SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren;
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult de verloren broeders POTS en Toefjes steunen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult den troll Maver niet voeden;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Wow, de TT meteen weg gecensureerd
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
maferelenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:13 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoezo kreeg iedereen weer bans? Mavertaferelen?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Altijd mét waarschuwing he. In de DM.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef The_Yakuza het volgende:
Altijd als iemand over de Wajong begint resulteert het in minimaal 1 ban![]()
Nee dat is rolls reusquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen wiens vingers naar het achterwerk van Djeetje ruiken?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat is toch die jongen wiens vingers naar het achterwerk van Djeetje ruiken?![]()
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Vanavond naar Excelsior tegen Dordrecht geweest. Die goal van ExcelsiorZat achter de goede goal om er goed van te genieten, wat vloog die bal er heerlijk in
![]()
![]()
Ja, weer een weekje ouder. Heb door de tijd die ik over had energie in vrouwen getracht te steken. Fifa geeft minder ergernis. Dus ik pik de draad gewoon weer opquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Toefjes hoe gaat het met jou? Goed om te zien dat je ban erop zit!Toch fijn weer op het warme nest terug te zijn. En ik heb jou ook gemist hoor
![]()
![]()
TR gemacht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb door de tijd die ik over had energie in vrouwen getracht te steken. Fifa geeft minder ergernis.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Kan toch, dat de vingers van Ajacied toevallig dezelfde geur hebben? Kan gewoon in het DNA zitten, dat heb ik een keer gelezen op wikipedia.quote:![]()
Alles wat je tegenstanders doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waar je je dit jaar aan kan ergeren sinds kopballen en hoge steekballen gemaakt zijn![]()
Mensen die met silvers en bronzes spelen en denken dat ze goed zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef Henrys het volgende:
Vraag me af waar je je dit jaar aan kan ergeren sinds kopballen en hoge steekballen gemaakt zijn![]()
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Kiid het volgende:
Bohhh
Gister MOTM Ronaldo voor 4 miljoen en net IF Ronaldo voor 3 mil![]()
100 mil fifa 14 = 100k fifa 15quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.![]()
![]()
![]()
vandermar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
welke konsolequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand goedkope plek om fifa 15 te preorderen?![]()
Als je geen disc wil amerikaanse psn voor 45 euro en je kan 2 dagen eerder kopen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef The_Yakuza het volgende:
iemand goedkope plek om fifa 15 te preorderen?
Anders Wehkamp met al die codes maar dan moet je wel wachten![]()
Wat is je favoriete film?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je geen disc wil amerikaanse psn voor 45 euro en je kan 2 dagen eerder kopen.
Anders Wehkamp met al die codes maar dan moet je wel wachten![]()
el hamdaoui zekerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:31 schreef The_Yakuza het volgende:
Bohhh, 2 spelers met 5* skills bij Fiorentina![]()
Friezen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wie er vroeger ook mensen bij naaiden? Juist ja.![]()
Mensen phisen is een klotestreek, dat is het enige wat ik rapportquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:33 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet je wie er vroeger ook mensen bij naaiden? Juist ja.![]()
als je in zo'n overduidelijke link trapt dan verdien je het ook gewoon.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mensen phisen is een klotestreek, dat is het enige wat ik rapport![]()
Stoere manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk om je FIFA 14 deals.
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.![]()
shut up.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je in zo'n overduidelijk link trapt dan verdien je het ook gewoon.![]()
Deels mee eens, maar je kunt het ook zien dat users elkaar hier gewoon heel erg vertrouwen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
als je in zo'n overduidelijke link trapt dan verdien je het ook gewoon.![]()
stoere manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoere man
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.:)![]()
Je punt is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:36 schreef Kiid het volgende:
[..]
Stoere man
Maar door die Fifa 14 deals heb ik inmiddels wel 100k op de PS.![]()
Was vergeten dat je hier alleen je muil mag open trekken als je 500 coins winst maakt.quote:
Jankwijf![]()
Zo kan je dan toch het kaf van het koren scheiden hè.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
ik heb fut 14 met een huisgenoot-account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer
'Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.'
En met vriend zijn acc gaat het wel prima..
Weet iemand hier meer van?"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Je moet fut14 gespeeld hebben anders kan je niet in de app komenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef droommoord het volgende:
account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer![]()
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
[..]
Je moet fut14 gespeeld hebben anders kan je niet in de app komen"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
ja maar geen 14quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..![]()
Hoi, allereerst gecondoleerd met je huisgenoot-account.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef droommoord het volgende:
ik heb fut 14 met een huisgenoot-account gespeeld (die er nu niet meer is), ik heb wel een account waarmee ik fut 13 speelde, maar nu kan ik dus niet inloggen op de webapp? er staat elke keer
'Our servers are temporarily down while we work on making things better.
Please come back later.'
En met vriend zijn acc gaat het wel prima..
Weet iemand hier meer van?
Je kan met je account alleen op de webapp als je daarmee ook FUT14 hebt gespeeld.
gr grAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is toch logisch manquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef droommoord het volgende:
[..]
wtf is dat nou weer voor onzin? waarom zouden ze dat doen, ik heb toch gewoon fut 13 gespeeld..![]()
![]()
Misschien ligt dat aan jou.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Henrys het volgende:
Valt me trouwens op dat hier in de avond de irritaties altijd hoog oplopen![]()
quote:er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
![]()
Vroeg me al af hoe mevrouw Thijs eruit zou zien
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Een vrouw hebben die langer is dan jezelf, ookal is het met hakken aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Vroeg me al af hoe mevrouw Thijs eruit zou zien![]()
![]()
Omdat je die iedere FIFA opnieuw moet bevestigen voor je webapp toegang hebt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef droommoord het volgende:
[..]er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
Alleen debiel dat ze niet een fatsoenlijke melding geven hiervan ipv de melding die je nu krijgt.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is wat...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef Henrys het volgende:
[..]
Een vrouw hebben die langer is dan jezelf, ookal is het met hakken aan![]()
Ja tuurlijk moeten ze jou erin laten met een account waarop je een jaar geen FIFA hebt gespeeld, helemaal gelijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:44 schreef droommoord het volgende:
[..]er staat als je met een nieuw acc aanmeld, je kunt niet inloggen omdat je nog geen fut hebt gecreëerd (met name veiligheidsvraag hebt gecreëerd). Dat heb ik met mijn andere account toch gewoon gedaan in 2013, waarom zou dat nu niet meer tellen?
![]()
![]()
Hun trades doen er tenminste nog toe die van jou niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Kiid het volgende:
[..]
Was vergeten dat je hier alleen je muil mag open trekken als je 500 coins winst maakt.
Jankwijf
Niet zo doen he lief kakkerlakje van me.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:47 schreef FIFAPANISCHKUTSPEL het volgende:
Wie wil er nou een blanke man
:)![]()
Ik denk dat de kans groter is dat ik fifa koop als ik nu in de webapp kom, meer centjes voor EA, zou logischer zijn als ze mij erin latenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ja tuurlijk moeten ze jou erin laten met een account waarop je een jaar geen FIFA hebt gespeeld, helemaal gelijk"I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
Die 60 euro die ze nu mislopen komen ze ook wel overheenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:49 schreef droommoord het volgende:
[..]
Ik denk dat de kans groter is dat ik fifa koop als ik nu in de webapp kom, meer centjes voor EA, zou logischer zijn als ze mij erin laten![]()
ja inderdaad, de servers zijn down. De servers zijn helemaal niet down homofaggotfifaquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Omdat je die iedere FIFA opnieuw moet bevestigen voor je webapp toegang hebt.
Alleen debiel dat ze niet een fatsoenlijke melding geven hiervan ipv de melding die je nu krijgt."I never sleep, cause sleep is the cousin of death"![]()
dat is de instelling die grote bedrijven hebben jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef Henrys het volgende:
[..]
Die 60 euro die ze nu mislopen komen ze ook wel overheen
Maver heeft jou kopie van FIFA al dubbel betaald dus ik denk dat ze best zonder jou kunnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef droommoord het volgende:
[..]
dat is de instelling die grote bedrijven hebben ja![]()
Elk jaar als fifa uitkomt wordt EA met de grond gelijk gemaakt en dreigen mensen constant dat ze het spel toch niet kopen en elk jaar verkoopt het alleen maar meerquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:50 schreef droommoord het volgende:
[..]
dat is de instelling die grote bedrijven hebben ja![]()
jouwquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maver heeft jou kopie van FIFA al dubbel betaald dus ik denk dat ze best zonder jou kunnen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
het trieste is dat ik er altijd een van ben. Eigenlijk is het echt een kutbedrijf, maar het is zo'n leuk spelletjequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:51 schreef Henrys het volgende:
[..]
Elk jaar als fifa uitkomt wordt EA met de grond gelijk gemaakt en dreigen mensen constant dat ze het spel toch niet kopen en elk jaar verkoopt het alleen maar meer
En dan heb je ook nog mensen die 75 euro aan fut points uitgeven. Fifa is een grote geldmachinequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:53 schreef droommoord het volgende:
[..]
het trieste is dat ik er altijd een van ben. Eigenlijk is het echt een kutbedrijf, maar het is zo'n leuk spelletje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |