#firstworldproblemsquote:Op zondag 21 september 2014 13:56 schreef Studiotje het volgende:
Nu staat m'n PS4 dus aan, maar ik weet niet wat ik wil spelen.
Ja! Echt heel goed en mooi gemaakt. En voor die tijd? GTA IV was toen al uit en die engine is gebruikt.quote:Op zondag 21 september 2014 13:56 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat ik het mooiste vond was de realistischheid. Gebaseerd op echte zaken, overal echte gebouwen, de stad was met echte luchtfotos nagemaakt etc. Ongelofelijk mooi ook (voor die tijd). Enige spel waar ik alle achievements gehaald heb.
Ik heb minecraft ooit al eens ergens gespeeld. Boeit me nietquote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
#firstworldproblems
Heb je Minecraft al geprobeerd? Er is een demo beschikbaar.
Ik vond het persoonlijk 3x niks
quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik heb minecraft ooit al eens ergens gespeeld. Boeit me niet
Klopt, maar dat vond ik door het donkere geen mooi spel. LA vond ik geweldig graphics voor een sandbox. Overal gewoon gedetailleerd enzo.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja! Echt heel goed en mooi gemaakt. En voor die tijd? GTA IV was toen al uit en die engine is gebruikt.
Eens. Al vond ik GTA IV wel mooi. Maar dat komt door mijn grote liefde voor New Yorkquote:Op zondag 21 september 2014 13:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat vond ik door het donkere geen mooi spel. LA vond ik geweldig graphics voor een sandbox. Overal gewoon gedetailleerd enzo.
Ik heb het nog helemaal niet gespeeldquote:Op zondag 21 september 2014 13:59 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik ook! Speel het soms stiekem op de Xbox
Trouwe kijker hier! Geweldige afleveringquote:Op zondag 21 september 2014 13:59 schreef n00b13 het volgende:
Iedereen deze gezien?
http://www.rtlxl.nl/#!/ee(...)dc-8611-968048223d81
Vooral als het niet lukt is het op de een of andere manier prachtig.quote:Op zondag 21 september 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Trouwe kijker hier! Geweldige aflevering
De ware is hierquote:Op zondag 21 september 2014 14:01 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb het nog helemaal niet gespeeldWil wachten op de ware tot die uitkomt op de PS4.
Joh, wat raar als je totaal niet meewerktquote:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Vooral als het niet lukt is het op de een of andere manier prachtig.
We moeten een overzicht maken van misluktenquote:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, wat raar als je totaal niet meewerkt
Oh en ik heb geen andere console (ja, een Wii uit 2006quote:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Studiotje het volgende:
[..]
De ware is hier
Eh.. netjes van je..
Die heb ik ook gezienquote:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Maraca het volgende:
[..]
Joh, wat raar als je totaal niet meewerkt
Dit was toch die vent die 2x dezelfde baan aangeboden kreeg en hem steeds afwees?quote:Op zondag 21 september 2014 14:03 schreef appelen het volgende:
[..]
Die heb ik ook gezienwat een topshow
Ja hij moest gaan werken maar ging nietquote:Op zondag 21 september 2014 14:04 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dit was toch die vent die 2x dezelfde baan aangeboden kreeg en hem steeds afwees?
Lol wtfquote:Op zondag 21 september 2014 14:05 schreef appelen het volgende:
[..]
Ja hij moest gaan werken maar ging nieten toen kreeg hij een tweede kans maar hij zei nee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |