Jij bent een trollquote:
Mijn vader haalde altijd spinnen weg uit mijn kamerquote:Op zondag 21 september 2014 10:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Je vader je problemen van het internet laten oplossen
Heb je geen buurman ofzo die dat komt doen? Of, doe eens gek, mep er zelf met de krant opquote:Op zondag 21 september 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vader haalde altijd spinnen weg uit mijn kamerNu wil hij dat niet meer doen want 'te ver' (Dan moet hij 400km rijden
)
Ik gebruik de stofzuigerquote:Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Heb je geen buurman ofzo die dat komt doen? Of, doe eens gek, mep er zelf met de krant op
En eitjes in leggenquote:Op zondag 21 september 2014 11:31 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik gebruik de stofzuiger(en dan hopen dat ze er niet uitkruipen
)
Is het daaro in Landgraaf ook z'n kutweer?quote:
DAt die geen 400 km over heeft voor zijn dochterquote:Op zondag 21 september 2014 11:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mijn vader haalde altijd spinnen weg uit mijn kamerNu wil hij dat niet meer doen want 'te ver' (Dan moet hij 400km rijden
)
Precies mijn argument!quote:Op zondag 21 september 2014 11:36 schreef AF_ het volgende:
DAt die geen 400 km over heeft voor zijn dochter
Is die 400 op en neer? Of is het fan in totaal 800quote:
Nee, in totaal 400kmquote:Op zondag 21 september 2014 11:38 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is die 400 op en neer? Of is het fan in totaal 800
WAt zeikt hij danquote:
Preciesquote:
Doden?quote:Op zondag 21 september 2014 11:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
Precies![]()
Zal het de volgende keer tegen hem zeggen: de internetz vindt ook dat je die spin voor me moet doden
Jup. Regen enzoquote:Op zondag 21 september 2014 11:36 schreef AF_ het volgende:
[..]
Is het daaro in Landgraaf ook z'n kutweer?
[..]
DAt die geen 400 km over heeft voor zijn dochter
En dan daar voortplanten en met de hele colonie terug naar binnenquote:Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doden?
Glas pakken met een papiertje en uitzetten in de tuin
ditquote:Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doden?
Heb geen tuin. En op het balkon heb ik van de week al een compleet kerkhof verwijderdquote:Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doden?
Keihard doodmeppen die handel. Of je kat er achteraan sturen, die vreet 'm wel opquote:Op zondag 21 september 2014 11:42 schreef AF_ het volgende:
[..]
Doden?
Onze kadt komt altijd heel trots thuis als hij iets gevonden heeftquote:Op zondag 21 september 2014 11:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Keihard doodmeppen die handel. Of je kat er achteraan sturen, die vreet 'm wel op
De kat die hem opeet is natuurquote:Op zondag 21 september 2014 11:53 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Keihard doodmeppen die handel. Of je kat er achteraan sturen, die vreet 'm wel op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |