Dus hebben wij ook maar weer een artikel geplaatst:quote:Op maandag 22 september 2014 10:47 schreef greavy het volgende:
[..]
Inmiddels heeft de NS via de NOS een nieuw item hierover geplaatst:
[..]
http://nos.nl/artikel/701(...)chtigen-betalen.html
Inderdaad!quote:Op maandag 22 september 2014 11:03 schreef Fixers het volgende:
NS-Voorlichter in het NOS radio bulletin: "Het staat niet meer in de voorwaarden dat je er recht op hebt." Met andere woorden, ze kunnen die vergoeding bij een vergeten abonnement makkelijk weigeren. Want ja het is een 'coulance' regeling geworden. Ze kunnen dus arbitrair beslissen of ze je verhaal zielig genoeg vinden en werpen ondertussen een mooie extra drempel op om van de regeling gebruik te maken.
De spindocters van de NS falen hier nogal.
Gevalletje einde dienst dus weer.quote:Op maandag 22 september 2014 13:04 schreef boriq het volgende:
[..]
Heeft blijkbaar de halve schinkelbrug (de brug naast knooppunt de nieuwe meer) mee naar beneden genomen:
nu.nl met foto
Ja godver, hoe vaak moet ik nog herhalen dat... etc.quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef bork het volgende:
Het charme-offensief van de NS duurt voort.
File ov-paaltjes ergert reizigers Zeist
Volgens de NS vallen de rijen wel mee en ligt het grootste probleem bij de reiziger zelf.![]()
![]()
Ieniemienie klein punt wel. Mensen die hun complete portemonnee of tas tegen zo'n kreng houden en dan gaan lopen prutsen zijn hinderlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef bork het volgende:
Volgens de NS vallen de rijen wel mee en ligt het grootste probleem bij de reiziger zelf.![]()
![]()
Omdat je dan altijd voor een dicht poortje komt te staanquote:Op maandag 22 september 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet gewoon in de trein al uitchecken![]()
Iedereen moet toch inchecken sinds 1/7?quote:Op maandag 22 september 2014 14:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Waarom kan je eigenlijk niet gewoon in de trein al uitchecken![]()
Vanmorgen werd een conducteur boos op me omdat ik niet in had gecheckt met mijn jaartrajectkaart. Als ik NS bel zeggen ze juist dat ik het niet moet doen. Al 2e keer dat dit gebeurd.
Behalve mensen met jaartrajectabo (en nog een paar uitzonderingen).quote:Op maandag 22 september 2014 14:36 schreef Duvel het volgende:
[..]
Iedereen moet toch inchecken sinds 1/7?
Te laat, hij staat in Amsterdamquote:Op maandag 22 september 2014 11:32 schreef dennistd het volgende:
[..]
Die zie ik vanavond dan wel als ik daar ben voor de Adler.
OK, ik ben sinds 1-7 over naar Traject Vrij, dus dan moet het sowieso omdat dat geen zichtkaart is.quote:Op maandag 22 september 2014 14:38 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Behalve mensen met jaartrajectabo (en nog een paar uitzonderingen).
Volgens mij krijg ik die als deze kaart afloopt. Tenzij alles weer anders is tegen die tijdquote:Op maandag 22 september 2014 14:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
OK, ik ben sinds 1-7 over naar Traject Vrij, dus dan moet het sowieso omdat dat geen zichtkaart is.
Op de stations zonder poortjes zijn er idd vaak erg weinig paaltjes. Op station Groningen is het ook altijd dringen en in de file staan als er een IC aankomt.quote:Op maandag 22 september 2014 14:23 schreef bork het volgende:
![]()
In Groningen moet je gewoon wat verder lopen, ze staan flink verspreid over het station.quote:Op maandag 22 september 2014 14:43 schreef Igen het volgende:
[..]
Op de stations zonder poortjes zijn er idd vaak erg weinig paaltjes. Op station Groningen is het ook altijd dringen en in de file staan als er een IC aankomt.
Ja hallo, als ik aankom en snel de bus moet halen dan ga ik niet eerst een spelletje paaseieren zoeken spelen hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 14:49 schreef b2py het volgende:
[..]
In Groningen moet je gewoon wat verder lopen, ze staan flink verspreid over het station.
Naar het busstation toe vanaf de IC staat nog een leger paaltjes hoor..quote:Op maandag 22 september 2014 14:49 schreef Igen het volgende:
[..]
Ja hallo, als ik aankom en snel de bus moet halen dan ga ik niet eerst een spelletje paaseieren zoeken spelen hoor.
En dat moet ik met mijn Superman-röntgenogen zien als de trein aankomt?quote:Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef b2py het volgende:
[..]
Naar het busstation toe vanaf de IC staat nog een leger paaltjes hoor..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |