quote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef appelen het volgende:
Volle schijfruimte![]()
500gb hdd hebben![]()
Geen ssd hebben
rip
Wist niet dat dat daarmee konquote:Op zondag 21 september 2014 12:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Komt niet verder dan een of ander schijfkiesscherm.
Nu aan het herinstalleren. Zucht
quote:
Nou nee niet elke keerquote:Op zondag 21 september 2014 13:26 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dat is toch leuk.
Waar moeten we anders elke keer over praten,
Geen externe hdd hebben van 2 TBquote:Op zondag 21 september 2014 13:25 schreef appelen het volgende:
Volle schijfruimte![]()
500gb hdd hebben![]()
Geen ssd hebben
rip
Moet jij niet gamen?quote:
Hmm,das wel handig. Toen mijn oude laptop niet werkte en windows opnieuw erop moest (bleek achteraf de hardware, maargoed) moest ik via opdrachtprompt gegevens overzettenquote:Op zondag 21 september 2014 13:26 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
Gewoon installatieprogramma starten. Dan fixt die alles van het OS en laat je gegevens staan. Dus ik hoef niks opnieuw te installeren. Hij werkt weer
quote:Op zondag 21 september 2014 13:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd iets doen op den ps4, maar ik heb er totaal geen motivatie voor
Geen motivatie om te gamen wtfquote:Op zondag 21 september 2014 13:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil de hele tijd iets doen op den ps4, maar ik heb er totaal geen motivatie voor
quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die vol staat met merel en koos plaatjes
Half novemberquote:Op zondag 21 september 2014 13:28 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Vind de spellen niet leuk echt leuk
Ik wil GTA V op de PS4, nu
Opstarten gaat nog wel, maar dan start ik een game op en denk ik, meehhh.. ga wel iets anders doenquote:
Stick it to the man?quote:Op zondag 21 september 2014 13:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Half november
Vermaak me overigens prima met Stick it to the Man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |