Komt omdat TS totaal geen rekening houdt met ons en daar kennelijk lak aan heeft, walgelijk gedrag als je het mij vraagt.quote:
Precies, we zouden gewoon haar internetminuten moeten afpakken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Nober het volgende:
[..]
Komt omdat TS totaal geen rekening houdt met ons en daar kennelijk lak aan heeft, walgelijk gedrag als je het mij vraagt.
nee man.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:46 schreef getfitbysmith het volgende:
Leo Kanner
Post eens de link van die verkoop groep
dit gaat niet over Facebook maar over hoe een autist regeltjes opstelt en niet met minimale afwijking kan levenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:45 schreef donroyco het volgende:
KLB / [Centraal] Facebookergernissen #83 Chips
Eigenlijk gaat het wel over FB. Want je OP is al FB gerelateerd. Je klacht gaat over iets op FB wat mensen daar doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef mapima het volgende:
[..]
dit gaat niet over Facebook maar over hoe een autist regeltjes opstelt en niet met minimale afwijking kan leven
ja vind ik ook, anders mis ik mijn aansluitingquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:54 schreef Starm het volgende:
Treinen dienen ten alle tijden conform dienstregeling te rijden, ja! Dat is precies hetzelfde
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het wel over FB. Want je OP is al FB gerelateerd. Je klacht gaat over iets op FB wat mensen daar doen.
''dadt''quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef mapima het volgende:
[..]dit gaat over een autist en zijn gedrag, dat ik dat irritant vind, dadt het zo volgens de regels moet
kk nerdjequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Eigenlijk gaat het wel over FB. Want je OP is al FB gerelateerd. Je klacht gaat over iets op FB wat mensen daar doen.
Ja man zijn mijn matties. Niet haten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:02 schreef TntMobius het volgende:
[..]
Wat kom je hatenOf ben jij lid van die autisten groep?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |