SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef esox83 het volgende:
Die boeken die vi uitgeeft zijn idd wel tyfus slecht he, hoe krijg je het voor elkaar die schrijfouten somsquote:Op zondag 21 september 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit boek is toch niet door vi geschreven?
hoe komt vi in contact met zlatan, zlatan is daar te koel voor![]()
oh, het is maar hoe je deze post interpreteert:quote:Op zondag 21 september 2014 00:25 schreef esox83 het volgende:
Dat boek van Zlatan niet nee, dat klopt maar dat zei ik ook niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra![]()
Is er trouwens een digitale versie van dat boek van die gozer van de harde kern van Feijenoord? titel ben ik even vergeten![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij doet het fucking goed bedoel je
Ben dikke coins aan het maken a 45 coins winst per kaart
GRAAG VERWIJDEREN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zitten![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef FCsuarez het volgende:
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de eerste speler die ik koop voor meer dan 300 coins![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenDat kan maar duurt nooit langquote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
![]()
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreakquote:Op zondag 21 september 2014 00:41 schreef esox83 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan maar duurt nooit langhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
en dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
![]()
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xquote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreaken dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
die is zo laag, die komt nooit meer omhoogquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn nog behoorlijke oddsquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
bwaha, geen haar op mn hoofd die denkt dat we gaan winnen morgenquote:
kans op gelijkspel is ook behoorlijk, vandaar dat ik niet in ga zettenOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Ik zet altijd geld op de club tegen wie Feyenoord speelt. Dat maakt het verliezen wat leuker. Heb dankzij Willem 2 Fifa 15 kunnen financieren![]()
hoe de fuck kun jij al zo'n team maken, je fut 14 coins getrade?quote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september![]()
Bravo kun je beter halenquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september
GRAAG VERWIJDEREN![]()
wel beetje pedoclubnaamquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september![]()
Yup. Afgelopen twee dagen geruild op FIFA 14 en van die coins weer geruild naar FIFA 15. Wel zieke ratio's, maar had er geen zin in om ermee te blijven zitten.quote:Op zondag 21 september 2014 01:17 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
hoe de fuck kun jij al zo'n team maken, je fut 14 coins getrade?![]()
Hoe voorkom je dat je opgelicht wordt? FUT community is echt niet te vertrouwenquote:Op zondag 21 september 2014 01:19 schreef Kiid het volgende:
[..]
Yup. Afgelopen twee dagen geruild op FIFA 14 en van die coins weer geruild naar FIFA 15. Wel zieke ratio's, maar had er geen zin in om ermee te blijven zitten.![]()
netjesquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 september
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
niet 25? ik dacht dat je een ban kreeg als je via vpn gingquote:Op zondag 21 september 2014 01:16 schreef Kiid het volgende:
[ afbeelding ]
Nou maar wachten op 23 septemberOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.quote:Op zondag 21 september 2014 01:20 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat je opgelicht wordt? FUT community is echt niet te vertrouwen
Nog 1x bijna opgelicht door een Nederlander. Wilde mij ook toevoegen op whatsapp. Uiteindelijk niet gedaan omdat hij per se als 2e wilde. Toen ik weigerde vroeg hij of hij misschien 5k fifa 15 coins mocht lenen en zou het binnen een uur terug krijgen
. Later las ik dat hij iemand had opgelicht
![]()
hoe vind je die mensen dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.
Nog 1x bijna opgelicht door een Nederlander. Wilde mij ook toevoegen op whatsapp. Uiteindelijk niet gedaan omdat hij per se als 2e wilde. Toen ik weigerde vroeg hij of hij misschien 5k fifa 15 coins mocht lenen en zou het binnen een uur terug krijgen
![]()
Ea forum. Gewoon een topic aanmaken en regelmatig omhoog kicken. Maar verwacht niet dat je heel veel uit je miljoenen zal halen en er is veel concurrentiequote:![]()
daar had ik al gekeken, maar volgens die mods is het illegaal..quote:Op zondag 21 september 2014 01:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ea forum. Gewoon een topic aanmaken en regelmatig omhoog kicken. Maar verwacht niet dat je heel veel uit je miljoenen zal halen en er is veel concurrentie![]()
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzoquote:Op zondag 21 september 2014 01:27 schreef Kiid het volgende:
[..]
Eerste trade gelijk een miljoen opgelicht, maar daarna alleen maar goed gedaan. Na de eerste 2x ben ik alleen nog maar als 2e gegaan ipv 1e.
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzoWas dat Bob uit westervoort?quote:Op zondag 21 september 2014 01:37 schreef Henrys het volgende:
[..]
Dat soort kinderen heb je ook veel op marktplaats zitten. Had in Fifa 13 Messi aan het begin en had die op marktplaats gezet, alleen maar van die kutkinderen die je probeerde op te lichten, altijd whatsapp toevoegen enzo![]()
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400quote:Op zondag 21 september 2014 01:33 schreef esox83 het volgende:
wat krijg je nu voor 1mil xbox coins dan (14)?![]()
pc dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400![]()
had 10k ps geruild tegen 1mil 14xb, maar waarschijnlijk opgelichtquote:Op zondag 21 september 2014 01:44 schreef Kiid het volgende:
[..]
Xbox is best een redelijke ratio. 1:100 ofzo, maar PS zit je rond 1:350/1:400![]()
maar bedoel meer wat betaal je nu per mil ong? in euro![]()
quote:Op zondag 24 november 2013 15:31 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb me toch een pot gruwelijke mayonaise gehaald. God wat lekker
hallo dus dit noemen ze nou twitter
Forum Opties Forumhop: Hop naar: