Ik ken het op komen halen vanmiddag. Bel me ff op me mobiele telefoon, dan maken we het rond. Is leuk voor de jongste.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
Verkoophoeken.. :/
Weggeefhoeken (gratis op te halen in xxx ) zijn veel leuker. Het gegraai, de totale hebzucht. Het zwakbegaafde..
in ruil voor een echt briefje van 5 euro mag je mijn burberry sjaaltje hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:07 schreef Gedachtenstroom het volgende:
[..]
Ik ken het op komen halen vanmiddag. Bel me ff op me mobiele telefoon, dan maken we het rond. Is leuk voor de jongste.
Groeten,
Nel en de kids!
En voor een tientje extra mag ie over je heenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:08 schreef mapima het volgende:
[..]
in ruil voor een echt briefje van 5 euro mag je mijn burberry sjaaltje hebben.
Ik heb nog: 6 keer cola, 4 keer casssis, een paar sausjes die nog op moeten voor volgende week, 2 pakken luiers en een zak hondenbrokken staan. Is dat ook goed?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:08 schreef mapima het volgende:
[..]
in ruil voor een echt briefje van 5 euro mag je mijn burberry sjaaltje hebben.
Precies!quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:06 schreef BloedendeVagina het volgende:
Verkoophoeken.. :/
Weggeefhoeken (gratis op te halen in xxx ) zijn veel leuker. Het gegraai, de totale hebzucht. Het zwakbegaafde..
Maar het scheelde je wel een ritje naar de plaatselijke vuilstort.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:28 schreef bepklep82 het volgende:
[..]
Precies!
Daar komen ze zelfs je vers gekakte drol nog binnen het uur afhalen.. (so to speak)
Ongelooflijk..
En dan een bedankje krijgen?
Had een fauteuil staan hier. zgan.. geen hond wilde 'm hebben voor 75 euro op zo'n verkoophoek.
Er is één kijker geweest, maar die wilde 'm toch niet ondanks dat ze hem wel heel leuk vond. Ze dacht dat hij wit was..
Er staat toch duidelijk TAUPE in de tekst?
Anyway.. verder geen reacties meer gehad.
Toen maar neergezet TEAB... Een week lang geen reacties..
Hij stond hier nogal in de weg eigenlijk en toen uit frustratie nog maar een poging gewaagd.
GRATIS af te halen.
Binnen een minuut.. 6 reacties... Interesse!! Ik wil 'm, nee ik was 't eerst..
Kansloos gewoon!
2 uur later stond ie bij iemand in de auto, en bedankt?? Nee hoor, want zelfs dat kost teveel.
Mijn klacht?? Kansloze graaiers die een dubbeltje voor de eerste rang nog teveel vinden en denken dat alles maar gratis en voor niets is in het leven.
Die stoel had echt niet naar het grof vuil gegaan. Ding was vrij nieuw.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Maar het scheelde je wel een ritje naar de plaatselijke vuilstort.
Utrecht is een aanrader, heerlijk trollen daar. Helaas flikkeren ze je er wel vanaf en rapporteren ze je fictieve account bij facebook zodat ze die sluiten.
Maar echt het volkEen bedankje is inderdaad teveel gevraagd. Een standaardreactie daar is: 'Graag!' Een paar extra lettertjesof misschien wel een nette zin typen is teveel moeite.
Mja, als je van je zooi af moet is het wel ideaal. Ze staan massaal in de rij voor je ouwe meuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |