Kan best ook Zlata Ognevich pakken als referentie. Of Kore. Of wie dan ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zomaar ineens een andere UI nemen.![]()
Maar goed, als je Samzz de 0-lijn maakt ga ik er van uit dat dat dan ook gemiddeld is. Aangezien WT zegt dat er een negatief kan zijn en een positief kan zijn.
Maar het is wel bijzonder dat Samzz alsnog de basis is waarop elke vrouw gemeten wordt.
Dat was een voorbeeld, hé.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef aeque het volgende:
[..]
Zomaar ineens een andere UI nemen.![]()
Maar goed, als je Samzz de 0-lijn maakt ga ik er van uit dat dat dan ook gemiddeld is. Aangezien WT zegt dat er een negatief kan zijn en een positief kan zijn.
Maar het is wel bijzonder dat Samzz alsnog de basis is waarop elke vrouw gemeten wordt.
Doe eens.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Kan best ook Zlata Ognevich pakken als referentie. Of Kore. Of wie dan ook.
Ja ok, maar zou je je niet vereerd voelen dan?quote:
Nee, serieus gaat niet lukken. Voor slechte grappen en grollen kun je me wel inhuren.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie ff helpen ja
Serieus graag
R&P / Dating(site)-ervaringen #487 Vertel eens wat meer over j *block*
Ja dat dacht ik alquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, serieus gaat niet lukken. Voor slechte grappen en grollen kun je me wel inhuren.
Ik ben ook voor goede te boeken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nee, serieus gaat niet lukken. Voor slechte grappen en grollen kun je me wel inhuren.
Natuurlijk welquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe eens.
[..]
Ja ok, maar zou je je niet vereerd voelen dan?
Kree, ik zou voor Royco1 gaan. Goede grappen zijn altijd nog beter dan slechte. En dat is wel weer serieus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben ook voor goede te boeken.
Ik heb geen idee. Weet zelf ook nooit wat te sturen en ben daarom ook eigenlijk van mening dat je beter linea recta op date kunt gaan want pas dan leer je mensen kennen en weet je of er een klik is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef kree het volgende:
Serieus graag
Oh wacht, het is om een goede indruk te maken op een vrouw.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Kree, ik zou voor Royco1 gaan. Goede grappen zijn altijd nog beter dan slechte. En dat is wel weer serieus.
Ja daarom vraag ik het ook want ik weet dat dus ook niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet zelf ook nooit wat te sturen en ben daarom ook eigenlijk van mening dat je beter linea recta op date kunt gaan want pas dan leer je mensen kennen en weet je of er een klik is.
En dan kan je er ook meteen mee zoenen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Weet zelf ook nooit wat te sturen en ben daarom ook eigenlijk van mening dat je beter linea recta op date kunt gaan want pas dan leer je mensen kennen en weet je of er een klik is.
Ik zit in een voetbalstadion. Verwacht geen serieuze reactie van mij nu.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef kree het volgende:
Serieus graag
Roep maar hoor, ik selecteer zelf welquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zit in een voetbalstadion. Verwacht geen serieuze reactie van mij nu.
Je hoeft niks te sturen, dat is eigen keus.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Ja daarom vraag ik het ook want ik weet dat dus ook niet.
Maar zal toch wat moeten sturen en dat hangt weer een beetje af van wat ik stuur dus als eerste bericht.
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:03 schreef xFriendx het volgende:
[..]
En dan kan je er ook meteen mee zoenen.
Hoi, zin om te daten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Maar zal toch wat moeten sturen en dat hangt weer een beetje af van wat ik stuur dus als eerste bericht.
Gewoon iets van dat jullie veel gemeen hebben volgens Paiq en het je leuk lijkt om ergens samen koffie te drinken om te zien of de glazen bol van Paiq uitstekend werkt of minder waard is dan een gemiddelde knikker? Gewoon meeten en dan zie je vanzelf wel of je echt wat gemeen hebt of niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Mijn idee, alleen "Hoi"quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef aeque het volgende:
[..]
Je hoeft niks te sturen, dat is eigen keus.
Wat je stuurt ligt denk ik echt aan jou.
Dat is niet eens een heel gek idee, maar dat komt wel heel direct over gelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Gewoon iets van dat jullie veel gemeen hebben volgens Paiq en het je leuk lijkt om ergens samen koffie te drinken om te zien of de glazen bol van Paiq uitstekend werkt of minder waard is dan een gemiddelde knikker? Gewoon meeten en dan zie je vanzelf wel of je echt wat gemeen hebt of niet.
Half gezichtje wat ik zie, niet echt veel over te zeggen terwijl het me niet afschrikt ofzo.quote:
Ja behalve wat ik nu zie dus, tis te weinig om te complimenteren gelijk denk ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, op die site wordt de persoon achter het account langzaam weergegeven hé. Is ook zo.
Niet bij een foto-toernooi. Dan zie je altijd 1 foto helemaal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
Oh ja, op die site wordt de persoon achter het account langzaam weergegeven hé. Is ook zo.
Dat kan, maar, en dat ben ik, zou dat niet te lang laten duren. Vaak als je ellenlang digitaal met iemand communiceert gaat dat een eigen leven leiden, je vormt een beeld in je hoeft, van haar, van jullie tweeën samen etc. Daarna valt de realiteit vaker tegen dan mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
Dat is niet eens een heel gek idee, maar dat komt wel heel direct over gelijk.
Ik zou liever een beetje kletsen zo via paiq eerst, want weet natuurlijk ook niks en een fotootje (half gezicht) zegt ook niks natuurlijk.
Minimaalquote:
Een tocht over de Rijn is toch wel het minimale hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan, maar, en dat ben ik, zou dat niet te lang laten duren. Vaak als je ellenlang digitaal met iemand communiceert gaat dat een eigen leven leiden, je vormt een beeld in je hoeft, van haar, van jullie tweeën samen etc. Daarna valt de realiteit vaker tegen dan mee.
Als je meet hoef je ook heus niet meteen met een vrachtwagen rozen aan te komen en een romantische tocht over de Seine te boeken.
Maar goed, nogmaals, zal ongetwijfeld per persoon verschillen hoe dat in te vullen.
Yep mijn idee, maar zal ik zoiets sturen als van, vindt die oneliner dingen maar onzin wil gewoon ff chatten balbal of iets in die richting dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat kan, maar, en dat ben ik, zou dat niet te lang laten duren. Vaak als je ellenlang digitaal met iemand communiceert gaat dat een eigen leven leiden, je vormt een beeld in je hoeft, van haar, van jullie tweeën samen etc. Daarna valt de realiteit vaker tegen dan mee.
Als je meet hoef je ook heus niet meteen met een vrachtwagen rozen aan te komen en een romantische tocht over de Seine te boeken.
Maar goed, nogmaals, zal ongetwijfeld per persoon verschillen hoe dat in te vullen.
Ik ben het daar wel mee eens. Digitaal krijg je een ander beeld van elkaar. Kort praten is niet erg, maar spreek wel redelijk snel af. Pas dan krijg je echt een goed beeld.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Of dit inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
Doe gewoon als ik. Mooi zijn, dan komen ze vanzelf.
Hoe lang was jij ook weer vrijgezelquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
Nee man, dat werkt niet meer.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef artelligence het volgende:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hoe lang was jij ook weer vrijgezel? Oh wacht, dat was een keuze natuurlijk
.
Zelfspotquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef artelligence het volgende:
[..]Nee, mijn zelfspot is ondraaglijk.
Wow...quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee man, dat werkt niet meer.
De vrouw van nu is veeleisend.
Ze willen merkapparatuur in hun keuken enzo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef Royco1 het volgende:
Nee man, dat werkt niet meer.
De vrouw van nu is veeleisend.
Ja, die ze vervolgens niet gebruiken want de man moet ook kunnen kopen en anders willen ze uiteten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze willen merkapparatuur in hun keuken enzo?
Wat moet je dan ook met een vent die niet eens iets kan kopenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, die ze vervolgens niet gebruiken want de man moet ook kunnen kopen en anders willen ze uiteten.
Doe gewoon.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:16 schreef kree het volgende:
IIk neig naar te zeggen "zin om ff te kletsen?"
Meer niet, dat is ook precies zoals ik denk eigenlijk.
En hij moet foutloos kunnen typen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook met een vent die niet eens iets kan kopen.
Dat zou iedereen moeten kunnen. Of toch op z'n minst zo foutloos mogelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij moet foutloos kunnen typen.
as je mar weet wa ik bedoel tog.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zou iedereen moeten kunnen. Of toch op z'n minst zo foutloos mogelijk.
Gedaan alquote:
Wat zeg jequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
as je mar weet wa ik bedoel tog.
owhquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En hij moet foutloos kunnen typen.
Mjeh, same herequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef yats het volgende:
Mijn advies : kom niet met een ingestudeerde openingszin maar wees jezelf. Maar he, wie ben ik? Ik date niet
Kree toch, we zeiden nog, foutloos..... Wat heb je gestuurd? Vast niet 'zin om te kletsen' maar 'zin om te batsen?'quote:
Ik heb gestuurd wat ik dacht nu, dus ok als ze alleen maar de gladde jongens eruit pikt dan is het toch niet mijn type.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef yats het volgende:
Mijn advies : kom niet met een ingestudeerde openingszin maar wees jezelf. Maar he, wie ben ik? Ik date niet
Haha euh tsja, toch komt dat batsen ff op de tweede plaats hoor.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kree toch, we zeiden nog, foutloos..... Wat heb je gestuurd? Vast niet 'zin om te kletsen' maar 'zin om te batsen?'
Zo jammer dit weerquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat zeg je? Ik snap niet wat je bedoelt.
zin om te ketsen is dan meer voor de hand liggend.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:25 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Kree toch, we zeiden nog, foutloos..... Wat heb je gestuurd? Vast niet 'zin om te kletsen' maar 'zin om te batsen?'
Scherp!quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zin om te ketsen is dan meer voor de hand liggend.
Dan heb je 'm snel 'in de hand liggen'quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Royco1 het volgende:
[..]
zin om te ketsen is dan meer voor de hand liggend.
Slaap lekker Samzzquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
Ik ga slapenen dromen over m'n lief
. En morgen weer werken
.
.
Welterustenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
. En morgen weer werken
.
.
Goed ideequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
. En morgen weer werken
.
.
Geloofwaardig...quote:
Wie wat waar?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:51 schreef yats het volgende:
1-1 dus, nou ja, dan maar de veteranen eren door ze een rondje te geven. Respect hoor, op je 92e hier nog zijn als oud strijder.
Dit is het weekend van de 70e herdenking van market garden. En al jaren komt er elk jaar een (helaas slinkende groep) strijders die hier gevochten hebben. Google anders even op johny peters?quote:
Oh, dat. Die operatie kent iedereen wel denk ik. Docu's over gezien en de film was ook nog best te pruimen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef yats het volgende:
[..]
Dit is het weekend van de 70e herdenking van market garden. En al jaren komt er elk jaar een (helaas slinkende groep) strijders die hier gevochten hebben. Google anders even op johny peters?
Ik las *grabs boobs*quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Ik wil ook in slaap vallen verliefd en denkend aan haar en zo*grabs booze
Was het maar waarquote:
Never give up hope my friend. Never.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
Dat willen we allemaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef Barbusse het volgende:
I feel you bro. Ook wel zin in. Een paar goede boobs in mijn handen. Ik schenk ook nog een glaasje voor mezelf inquote:
On to the next one! Her lossquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:10 schreef kree het volgende:
Update, verzoek niet geaccepteerd, oja daarom was ik er mee gekapt ook
Tja...
Ik date ook nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen denk ik. Voel me opeens heul meh. Al die mensen die verliefd zijn en daten en zo
Ik ben niet verliefdquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:11 schreef Barbusse het volgende:
Ik ga slapen denk ik. Voel me opeens heul meh. Al die mensen die verliefd zijn en daten en zo
Mjah zo'n credit vragende site is t wel, maakt niet uit want heb ik nog geen idee waarvan, maargoed het geeft weer aan de gemiddelde meid die daarop zit en ff kritisch uitkiest uit xx met wie ze uberhaubt wil praten....quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:11 schreef artelligence het volgende:
[..]
On to the next one! Her loss
Daarom via Fok! daten. Stuk gemakkelijkerquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:13 schreef kree het volgende:
[..]
Mjah zo'n credit vragende site is t wel, maakt niet uit want heb ik nog geen idee waarvan, maargoed het geeft weer aan de gemiddelde meid die daarop zit en ff kritisch uitkiest uit xx met wie ze uberhaubt wil praten....
Tjsa ik weet t niet hoor ben er eigenlijk wel al een beetje klaar mee nu
Was eerder ook al zo.
GVD, je ava.quote:
Alleen als je er wat langer zit. En er voor open staatquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom via Fok! daten. Stuk gemakkelijker
Ja DM staat open hoorquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:15 schreef artelligence het volgende:
[..]
Daarom via Fok! daten. Stuk gemakkelijker
Maar je date wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:13 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik ben niet verliefdmaar slaap lekker!
Vastquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:18 schreef yats het volgende:
[..]
Maar je date wel.
Ow en kree, het komt wel goed
*knuffel*quote:
Dat krijg ik ook steeds te horen hier. Maar je bent een toffe gozer, ooit komt er een vrouw die dat ziet.quote:
Dat geldt voor iedereenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook steeds te horen hier. Maar je bent een toffe gozer, ooit komt er een vrouw die dat ziet.
Je kunt hier ook al 6 jaar zitten maar nauwelijks gepost hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:17 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Alleen als je er wat langer zit. En er voor open staat
Dat weet ik wel, maar dit is de dooddoener dus ten top, die ik al zoveel keer heb gehoord/quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:20 schreef yats het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook steeds te horen hier. Maar je bent een toffe gozer, ooit komt er een vrouw die dat ziet.
Ik 1. En bij die ene laat ik het graag. Begon leuk maar er zat een hoop smerigheid onder die lak.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:22 schreef artelligence het volgende:
[..]
Je kunt hier ook al 6 jaar zitten maar nauwelijks gepost hebbendan schiet het ook niet echt op.
Ik heb in totaal 3 vrouwen ontmoet/'gedate' via Fok!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |