Dit hotel: https://www.booking.com/hotel/lu/empire.htmlquote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Wat hebben jullie op bookings geboekt?
Man wat ben jij aan het kloten!quote:Op zondag 21 september 2014 23:35 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dit krijg ik:
[ afbeelding ]
Lijkt me niet dat dat de laatste van de dag kan zijn, toch?
Ik kan niet verder zoeken dan 20-12
edit: WTF is dit eigenlijk voor route? St Pierre des Corps ligt in de buurt van Tours
Oh, dan boek ik 2 losse nachtenquote:Op zondag 21 september 2014 23:47 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dit hotel: https://www.booking.com/hotel/lu/empire.html
Ik was gewoon naar sncf.com en heb de reisplanner van die site gebruikt. Wist ik veel dat dat ding alleen Grandes Lignes geeft.quote:Op zondag 21 september 2014 23:47 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Man wat ben jij aan het kloten!
Ik heb gewoon op HAFAS gezocht, datum: Gisteren
Wij slapen in Hotel Empire tegenover Luxembourg Hbf, allemaal 1persoonskamers.quote:Op zondag 21 september 2014 23:46 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik noem nou de zondag, het kan ook de zaterdag zijn. Maar dan vertrek ik al wel vrijdagavond.
Wat hebben jullie op bookings geboekt?
Ja, Dr is ook een Bussensysteem vanaf Metz/Thionvile. Ik heb van mn Collega's er 3 die nog hun ouderlijk huis in Luxemburg hebben. Voertaal op onze afdeling is ook Luxemburgs aan het worden zo langzamerhand! Gromperekichelchenquote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef James1988 het volgende:
[..]
Ik was gewoon naar sncf.com en heb de reisplanner van die site gebruikt. Wist ik veel dat dat ding alleen Grandes Lignes geeft.
Als ik zondag vrij ben...mgoed... Eerst Nimes, dan Monaco, dan Fuckinghausen, en misschien wel Luxemburgquote:Op zondag 21 september 2014 23:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Kom gewoon zaterdagavond naar LUX toe. Weet je? Regel een VROEGE dienst, en zorg dat je bijv 19:00 in LUX kan zijn. Mensen die er echt voor gaan kunnen bijna het hele luxemburgse net binnentrappen binnen de kaders van deze excursie
Je ging toch naar Polen zag ik al voorbij komen?quote:Op zondag 21 september 2014 23:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Fuckinghausen ga ik dit jaar misschien wel overslaan
Dr is al geboekt... met annuleren tot 8 januari en blablaquote:Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar als je tot na de jaarwisseling wacht met boeken betaal je ipv 70 euro gewoon 200+ in Luxemburg
Als ik überhaupt vrij kan krijgen jaquote:Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Je ging toch naar Polen zag ik al voorbij komen?
Ja, en dat heb ik dus met Luxemburgquote:Op maandag 22 september 2014 00:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als ik überhaupt vrij kan krijgen ja
Ik wil gewoon iedereen van hier eens ontmoeten, biertje tanken, en Luxemburg bezoekenquote:Op maandag 22 september 2014 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh en je moet het niet voor mij doen heGewoon omdat je zelf graag wilt en zo
Nou, mooie gelegenheid dus. Hotel Empire in Luxembourg, kijk even wat er nog vrij isquote:Op maandag 22 september 2014 00:03 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ik wil gewoon iedereen van hier eens ontmoeten, biertje tanken, en Luxemburg bezoeken
Behalve James een keer per toeval ken ik niemand...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |