SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wow, de TT meteen weg gecensureerd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
maferelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo kreeg iedereen weer bans? Mavertaferelen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Altijd mét waarschuwing he. In de DM.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Altijd als iemand over de Wajong begint resulteert het in minimaal 1 ban![]()
Nee dat is rolls reusquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen wiens vingers naar het achterwerk van Djeetje ruiken?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen wiens vingers naar het achterwerk van Djeetje ruiken?![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vanavond naar Excelsior tegen Dordrecht geweest. Die goal van ExcelsiorZat achter de goede goal om er goed van te genieten, wat vloog die bal er heerlijk in
![]()
![]()
Ja, weer een weekje ouder. Heb door de tijd die ik over had energie in vrouwen getracht te steken. Fifa geeft minder ergernis. Dus ik pik de draad gewoon weer opquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toefjes hoe gaat het met jou? Goed om te zien dat je ban erop zit!Toch fijn weer op het warme nest terug te zijn. En ik heb jou ook gemist hoor
![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb door de tijd die ik over had energie in vrouwen getracht te steken. Fifa geeft minder ergernis.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan toch, dat de vingers van Ajacied toevallig dezelfde geur hebben? Kan gewoon in het DNA zitten, dat heb ik een keer gelezen op wikipedia.quote:![]()
Alles wat je tegenstanders doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waar je je dit jaar aan kan ergeren sinds kopballen en hoge steekballen gemaakt zijn![]()
Mensen die met silvers en bronzes spelen en denken dat ze goed zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waar je je dit jaar aan kan ergeren sinds kopballen en hoge steekballen gemaakt zijn![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Kiid het volgende:
Bohhh
Gister MOTM Ronaldo voor 4 miljoen en net IF Ronaldo voor 3 mil![]()
100 mil fifa 14 = 100k fifa 15quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.![]()
![]()
![]()
vandermar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
welke konsolequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand goedkope plek om fifa 15 te preorderen?![]()
Als je geen disc wil amerikaanse psn voor 45 euro en je kan 2 dagen eerder kopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand goedkope plek om fifa 15 te preorderen?
Anders Wehkamp met al die codes maar dan moet je wel wachten![]()
Wat is je favoriete film?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je geen disc wil amerikaanse psn voor 45 euro en je kan 2 dagen eerder kopen.
Anders Wehkamp met al die codes maar dan moet je wel wachten![]()
el hamdaoui zekerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohhh, 2 spelers met 5* skills bij Fiorentina![]()
Friezen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wie er vroeger ook mensen bij naaiden? Juist ja.![]()
Mensen phisen is een klotestreek, dat is het enige wat ik rapportquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wie er vroeger ook mensen bij naaiden? Juist ja.![]()
als je in zo'n overduidelijke link trapt dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mensen phisen is een klotestreek, dat is het enige wat ik rapport![]()
Stoere manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.![]()
shut up.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je in zo'n overduidelijk link trapt dan verdien je het ook gewoon.![]()
Deels mee eens, maar je kunt het ook zien dat users elkaar hier gewoon heel erg vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je in zo'n overduidelijke link trapt dan verdien je het ook gewoon.![]()
stoere manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoere man
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.:)![]()
Je punt is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoere man
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.![]()
Was vergeten dat je hier alleen je muil mag open trekken als je 500 coins winst maakt.quote:
Jankwijf![]()
Zo kan je dan toch het kaf van het koren scheiden hè.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb fut 14 met een huisgenoot-account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer
'Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.'
En met vriend zijn acc gaat het wel prima..
Weet iemand hier meer van?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Je moet fut14 gespeeld hebben anders kan je niet in de app komenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef droommoord het volgende:
account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer![]()
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet fut14 gespeeld hebben anders kan je niet in de app komen"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
ja maar geen 14quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..![]()
Hoi, allereerst gecondoleerd met je huisgenoot-account.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef droommoord het volgende:
ik heb fut 14 met een huisgenoot-account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer
'Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.'
En met vriend zijn acc gaat het wel prima..
Weet iemand hier meer van?
Je kan met je account alleen op de webapp als je daarmee ook FUT14 hebt gespeeld.
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is toch logisch manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..![]()
![]()
Misschien ligt dat aan jou.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op dat hier in de avond de irritaties altijd hoog oplopen![]()
quote:er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
![]()
Vroeg me al af hoe mevrouw Thijs eruit zou zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een vrouw hebben die langer is dan jezelf, ookal is het met hakken aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg me al af hoe mevrouw Thijs eruit zou zien![]()
![]()
Omdat je die iedere FIFA opnieuw moet bevestigen voor je webapp toegang hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef droommoord het volgende:
[..]er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
Alleen debiel dat ze niet een fatsoenlijke melding geven hiervan ipv de melding die je nu krijgt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wat...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een vrouw hebben die langer is dan jezelf, ookal is het met hakken aan![]()
Ja tuurlijk moeten ze jou erin laten met een account waarop je een jaar geen FIFA hebt gespeeld, helemaal gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef droommoord het volgende:
[..]er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
![]()
![]()
Hun trades doen er tenminste nog toe die van jou niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was vergeten dat je hier alleen je muil mag open trekken als je 500 coins winst maakt.
Jankwijf
Niet zo doen he lief kakkerlakje van me.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:47 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Wie wil er nou een blanke man
:)![]()
Ik denk dat de kans groter is dat ik fifa koop als ik nu in de webapp kom, meer centjes voor EA, zou logischer zijn als ze mij erin latenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moeten ze jou erin laten met een account waarop je een jaar geen FIFA hebt gespeeld, helemaal gelijk"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Die 60 euro die ze nu mislopen komen ze ook wel overheenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat ik fifa koop als ik nu in de webapp kom, meer centjes voor EA, zou logischer zijn als ze mij erin laten![]()
ja inderdaad, de servers zijn down. De servers zijn helemaal niet down homofaggotfifaquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je die iedere FIFA opnieuw moet bevestigen voor je webapp toegang hebt.
Alleen debiel dat ze niet een fatsoenlijke melding geven hiervan ipv de melding die je nu krijgt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
dat is de instelling die grote bedrijven hebben jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die 60 euro die ze nu mislopen komen ze ook wel overheen
Maver heeft jou kopie van FIFA al dubbel betaald dus ik denk dat ze best zonder jou kunnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef droommoord het volgende:
[..]
dat is de instelling die grote bedrijven hebben ja![]()
Elk jaar als fifa uitkomt wordt EA met de grond gelijk gemaakt en dreigen mensen constant dat ze het spel toch niet kopen en elk jaar verkoopt het alleen maar meerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef droommoord het volgende:
[..]
dat is de instelling die grote bedrijven hebben ja![]()
jouwquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maver heeft jou kopie van FIFA al dubbel betaald dus ik denk dat ze best zonder jou kunnen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
het trieste is dat ik er altijd een van ben. Eigenlijk is het echt een kutbedrijf, maar het is zo'n leuk spelletjequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Elk jaar als fifa uitkomt wordt EA met de grond gelijk gemaakt en dreigen mensen constant dat ze het spel toch niet kopen en elk jaar verkoopt het alleen maar meer
En dan heb je ook nog mensen die 75 euro aan fut points uitgeven. Fifa is een grote geldmachinequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef droommoord het volgende:
[..]
het trieste is dat ik er altijd een van ben. Eigenlijk is het echt een kutbedrijf, maar het is zo'n leuk spelletje![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef droommoord het volgende:
[..]
het trieste is dat ik er altijd een van ben. Eigenlijk is het echt een kutbedrijf, maar het is eigenlijk ook gewoon een kutspelletje omdat ik 4 controllers stuk heb gegooid door benteke en ibarbo:)![]()
Want?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hun trades doen er tenminste nog toe die van jou niet.
Niet zo doen he lief kakkerlakje van me.
Dat is hetzelfde als ik nu een özil zou binnen van 150. Als ik niet al die CR7's had gekocht en verkocht dan zat ik waarschijnlijk nu nog met maar 10k op de PS4![]()
Deze zin hoor ik in mijn hoofd echt met een heel dik Frieschk accentquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die van mij had ik er voor 3 uren op gezet.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
belachelijk dat die servers en demo's dan altijd zo slecht zijn..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef Henrys het volgende:
[..]
En dan heb je ook nog mensen die 75 euro aan fut points uitgeven. Fifa is een grote geldmachine"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Litmanen is te stoer voor grammatica en spellingquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik vrees dat je het nog 100 keer kan zeggen en nog trek ik me er niks van aan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Litmanen is te stoer voor grammatica en spelling'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Niks mis met de servers van EA, geen lag en disconnects. Was vroeger anders maar de laatste FIFAs heb ik echt nergens last van gehad. Zeker als je NBA2K14 gewend bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:55 schreef droommoord het volgende:
[..]
belachelijk dat die servers en demo's dan altijd zo slecht zijn..![]()
niet gebanned zijnquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
HOE KOM JE IN DE WEPEPP HE!1!!1!!!1Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Geloof me niemand geeft een neuk om die Ronaldo's die je koopt op FIFA 14. Leuk dat je het omwisselt voor FIFA 15 coins maar het boeit niemand.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef Kiid het volgende:
zil zou binnen van 150. Als ik niet al die CR7's had gekocht en verkocht dan zat ik waarschijnlijk nu nog met maar 10k op de PS4![]()
Dat is waar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Litmanen is te stoer voor grammatica en spelling![]()
Tevez is echt helemaal beest. Had hem in mijn EA Access trial team dingiequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Helemaal geen leuke spitsen meer in de serie ahttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-![]()
ze liggen er gewoon vaak uit, vooral de webapp.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Henrys het volgende:
[..]
Niks mis met de servers van EA, geen lag en disconnects. Was vroeger anders maar de laatste FIFAs heb ik echt nergens last van gehad. Zeker als je NBA2K14 gewend bent"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Higuain speelde echt goed in de demo en Tevez schijnt ook erg goed te zijn volgens de Early acces spelersquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Helemaal geen leuke spitsen meer in de serie a![]()
Palacio, Muriel, Giovinco?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Helemaal geen leuke spitsen meer in de serie a:)![]()
Higuain gaat goed zijn deze FIFA. Jammer dat hij geen 4* heeft though.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef The_Yakuza het volgende:
Helemaal geen leuke spitsen meer in de serie aAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Echt? Ook met zn high/high?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef Henrys het volgende:
[..]
Higuain speelde echt goed in de demo en Tevez schijnt ook erg goed te zijn volgens de Early acces spelersGRAAG VERWIJDEREN![]()
Het boeit mij ook niets als iemand hier 500 coins pakt op een speler, maar toch zal dat ze niet stoppen om het te posten. Het is namelijk een openbaar forum.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Geloof me niemand geeft een neuk om die Ronaldo's die je koopt op FIFA 14. Leuk dat je het omwisselt voor FIFA 15 coins maar het boeit niemand.
Veeg die zandkorrels uit je vagina.![]()
Beter gaan we het even over Feyenoord hebben want dit gaat toch nergens naar toe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het boeit mij ook niets als iemand hier 500 coins pakt op een speler, maar toch zal dat ze niet stoppen om het te posten. Het is namelijk een openbaar forum.
Veeg die zandkorrels uit je vagina.![]()
Hoeveel heb jij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:01 schreef Toefjes het volgende:
100K of 10K. Of 39.4K
Het interesseert me geen reet wat iedereen heeft.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Daar wil ik liever nog ff niet over denkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beter gaan we het even over Feyenoord hebben want dit gaat toch nergens naar toe.
Toornstra rechtsbuiten is de nieuwste ingeving van Rutten![]()
![]()
Ach als het trouwe legioen er achter gaat staan dan maakt de scheids toch wel een fout die in het voordeel is van Feyenoord. Ach Ajax steekt ook niet in grootste vorm zal wel weer gelijkspelletje worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daar wil ik liever nog ff niet over denken
Toornstra rechtsbuiten is de nieuwste ingeving van RuttenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tevez krijg ik er nog wel een beetje in, Higuain wordt een stuk moeilijker.. Huntelaar staat er naast btw
GRAAG VERWIJDEREN![]()
1K, 2 Lavezzi's en een Benzema. En nog een spanjaard met 91 pace. Deufeleu ofzo. Over een paar maanden zijn we allemaal miljonair met onze expertise. Dus die K'tjes boeien niet zo toch?quote:![]()
Huntelaar en Pipita lijkt me ook niet zo'n fijn duoquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Tevez krijg ik er nog wel een beetje in, Higuain wordt een stuk moeilijker.. Huntelaar staat er naast btwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach als het trouwe legioen er achter gaat staan dan maakt de scheids toch wel een fout die in het voordeel is van Feyenoord. Ach Ajax steekt ook niet in grootste vorm zal wel weer gelijkspelletje worden.Ik verwacht een overwinning van Ajax eerlijk gezegd. Onze verdediging is echt van het niveau Jupiler m.u.v Kongolo mits op CBSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oude foto van Leerdam is ditquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
4* WF? Die zijn nergens te vinden of wel?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Higuain gaat goed zijn deze FIFA. Jammer dat hij geen 4* heeft though.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
PS of Xbox?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:03 schreef The_Yakuza het volgende:
Ik zit er nog gewoon in (wie het net vroeg)http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
skills bedoel ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:06 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
4* WF? Die zijn nergens te vinden of wel?
Weak foot staat nog steeds nergens voorzover ik weet. Af en toe in futhead comments kijken is wel handig. Daar weten mensen het soms omdat ze de speler al hebben gehad ingame.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Torres lijkt me de beste Serie A spits
En jammer dat Menez zo'n grote downgrade kreeg dat zijn IF waarschijnlijk nog steeds niet al te bijzonder is.
Gewoon Pogba in de spits gooien ofzo zou ook best nog wel eens kunnen werken![]()
![]()
Nee heb je Veltman en Moisander dit seizoen gezien?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:06 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik verwacht een overwinning van Ajax eerlijk gezegd. Onze verdediging is echt van het niveau Jupiler m.u.v Kongolo mits op CB![]()
![]()
Ibarbo, Tévez, Higuaín gewoon?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef DutchSL het volgende:
En jammer dat Menez zo'n grote downgrade kreeg dat zijn IF waarschijnlijk nog steeds niet al te bijzonder is.:)![]()
Wat doet Serano in een Feyenoord shirt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:07 schreef Henrys het volgende:
[..]
Nee, Jessie Proost, is iets van 1,55
[ afbeelding ]![]()
Die Futhead comments waren vroeger nog handig als je iets over een speler wou weten nu staat het vol met woordgrappen en is het meer een 9gag versie van FUT gewordenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
skills bedoel ik
Weak foot staat nog steeds nergens voorzover ik weet. Af en toe in futhead comments kijken is wel handig. Daar weten mensen het soms omdat ze de speler al hebben gehad ingame.![]()
Jup, daarom gericht zoeken en de ellende overslaanquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die Futhead comments waren vroeger nog handig als je iets over een speler wou weten nu staat het vol met woordgrappen en is het meer een 9gag versie van FUT geworden
En verder wefut>futheadAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Torres?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:08 schreef DutchSL het volgende:
En jammer dat Menez zo'n grote downgrade kreeg dat zijn IF waarschijnlijk nog steeds niet al te bijzonder is.
Gewoon Pogba in de spits gooien ofzo zou ook best nog wel eens kunnen werken
Heb nu Gomez, maar Higuain lijkt me wel wat. Ibarbo ist erbotenGRAAG VERWIJDEREN![]()
Gomez heb je niet zoveel aan nu koppen een stuk lastiger is geworden. Higuain kan je nog lekker mee dribbelen. Probeer hem anders eens uit in de demoquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Torres?
Heb nu Gomez, maar Higuain lijkt me wel wat. Ibarbo ist erboten![]()
Bedoel je verboten? Anders kan je ook Giovinco gebruiken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:10 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Torres?
Heb nu Gomez, maar Higuain lijkt me wel wat. Ibarbo ist erboten:)![]()
die is lekker lang en sterk jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:11 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Bedoel je verboten? Anders kan je ook Giovinco gebruiken.![]()
![]()
Lastiger is gelijk niet effectief?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Gomez heb je niet zoveel aan nu koppen een stuk lastiger is geworden. Higuain kan je nog lekker mee dribbelen. Probeer hem anders eens uit in de demo![]()
Higuain kan ook koppen en nog veel meerquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lastiger is gelijk niet effectief?![]()
En aan de demo heb je toch weinig qua gameplay omdat het zo anders is dan de nieuwere buildAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heeft hij meer hoofden dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
Higuain kan ook koppen en nog veel meer![]()
Ibarbo heeft nu wel hele slechte stats, maar goed dat maakte vorig jaar in de praktijk ook niets uit dus wie weet ja. Tevez is te klein en heeft kut work rates.quote:
Higuain vond ik vorig jaar echt dramatisch, maar als ik de stats nu bekijk is hij op papier wel iets beter dan Torres ja, maar niet veel, stats van Torres vallen me echt reuze mee, had grotere downgrade verwacht en ik vind Torres sowieso elk jaar erg fijn spelen.![]()
Volgens de mensen die early access hebben gespeeld zit er weinig verschil tussen de demo en de retailversiequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef Tim86 het volgende:
En aan de demo heb je toch weinig qua gameplay omdat het zo anders is dan de nieuwere build![]()
Gabbiadini ziet er ook niet slecht uit voor een 75 rated non shiny spits, maar hij is CAM met 58 passing![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:16 schreef Henrys het volgende:
[..]
Volgens de mensen die early access hebben gespeeld zit er weinig verschil tussen de demo en de retailversieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
heerlijke assistquote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
scoort netquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Beter krijgt Raapfeest zijn baard.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef Henrys het volgende:
Over Serie A gesproken, zal Pirlo eindelijk zijn baard hebben?Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!![]()
Prima stats ja, maar ook weer jammer van de skilliesquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
xdquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij's nog links ook zie ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Prima stats ja, maar ook weer jammer van de skillies
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Pirlo heeft dit jaar zijn baard ja. En Palacio zijn staartje. Ziet er echt geniaal uit bij beide heren.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Cerci ziet er ook wel enorm goed uit, al is dat geen Serie A meer (overigens CF in game en geen RF zoals op wefut/futhead staat)![]()
In de demo kon je soms echt voorbij stormen met spelers die rond de 80 pace hebben.
Ik heb voorzorgsmaatregelen genomen en de boel alvast dichtgetimmerd met een 5atb.![]()
Zag dat hij bij Atletico zat had die transfer helemaal gemist...quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef DutchSL het volgende:
Cerci ziet er ook wel enorm goed uit, al is dat geen Serie A meer (overigens CF in game en geen RF zoals op wefut/futhead staat)![]()
Als je dit al niet verstaat moet je toch werken aan je Engels.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hij heeft ook prima stats.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef DutchSL het volgende:
Cerci ziet er ook wel enorm goed uit, al is dat geen Serie A meer (overigens CF in game en geen RF zoals op wefut/futhead staat)Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
geef hem aan mijquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Goed dat ik mijn Reus nog niet heb verkocht. Hij is 175k inmiddels, stijgende lijn?
Die wil ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:27 schreef Maver24 het volgende:
Goed dat ik mijn Reus nog niet heb verkocht. Hij is 175k inmiddels, stijgende lijnGRAAG VERWIJDEREN![]()
reuspectquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
ja maar ik heb Reuse veel zin in fut15:)![]()
Maver, die 175k slaat nergens op. Is enkel omdat er s'avonds minder spelers op de markt staan. Morgen is hij gewoon weer 120khttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Die workrates van hem slaan helemaal nergens op. Hij verdedigd echt fucking veel meequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:29 schreef Maver24 het volgende:
Ben erg benieuwd naar Cavani dit jaar met zijn betere workrates![]()
![]()
dat was een reuse slechte grapquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:33 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
dat was een reuse slechte grapMarcom je hier vaker?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRAAG VERWIJDEREN![]()
Vond je? Ik vond Cavani echt gruwelijk chill spelen. Van de spitsen die ik geprobeerd heb was hij veruit de beste. Zo flexibel, goed schot, sterk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Die workrates van hem slaan helemaal nergens op. Hij verdedigd echt fucking veel meehttp://i44.tinypic.com/jh9gch.png
Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn. Ik zeg dat ze nergens op slaan H/H was realistisch voor hem.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:37 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Vond je? Ik vond Cavani echt gruwelijk chill spelen. Van de spitsen die ik geprobeerd heb was hij veruit de beste. Zo flexibel, goed schot, sterk.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
Spelerprijzen zijn weer beschikbaar op WeFUT
Verdien je nog eigenlijk wat met die site?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
Spelerprijzen zijn weer beschikbaar op WeFUT![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef Reemi het volgende:
Spelerprijzen zijn weer beschikbaar op WeFUT![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
vind voor prijzen futwiz het bestequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Tim86 het volgende:
En futdb leeft dus ook weer
http://www.futdb.net/![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
vind voor prijzen futwiz het beste
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:44 schreef Henrys het volgende:
[..]
vind voor prijzen futwiz het beste
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht dat je in-game bedoeldequote:Op zaterdag 20 september 2014 22:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat ze slecht zijn. Ik zeg dat ze nergens op slaan H/H was realistisch voor hem.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
- kutsitequote:
- lelijke layout
- geen "community"
- beperkt
- hele lijke layout
- gewoon een kutsite
0/10:)![]()
immobile is sowieso kutquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:48 schreef elshaarawy92 het volgende:
[..]
Immobile is echt kut ingame
gewoon reus als ST en kagawa als LM:)![]()
Perisic is een beestquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Draxler lm als noodoplossing tot ik Reus ooit kan betalen dan maar
http://wefut.com/en/player/4173:)![]()
Sonquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:50 schreef The_Yakuza het volgende:
Draxler lm als noodoplossing tot ik Reus ooit kan betalen dan maar![]()
Die komt ook in mijn starterteam jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:50 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Perisic is een beest
http://wefut.com/en/player/4173
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ook in die van mij, fantastische speler op FUT 14, heerlijke stats en goede traitsquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:52 schreef Reemi het volgende:
[..]
Die komt ook in mijn starterteam ja
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)uit-ziekenhuis.dhtml
Hele wedstrijd met een gebroken neus voetballen en nog scoren ook![]()
![]()
Die kan ik niet linken want hij heeft die toptransfer naar Deportivo gemaaktquote:GRAAG VERWIJDEREN![]()
http://wefut.com/en/player/4173quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die kan ik niet linken want hij heeft die toptransfer naar Deportivo gemaakt
Perisic:)![]()
http://www.futhead.com/15/players/891/heung-min-son/quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:55 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Die kan ik niet linken want hij heeft die toptransfer naar Deportivo gemaakt
Nee toch?
Hihi zie nu pas je grapje![]()
![]()
hihihihihihiquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/15/players/891/heung-min-son/
Nee toch?
Hihi zie nu pas je grapje
GRAAG VERWIJDEREN![]()
Coins zijn schaars, dus even goed vergelijken nogquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Perisic
GRAAG VERWIJDEREN![]()
perisic is goedkoper en beter als je geen pacewhore bentquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:59 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Coins zijn schaars, dus even goed vergelijken nog:)![]()
Waarschijnlijk nog 5* WF ookquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:56 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
PerisicSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Maar dat ben ik sowieso (Draxler heeft wel even een dikke 80 pace)quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:00 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
perisic is goedkoper en beter als je geen pacewhore bent
GRAAG VERWIJDEREN![]()
http://wefut.com/en/player/compare/4173/7410/5238quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:01 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Maar dat ben ik sowieso (Draxler heeft wel even een dikke 80 pace)
coins - kwaliteitsverhouding is perisic het beste:)![]()
maak gewoon een cheap non-rare team met wat spelers uit een grote competite zoals BPL of Bundesliga? veel makkelijker om te verbeterenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:03 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Die perez kost ook aardig wat kom ik net achter:)![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:04 schreef The_Yakuza het volgende:
Perisic meer pace dus die maar gekocht
pacewhore:)![]()
true.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:04 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
maak gewoon een cheap non-rare team met wat spelers uit een grote competite zoals BPL of Bundesliga? veel makkelijker om te verbeteren![]()
Iemand die nog fut 15 coins kwijt wil? Heb nog 40k 14 coins waar ik niet veel meer mee doe
GRAAG VERWIJDEREN![]()
voor 40 fut 15 coins is het een deal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef The_Yakuza het volgende:
Iemand die nog fut 15 coins kwijt wil? Heb nog 40k 14 coins waar ik niet veel meer mee doe![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:23 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
voor 40 fut 15 coins is het een deal.
Ratio klopt wel iigGRAAG VERWIJDEREN![]()
Zit je dan met je CRT monitorquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:29 schreef QueZTone het volgende:
die fut web app laadt nu als mobile site in chrome, dasooknietfijn![]()
![]()
Krul ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:35 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Die janmaat is volgens mij echt een gigantisch drama daar bij newcastle:)![]()
Heel Newcastle is een gigantisch drama zonder Demba Ba en Remyquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:35 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Die janmaat is volgens mij echt een gigantisch drama daar bij newcastle![]()
Ja maar Eredivisie zou dan weer te laag zijn?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef esox83 het volgende:
Bpl is nog iets te hoog niveau voor hem:)![]()
Nee daar zat hij wel goedquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:39 schreef mvdk_ het volgende:
[..]
Ja maar Eredivisie zou dan weer te laag zijn?![]()
![]()
Zo nog 4 afleveringen te gaan en dan zit breaking bad er op. Bazen serie
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Post hier toch wel al een tijd meequote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef esox83 het volgende:
Iemand bekend met fokker x1N2ition? die komt zijn afspraken nu niet na met een coin ruil![]()
Is dat niet een modje (geweest)?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef esox83 het volgende:
Iemand bekend met fokker x1N2ition? die komt zijn afspraken nu niet na met een coin ruilFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Was vorig jaar ook zoiets met hem geloof ik, toen bleek het een storm in een glas water..quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef esox83 het volgende:
Iemand bekend met fokker x1N2ition? die komt zijn afspraken nu niet na met een coin ruil![]()
Oh, okayquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/user/history/364025
Heb jij al een beetje een leuk team?GRAAG VERWIJDEREN![]()
Meneer van de 110k wil het morgen pas doen, maar wil er wel nog 10k bovenop doen ter compensatie van het wachten (Effenberg heeft hij van me gekocht vanmiddag)
Ben benieuwd, met zulke ruil deals weet je het maar nooit :/GRAAG VERWIJDEREN![]()
Ok dan zal het nog wel goedkomen hoop ikquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Was vorig jaar ook zoiets met hem geloof ik, toen bleek het een storm in een glas water..maar vanmiddag zou hij mijn speler kopen maar na zijn speler gekocht te hebben hoor ik niks meer vandaar...
![]()
Zo doen alle oplichters het.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:49 schreef esox83 het volgende:
[..]
Ok dan zal het nog wel goedkomen hoop ikmaar vanmiddag zou hij mijn speler kopen maar na zijn speler gekocht te hebben hoor ik niks meer vandaar...
![]()
Ja hoor, hij moet weer meteen stokenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo doen alle oplichters het.kutkind
![]()
Dit klinkt inderdaad niet al te best.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:49 schreef esox83 het volgende:
[..]
Ok dan zal het nog wel goedkomen hoop ikmaar vanmiddag zou hij mijn speler kopen maar na zijn speler gekocht te hebben hoor ik niks meer vandaar...
![]()
Het is op zijn allerminst wel dubieus te noemen om niks meer te horen van iemand net na dat jij jouw deel van de deal hebt gedaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor, hij moet weer meteen stokenkutkind
![]()
Het is niet heel handig nee, maar er kan altijd iets zijn dat ie weg moest of whatever. Meteen moord en brand schreeuwen heb je ook geen fuck aan...quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:54 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is op zijn allerminst wel dubieus te noemen om niks meer te horen van iemand net na dat jij jouw deel van de deal hebt gedaan.![]()
Ik zeg toch niks raars. Wil helemaal niet zeggen dat hij een oplichter is maar zo doen ze het wel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja hoor, hij moet weer meteen stokenkutkind
![]()
Ja, jij hebt gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik zeg toch niks raars. Wil helemaal niet zeggen dat hij een oplichter is maar zo doen ze het wel.![]()
![]()
Die intuition dude post hier wel vaker, komt vast wel weer terug.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
X1ntution shizzle is wel een baasje hoor.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heb niet eens PS webapp johquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:46 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Oh, okay
Heb jij al een beetje een leuk team?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra![]()
ja, tof boekquote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra![]()
![]()
Konko saaiquote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
jaquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
neequote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een boek schrijven doe je na je carriere (1)quote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
Iemand het boek van Zlatan gelezen? aanrader? ben opzich de boeken van voetballers van vi een beetje zat maar misschien is dit anders en natuurlijk een grote baas die Ibra
gaat nergens over (1)
literair gezien dramatisch (1)
niet aggresief geschreven (zoals hijzelf is) (1)
Onduidelijk (1)
soms tikje subjectief (1)
jammer van de hoeveelheid grof taalgebruik (1)
spelfouten (1)![]()
ok jammer, kon hem al niet vinden als er mensen interesse hebben heb ik wel kieft,glen h, ricksen etc digitaal![]()
Die boeken die vi uitgeeft zijn idd wel tyfus slecht he, hoe krijg je het voor elkaar die schrijfouten soms![]()
![]()
ik ken al die mensen niet manquote:Op zondag 21 september 2014 00:17 schreef esox83 het volgende:
ok jammer, kon hem al niet vinden als er mensen interesse hebben heb ik wel kieft,glen h, ricksen etc digitaal![]()
Tof boek wel ja, best grappig ook. Die kerel is gewoon echt.quote:Op zondag 21 september 2014 00:09 schreef esox83 het volgende:
dit boek is toch niet door vi geschreven?quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef esox83 het volgende:
Die boeken die vi uitgeeft zijn idd wel tyfus slecht he, hoe krijg je het voor elkaar die schrijfouten soms
hoe komt vi in contact met zlatan, zlatan is daar te koel voor![]()
Jij beperkt je tot toppers zoals Isaac Cuenca?quote:Op zondag 21 september 2014 00:18 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ik ken al die mensen niet man
Forum Opties Forumhop: Hop naar: