lijkt me en ik denk ook niet dat hij start.quote:![]()
even wat el ghazi's inslaandie gaat een IF krijgen natuurlijk
#FreeTrapz![]()
Yo Thad. Kom jij al in de web app. Heb nu opeens hetzelfde probleem als jij.quote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat denk ik wel ja. Als hij echt niet tegen City wilde spelen. Ze hebben wel respect voor hem lijkt me en ik denk ook niet dat hij start.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik kom er wel in ja. Heb er vandaag nog niet veel mee gedaan dus geen idee of ik errors krijgquote:Op zondag 21 september 2014 13:47 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Yo Thad. Kom jij al in de web app. Heb nu opeens hetzelfde probleem als jij.![]()
alle spelers die onder de 90% van de volgende laagste BIN staan natuurlijkquote:Op zondag 21 september 2014 13:48 schreef mvdk_ het volgende:
Mensen, wie moet ik dan kopen of op wie moet ik letten om winst te maken?
#FreeTrapz![]()
nog niet echt geluk gehad tot nu toe, behalve een eriksen gespot maar 1 seconde later was hij wegquote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
alle spelers die onder de 90% van de volgende laagste BIN staan natuurlijk
Handelen is nu ook gewoon Kut. Zin in de 25e![]()
Het lukt vandaag nog helemaal niet.quote:Op zondag 21 september 2014 13:52 schreef dion_v_k het volgende:
Handelen is nu ook gewoon Kut. Zin in de 25e![]()
![]()
![]()
Heb er maar dit van gemaakt. Paar spelers die nog wel omhoog gaan vooralsnog ze dat al niet gegaan zijn![]()
zozo hoe kom jij aan al die centjes.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Heb er maar dit van gemaakt. Paar spelers die nog wel omhoog gaan vooralsnog ze dat al niet gegaan zijnPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Traden op FIFA 14 en omruilen voor FIFA 15quote:Op zondag 21 september 2014 13:56 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
zozo hoe kom jij aan al die centjes.![]()
ik doe het altijd met logo's die zijn er op dit moment in overvloed. vannacht is er geen enkelequote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet gewoon wat random LB's volgen. Die zijn meestal schaars en niemand weet de prijzen
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Vijf_voor het volgende:
Je moet gewoon wat random LB's volgen. Die zijn meestal schaars en niemand weet de prijzenmaar welke logo'squote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik doe het altijd met logo's die zijn er op dit moment in overvloed. vannacht is er geen enkele
He moeten we morgen ochtend anders ook nog even je veters komen strikken of gaat dat lukken?quote:Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
ik heb klitterband hihahoquote:Op zondag 21 september 2014 13:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
He moeten we morgen ochtend anders ook nog even je veters komen strikken of gaat dat lukken?:)![]()
Bestelling 15 september 2014
Artikel Prijs Bezorgdatum
Productafbeelding FIFA 15 (PlayStation 4)
Bestelnummer: xx-xx-xx
Aantal: 1
47.50 3-5 dagen tooltip questionmark ANNULEREN![]()
Hallo iedereen ben een standaard lurker maar besluit vanaf FUT15 maar weer eens mee te posten. Ben nu veel aan het traden en heb nu 25k bij elkaar gespaard. Wat redelijk goed werkt bij mij met het traden is redelijke BPL Golds te kopen(Milner,Winston Reid,Kolo Toure, Osman) Voor 350 bin en dan verkopen voor 500/550 bin. Ditzelfde kan ook bij de bundesliga.![]()
speltip 1: nooit je handelswaar postenquote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef Thezeurminator het volgende:
Hallo iedereen ben een standaard lurker maar besluit vanaf FUT15 maar weer eens mee te posten. Ben nu veel aan het traden en heb nu 25k bij elkaar gespaard. Wat redelijk goed werkt bij mij met het traden![]()
![]()
Ik denk dat het op zo' n grote schaal vrij weinig uitmaaktquote:Op zondag 21 september 2014 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
speltip 1: nooit je handelswaar posten. En het is ook niet echt een hele orginele manier van traden vrij basic. Zit nu een beetje te kijken naar de pacey Zuid koreanse CB'S
![]()
speltip 2: tenzij het je handelswaar is waar je vanaf wilt.quote:Op zondag 21 september 2014 14:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
speltip 1: nooit je handelswaar postenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
je onderschat hoeveel mensen hier meelezenquote:Op zondag 21 september 2014 14:08 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik denk dat het op zo' n grote schaal vrij weinig uitmaakt. En het is ook niet echt een hele orginele manier van traden vrij basic. Zit nu een beetje te kijken naar de pacey Zuid koreanse CB'S
elke concurrent is er een te veel
![]()
Deze manquote:Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je onderschat hoeveel mensen hier meelezenelke concurrent is er een te veel
![]()
![]()
Wat zijn allemaal de rewards die je kunt krijgen uit de daily gift van de web app? Speel al vanaf 2010 fut maar heb nog nooit (tot vandaag de web app gebruikt). Had vandaag 2,5k als gift.![]()
Het maximum is 5k.. je kan een gold pack krijgen en volgens mij ook een players pack (silver of gold)quote:Op zondag 21 september 2014 14:11 schreef Thezeurminator het volgende:
Wat zijn allemaal de rewards die je kunt krijgen uit de daily gift van de web app? Speel al vanaf 2010 fut maar heb nog nooit (tot vandaag de web app gebruikt). Had vandaag 2,5k als gift.![]()
of een bronze packquote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maximum is 5k.. je kan een gold pack krijgen en volgens mij ook een players pack (silver of gold)![]()
![]()
5k ja? Dat zou lekker zijnquote:Op zondag 21 september 2014 14:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het maximum is 5k.. je kan een gold pack krijgen en volgens mij ook een players pack (silver of gold)
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hebben jullie eigenlijk al nagedacht met wat voor kit er gespeeld gaat worden ?
hier twijfel ik nog tussen Home: Duitsland of Argentinie Away: Nederland of SpanjePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Godverdomme, bundels bij Bart Smit zijn dus al op. Had 'm vannacht moeten bestellen.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
WTF ik heb nog nooit 5 fitnesses in een bronze pack gehadJa het is vrij nutteloos om nu bronze packs te kopen maar ik kan wel alvast consumables en Ieren verzamelen
![]()
![]()
Ieren ook echtquote:Op zondag 21 september 2014 14:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
WTF ik heb nog nooit 5 fitnesses in een bronze pack gehadJa het is vrij nutteloos om nu bronze packs te kopen maar ik kan wel alvast consumables en Ieren verzamelen
#FreeTrapz![]()
ik speel altijd met een nederlands elftal dus eindelijk hoef ik niet meer een of andere vage club als look-a-like kit uit te zoekenquote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
hier twijfel ik nog tussen Home: Duitsland of Argentinie Away: Nederland of Spanje![]()
![]()
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2935432.page
5* weak foot dudes. O.a. weer Labyad, Beerens, maar ook bijv. Tielemans en Barkley
Die laatste zal al wel bekend zijn geweest, maar dat heb ik dan gemist.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Labyad ziet er erg goed uitquote:Op zondag 21 september 2014 14:22 schreef Tim86 het volgende:
http://forum.ea.com/uk/posts/list/2935432.page
5* weak foot dudes. O.a. weer Labyad, Beerens, maar ook bijv. Tielemans en Barkley
Die laatste zal al wel bekend zijn geweest, maar dat heb ik dan gemist.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
hier twijfel ik nog tussen Home: Duitsland of Argentinie Away: Nederland of Spanje
Dit zat in mijn starter pack, ga denk ik gewoon hier mee spelen tot ik iets beters uit een pack heb gekregen![]()
![]()
Ik heb er nog niet over nagedacht.quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef FCsuarez het volgende:
hier twijfel ik nog tussen Home: Duitsland of Argentinie Away: Nederland of Spanje
Forum Opties Forumhop: Hop naar: