SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef esox83 het volgende:
Die boeken die vi uitgeeft zijn idd wel tyfus slecht he, hoe krijg je het voor elkaar die schrijfouten somsquote:Op zondag 21 september 2014 00:19 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
dit boek is toch niet door vi geschreven?
hoe komt vi in contact met zlatan, zlatan is daar te koel voor![]()
oh, het is maar hoe je deze post interpreteert:quote:Op zondag 21 september 2014 00:25 schreef esox83 het volgende:
Dat boek van Zlatan niet nee, dat klopt maar dat zei ik ook niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra![]()
Is er trouwens een digitale versie van dat boek van die gozer van de harde kern van Feijenoord? titel ben ik even vergeten![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hij doet het fucking goed bedoel je
Ben dikke coins aan het maken a 45 coins winst per kaart
GRAAG VERWIJDEREN![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zitten![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:35 schreef FCsuarez het volgende:
ThxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is de eerste speler die ik koop voor meer dan 300 coins![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
man man man heb ik het hele jaar lopen aanmodderen met van die kutteampjes, nu een dik BPL team en godver dat speelt goed zeg
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenDat kan maar duurt nooit langquote:Op zondag 21 september 2014 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
tevens 100 wedstrijden fut 14 erop zittenhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
![]()
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreakquote:Op zondag 21 september 2014 00:41 schreef esox83 het volgende:
[..]
[..]
Dat kan maar duurt nooit langhoeveel potjes heb je er nu mee gespeeld?
en dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
![]()
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xquote:Op zondag 21 september 2014 00:43 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
maar liefst vijf hele wedstrijden winstreaken dat is een hele prestatie voor mij, in fact, dat is nog nooit gebeurd
![]()
die is zo laag, die komt nooit meer omhoogquote:Op zondag 21 september 2014 00:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Wacht maar tot je elo omhoog gaat dan verlies je 5xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat zijn nog behoorlijke oddsquote:Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
bwaha, geen haar op mn hoofd die denkt dat we gaan winnen morgenquote:
kans op gelijkspel is ook behoorlijk, vandaar dat ik niet in ga zettenOp donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: