SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan meeten!
Sylvesterrr en TheMagnificent hebben wat uitgevogeld en zijn uitgekomen op Meram voor de meet om aan ieders wens te kunnen voldoen. De vraag is alleen welke locatie jullie voorkeur heeft; Amsterdam of Rotterdam? De datum wordt hierna pas geprikt, maar het idee is november.
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2014 16:31:12 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Persoonlijke vragen beantwoord ik niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:33 schreef Che_ het volgende:
Kb, heb jij eem lichte vorm van adhd? Serieuze vraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je d'r ook echt bij op.Jeetje.
Shots firedquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:33 schreef Che_ het volgende:
Kb, heb jij eem lichte vorm van adhd? Serieuze vraag
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Persoonlijke vragen beantwoord ik niet.Jij hebt je dag vandaag niet hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom je d'r ook echt bij op.Jeetje.
![]()
Daar zitten wel een paar leuke tussen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:54 schreef Che_ het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)&q=tw+steel&imgdii=_
Wat enig. Wat voor?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:00 schreef Peunage het volgende:
Ik heb vandaag een colbert en een gilet gekocht
Ik loop doordeweeks in pak.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar leuke tussen.
[..]
Wat enig. Wat voor?
Ik kocht gisteren een LP, ik heb niet eens een platenspeler.![]()
Ik ben van plan eentje te kopen van dat merk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Daar zitten wel een paar leuke tussen.
3aybaquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben van plan eentje te kopen van dat merk.
Oh, eigenlijk een beetje saai/normaal en zwart. Je hebt niet zo heel erg veel keuze. Maar een blauwe heb ik al, een zwarte kan altijd wel gedragen worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nee dat had ik al begrepen. Maar wat voor kleur/model enzoooo bedoelde ik meer.
Ik weet niet. Vond het een leuke woord om te gebruiken. Net geleerd om goed te schrijvenquote:
Schaam je. Echt een prachtige woord is hetquote:
Ik heb deze: http://www.miniinthebox.c(...)e-zwart_p361222.htmlquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ben van plan eentje te kopen van dat merk.
Maar je loopt echt in zo'n driedelig pak ja? Jeetje, ook stropdas?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:18 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oh, eigenlijk een beetje saai/normaal en zwart. Je hebt niet zo heel erg veel keuze. Maar een blauwe heb ik al, een zwarte kan altijd wel gedragen worden.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vond het een leuke woord om te gebruiken. Net geleerd om goed te schrijven
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Schaam je. Echt een prachtige woord is het
Jah. Voor een (afstudeer)stagequote:Op zaterdag 20 september 2014 20:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je loopt echt in zo'n driedelig pak ja? Jeetje, ook stropdas?
Ik dacht je komt met ouderwetse, Koerdische gedachtegangquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik weet niet. Vond het een leuke woord om te gebruiken. Net geleerd om goed te schrijven
Cirkelvormig in vierkant is niet echt mijn type , maar wel goede horloge voor die prijsquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb deze: http://www.miniinthebox.c(...)e-zwart_p361222.html
"Ik ben geen hipster", zei ze.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik kocht gisteren een LP, ik heb niet eens een platenspeler.![]()
Management consultancy & technology services. Grootste consultancy bureau van de wereld 8)quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Loop je bij een bank stage ofzo?
Ja, maar ik had wel een goede reden om de LP te kopen hoor... De CD-versie was 22 euro! 22 EURO! En de LP zelf was 8 euro, nou dan heb ik best een goede keus gemaakt door de LP te kopen hoor.quote:
En wat moet jij dan doen op je stage?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Management consultancy & technology services. Grootste consultancy bureau van de wereld 8)
Gierquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar ik had wel een goede reden om de LP te kopen hoor... De CD-versie was 22 euro! 22 EURO! En de LP zelf was 8 euro, nou dan heb ik best een goede keus gemaakt door de LP te kopen hoor.![]()
Platenspeler komt ooit nog wel.
Aha. Bij BCG dus. Netjesquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:33 schreef Peunage het volgende:
[..]
Management consultancy & technology services. Grootste consultancy bureau van de wereld 8)
Welke CD? Nieuwe van Ariana Grande?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja, maar ik had wel een goede reden om de LP te kopen hoor... De CD-versie was 22 euro! 22 EURO! En de LP zelf was 8 euro, nou dan heb ik best een goede keus gemaakt door de LP te kopen hoor.![]()
Platenspeler komt ooit nog wel.
[..]
En wat moet jij dan doen op je stage?
Onderzoek naar geautomatiseerd testen van software.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En wat moet jij dan doen op je stage?
Hoe raadde je het?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Welke CD? Nieuwe van Ariana Grande?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe je dat alleen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:38 schreef Peunage het volgende:
[..]
Onderzoek naar geautomatiseerd testen van software.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe raadde je het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Doe je dat alleen?![]()
Ben jij daar ook vaak te vinden ja?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Che_ het volgende:
Meram
De plek om zien en gezien worden
Nooit.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amsterdam, omdat dichtbij voor mij.
[..]
Ben jij daar ook vaak te vinden ja?
Ik ben ermee bezig, krijg alleen de afbeelding van de resultaten niet zoquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:02 schreef TheMagnificent het volgende:
KB, zou je de poll in de OP willen zetten?
O, sorry, jij kan mijn post niet editen natuurlijk. Je kunt deze code gebruiken...quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben ermee bezig, krijg alleen de afbeelding van de resultaten niet zo
1 2 3 4 5 6 | [b]Poll: Welke locatie heeft je voorkeur voor de meet?[/b] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=392194&aid=1]Amsterdam[/url] [*][url=http://poll.dezeserver.nl/vote.cgi?pid=392194&aid=2]Rotterdam[/url] [sup]Tussenstand:[/sup] [img=550,191]http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=392194&layout=3&sort=prc[/img] [sup]Ook een poll maken? Klik [url=http://poll.dezeserver.nl/index.cgi]hier[/url][/sup] |
nee is haramquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Santello het volgende:
Zo zo Meram. Nice.
Wij Marokkanen gaan in Marrakesh meeten.
En wij Koerden in restaurant Zagrosquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Santello het volgende:
Zo zo Meram. Nice.
Is dat die bij Javastraat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En wij Koerden in restaurant Zagros
Bazar op witte de withstraatquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Of bij de Bazaar (?) op de Albert Cuyp.
Albert Cuypstraat manquote:
Hahaha kb. Nerddddquote:
Inderdaad, we kunnen ze ophangen bij de Meram.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
Koerden en Marokkanen zijn ook welkom natuurlijk. Jullie zijn hier toch ook vaste posters?
Ken ik niet. Is die goed?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Albert Cuypstraat man
[..]
Hahaha kb. Nerdddd
Ja vond van wel. Was ook professioneel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ken ik niet. Is die goed?
Bij javastraat heb je er ook 2.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen ze ophangen bij de Meram.
Sorry, ik moest 'm maken..
quote:
Ik vond in quote mooierquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ej, ga 's stemmen! Er hebben maar 3 mensen gestemd. [ afbeelding ]
Kun je de poll in de OP uit de quote halen, zarGon? Ziet er een beetje raar uit zo.
FUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ik vond in quote mooier
Beter zo?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef TheMagnificent het volgende:
Ej, ga 's stemmen! Er hebben maar 3 mensen gestemd. [ afbeelding ]
Kun je de poll in de OP uit de quote halen, zarGon? Ziet er een beetje raar uit zo.
Zeer binnenkort dan maar er heenquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja vond van wel. Was ook professioneel.
Thnx! Misschien ook even aan de laatste zin ''..., maar het idee is november.'' toevoegen, zodat men een idee heeft wanneer ongeveer.quote:
Done.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Thnx! Misschien ook even aan de laatste zin ''..., maar het idee is november.'' toevoegen, zodat men een idee heeft wanneer ongeveer.
Ik raad je aan om de Diyarbakir special te nemenquote:
Hmm, ik denk dat ik deze toko skipquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik raad je aan om de Diyarbakir special te nemen
je mistte me. ik snap de desperatenessquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Fokken op n bruiloft.
Een nieuw dieptepunt.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hmm, ik denk dat ik deze toko skip
Wat heb je aan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:23 schreef Stimorol- het volgende:
Fokken op n bruiloft.
Een nieuw dieptepunt.
Nee, niet daar om...ik bekeek de foto's. De atmosfeer bevalt me nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te drinken he
Welke precies?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Weet iemand waar ik de nieuwste aflevering van New Girl kan downloaden?
Net als Bridget Jonesquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Rokje en doorschijnend blousje/shirtje.
Pica's?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, niet daar om...ik bekeek de foto's. De atmosfeer bevalt me niet
[mrstylo]quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
[mrstylo]
Bah, het ziet er niet uit. Snel, trek het uit!
[/mrstylo]
Wat moet ik precies toegeven?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pica's?
[..]
Geef nou maar gewoon toe.
Maar hoe zijn die bij de javastraat?
Ben er ook in 1 geweest in het centrum. Die was echt lekker. Weet alleen nog dat het dicht bij de grachten was
http://kickass.to/new-gir(...)s-ettv-t9588776.html.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/w(...)282014.E2.80.9315.29
Op eztv staat hij niet.
Heb je naam? Zal ik eens checken.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:30 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat moet ik precies toegeven?
Die bij javastraat zijn goed, verse tandoorbrood alles.
Nee, geen naam. Maar denk wel dat je vindt met googlequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je naam? Zal ik eens checken.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://kickass.to/new-gir(...)s-ettv-t9588776.html.
Kom mr damsco.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Pica's?
[..]
Geef nou maar gewoon toe.
Maar hoe zijn die bij de javastraat?
Ben er ook in 1 geweest in het centrum. Die was echt lekker. Weet alleen nog dat het dicht bij de grachten was
Dit ziet we wel goed uitquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Nee, geen naam. Maar denk wel dat je vindt met google
En xvideos ook. En daar is het nog in HD ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:41 schreef Peunage het volgende:
[..]
Op tubeplus staat hij ook. Meteen kijken, geen dl'en.
Xvideos gegoogled, godverde ##$$#$#$/!^@^.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En xvideos ook. En daar is het nog in HD ook.
Dat is em ja. Nurquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ziet we wel goed uit
http://m.yelp.nl/biz/nur-kabab-amsterdam
shots firedquote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze schieten wel met bepaalde shots jaquote:
Bitch, op tubeplus kun je echt series en films streamen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze schieten wel met bepaalde shots ja
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:38 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ziet we wel goed uit
http://m.yelp.nl/biz/nur-kabab-amsterdam
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoe vond je het?quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik daar ook een keer geweest.
[..]!
quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:59 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe vond je het?
Brood daar is echt lekker.
Ik heb zin in kabab
Ja lekker, maar vers brood is altijd lekker.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef xaban06 het volgende:
Collega uit mijn team vertrekt. Wat is een passende cadeau? Hij zit al sinds hij bij het bedrijf werkt in mijn team. Nu zo een 2.5-3 jaar.
Bedoelde xvideos, maar een restaurant is een betere onderwerp ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Ja lekker, maar vers brood is altijd lekker.
Wij hadden vandaag barbecue, inclusief kebab.Was ook lekker.
Er is ook een andere Koerd ofzo in Amsterdam, ook wel lekker. ALles is wel lekker.
Gewoon een 'doei'.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:23 schreef xaban06 het volgende:
Collega uit mijn team vertrekt. Wat is een passende cadeau? Hij zit al sinds hij bij het bedrijf werkt in mijn team. Nu zo een 2.5-3 jaar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef Santello het volgende:
[..]
Gewoon een 'doei'.
Cadeaus zijn voor hollanders
HAHA, sukkel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bedoelde xvideos, maar een restaurant is een betere onderwerp ja.
Is een MTV show.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA, sukkel.
Hoef xvideos niet te checken als ik Faking it heb. HMMM.
Wat fake jij precies??quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHA, sukkel.
Hoef xvideos niet te checken als ik Faking it heb. HMMM.
Beste methode om info in te winnen over dat onderwerp, realistischer en veel beter dan xvideos.quote:
Kijk deze man weet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beste methode om info in te winnen over dat onderwerp, realistischer en veel beter dan xvideos.
Momenteel?quote:
Over lesbiennes bedoel je?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:49 schreef zarGon het volgende:
[..]
Beste methode om info in te winnen over dat onderwerp, realistischer en veel beter dan xvideos.
dunno, kan ook einde vd middag toch.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit inderdaad. Ik kom dus niet, ik neem aan dat de meet 's avonds is.
Zover zijn we nog niet. Kan ook in de middag wat mij betreft.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Shit inderdaad. Ik kom dus niet, ik neem aan dat de meet 's avonds is.
Kolbastıquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:22 schreef Santello het volgende:
Ey
Hoe heet deze dans?
https://www.facebook.com/(...)71610&type=2&theater
Zou mij wel het beste uitkomen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zover zijn we nog niet. Kan ook in de middag wat mij betreft.
Ik breng je wel in mijn AMGquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou mij wel het beste uitkomen.Curfew enzo.
Jammer dat het niet Utrecht is geworden. Of iets tussen Amsterdam en Rotterdam.Maar goed, ben benieuwd.
Grapjas is bezig geweest. Is een datumrpikker niet handiger? Ik weet alleen niet of je daar ook locatie kan laten kiezen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:20 schreef TheMagnificent het volgende:
Lol, wat is er met de poll gebeurd?
Zet je me af voor mijn huis en kom je meteen thuis op de koffie samen met mn ouders? Okay dan.quote:
We dachten eerst ook aan Utrecht en Nijmegen, maar de gekozen locaties voldeden niet aan de wensen van sommigen, dus toch maar voor Meram gegaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat het niet Utrecht is geworden. Of iets tussen Amsterdam en Rotterdam.Maar goed, ben benieuwd.
Mensen die niet gaan komen en er een mening over hebben. Tfoe.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
Is die meet weer in roffa.foe amsterdam dan.
Ik wilde sowieso datumprikker gaan doen nadat de locatie gekozen was. Volgens mij kun je dat niet met datumprikker, maar geen idee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Grapjas is bezig geweest. Is een datumrpikker niet handiger? Ik weet alleen niet of je daar ook locatie kan laten kiezen.
puur is gezond.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
Mensen in huis dwingen me gezond te eten. Er is geen enkel stukje chocola in huis.
Yemin ederim, Amsterdam is ok en dan zou ik srs doen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die niet gaan komen en er een mening over hebben. Tfoe..
Ik weet hoe vermoeiend het is om zoiets te regelen... Doe wat jou het beste lijkt.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik wilde sowieso datumprikker gaan doen nadat de locatie gekozen was. Volgens mij kun je dat niet met datumprikker, maar geen idee.
Misschien had ik het toch maar over de PM moeten regelen en niet openbaar.
4 gedroogde pruimen op.quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Yemin ederim, Amsterdam is ok en dan zou ik srs doen.
Waarom speel je honkbal met haar in je auto?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:38 schreef Santello het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt het. Meteen door naar third base
zG gedraag je manquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom speel je honkbal met haar in je auto?
noten worstding?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:42 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
4 gedroogde pruimen op.
Twijfel nog over n bord linzensoep of notenworst ding.
Moeders die gezond doen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom speel je honkbal met haar in je auto?
mag ik komen en zullen we gewoon naar walibi?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Poll is verpest nu...Ik stuur morgen wel iedereen een PM waarop men een voorkeur kan aangeven.
Walibi.quote:Op zondag 21 september 2014 00:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
mag ik komen en zullen we gewoon naar walibi?
Misschien wil weissman wel komen. Hij is alleen wel kumralquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:44 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als je iets hosselt voor mij gelirim. Graag > 1.90 en zwart haar.
quote:Op zondag 21 september 2014 00:40 schreef zarGon het volgende:
[..]
Walibi..
Teringduur. En dan mag je nog wachten ook.
Ook een leuk restaurant.quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:09 schreef Santello het volgende:
Zo zo Meram. Nice.
O, je wilde het dichtbij bij mij hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet mijn type em bovendien ben ik voor monogamie. Ik zou zijn ogen eruit rukken.quote:Op zondag 21 september 2014 00:40 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Misschien wil weissman wel komen. Hij is alleen wel kumral
Oh nee niet eens zo daarover nagedacht. Meer omdat Utrecht centraler is.quote:Op zondag 21 september 2014 10:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
O, je wilde het dichtbij bij mij hebben![]()
Achja, nu heb ik een smoes om niet te komen
Ik neem jou niet serieus? Mathemaat wil dat wel denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Heerlijk dat ze zo serieus neemt.
Yeah maar genoeg dit.quote:Op zondag 21 september 2014 12:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Als ze geeft moet ze ook kunnen nemen. Dat ze dat zo srs opneemt allemaal.
Jawel. Het gare is alleen dat je aan een lange tafel wordt geplaatst en je vrijwel weinig tot geen contact hebt met Ahmed die verderop zit.quote:Op zondag 21 september 2014 13:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Wordt wel druk, zo te zien. Hebben ze bij Meram wel zo veel plek?
Tja, daar kun je weinig aan doen met zo'n grote groep, inderdaad.quote:Op zondag 21 september 2014 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jawel. Het gare is alleen dat je aan een lange tafel wordt geplaatst en je vrijwel weinig tot geen contact hebt met Ahmed die verderop zit.
Maakt niet uit, ik ben er om het gezellig te makenquote:Op zondag 21 september 2014 13:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Jawel. Het gare is alleen dat je aan een lange tafel wordt geplaatst en je vrijwel weinig tot geen contact hebt met Ahmed die verderop zit.
ai ai ai jij sowiesoquote:Op zondag 21 september 2014 13:13 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik ben er om het gezellig te maken!
Ik heb hem i.i.g. ook een PM gestuurd. Hij heeft alleen lang niet gepost, dus ik weet niet of-ie het wel meekrijgt.quote:Op zondag 21 september 2014 13:18 schreef Unlabeled het volgende:
Meram is echt niet chill trouwens. Heeft totaal geen sfeer en zwaar kut als je met een grote groep bent. Komt xminator ook trouwens?
Hij post wel maar niet hier meen ik.quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik heb hem i.i.g. ook een PM gestuurd. Hij heeft alleen lang niet gepost, dus ik weet niet of-ie het wel meekrijgt.
Alcholvrij is er bijna niet in Amsterdam eigenlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar is Meram niet goed dan (prijs-kwaliteit, bereikbaarheid, etc.)? Ik ben er zelf namelijk nooit geweest. De vraag vanuit sommigen was om voor een alcoholvrije locatie te kiezen. En dan heb je ook niet heel veel andere mogelijkheden. Als jullie verder nog een geschikte locatie weten voor zo'n grote groep, dan hoor ik dat en kunnen we misschien wat overwegen. Zo te zien wordt het sowieso Amsterdam, maar we wachten dat nog even af.
Ik ga straks googlen of er betere plekken zijn voor grote groepen. Ik ben een keer naar Meram geweest en dat was de afgelopen meet. Ik vond het tien keer niks. Daarna ergens anders drankje gedaan met een kleinere groep en dat was toch veel leuker. De sfeer was namelijk ook veel chiller en er zijn mensen die bij dit soort gelegenheden juist heel fijn vinden om alcohol te nuttigen. Is gewoon gezellig, maar nmand is verplicht om te drinken dus wat maakt het uit toch...quote:Op zondag 21 september 2014 13:38 schreef TheMagnificent het volgende:
Maar is Meram niet goed dan (prijs-kwaliteit, bereikbaarheid, etc.)? Ik ben er zelf namelijk nooit geweest. De vraag vanuit sommigen was om voor een alcoholvrije locatie te kiezen. En dan heb je ook niet heel veel andere mogelijkheden. Als jullie verder nog een geschikte locatie weten voor zo'n grote groep, dan hoor ik dat en kunnen we misschien wat overwegen. Zo te zien wordt het sowieso Amsterdam, maar we wachten dat nog even af.
Klopt, jij vond je eten ook volgens mij niet zo heel lekker.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga straks googlen of er betere plekken zijn voor grote groepen. Ik ben een keer naar Meram geweest en dat was de afgelopen meet. Ik vond het tien keer niks. Daarna ergens anders drankje gedaan met een kleinere groep en dat was toch veel leuker. De sfeer was namelijk ook veel chiller en er zijn mensen die bij dit soort gelegenheden juist heel fijn vinden om alcohol te nuttigen. Is gewoon gezellig, maar nmand is verplicht om te drinken dus wat maakt het uit toch...
Persoonlijk maakt het mij ook niet uit, maar ik wil voor zover mogelijk rekening houden met ieders wens en dus een mogelijkheid zoeken waardoor niemand om bepaalde redenen uitgesloten wordt van de meet.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik ga straks googlen of er betere plekken zijn voor grote groepen. Ik ben een keer naar Meram geweest en dat was de afgelopen meet. Ik vond het tien keer niks. Daarna ergens anders drankje gedaan met een kleinere groep en dat was toch veel leuker. De sfeer was namelijk ook veel chiller en er zijn mensen die bij dit soort gelegenheden juist heel fijn vinden om alcohol te nuttigen. Is gewoon gezellig, maar nmand is verplicht om te drinken dus wat maakt het uit toch...
Tis via pm gegaan?quote:Op zondag 21 september 2014 14:14 schreef De_Guidance het volgende:
Overigens zitten veel mensen die Pols te fucken met proxies
Klopt. De poll in de OP is ook niet up-to-date. De poll die ik jullie in de PM heb gestuurd, kun je alleen op stemmen via de PM. Hier heb ik alleen de resultaten geplaatst.quote:Op zondag 21 september 2014 14:15 schreef De_Guidance het volgende:
Beter vraag je iedereen jou letterlijk te PM'en en dan gewoon tellen, TM.
Kleine groep dus easy .
Dan weet je ook achteraf hoeveel mensen stemmen die niet meekomen uiteindelijk!
Via PM met links toch?quote:
wat stuur je mij geen pm?quote:Op zondag 21 september 2014 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. De poll in de OP is ook niet up-to-date. De poll die ik jullie in de PM heb gestuurd, kun je alleen op stemmen via de PM.
O! Okéquote:Op zondag 21 september 2014 14:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. De poll in de OP is ook niet up-to-date. De poll die ik jullie in de PM heb gestuurd, kun je alleen op stemmen via de PM. Hier heb ik alleen de resultaten geplaatst.
Oh... ja..quote:Op zondag 21 september 2014 14:20 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Via PM met links toch?
Of heeft hij per persoon een unieke link gemaakt zodat er maar een keer gestemd kan worden en hij weet wie waarop stemt
Sorry hoor, ik ben de beroerdste niet, maar je loopt van begin af aan alleen maar te kutten. Als de anderen geen bezwaar hebben, wil ik het best doen.quote:
Gaan we selectief selecteren voor een meet?quote:Op zondag 21 september 2014 14:24 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
niet meer dan logisch toch.
vraag stimorolquote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben de beroerdste niet, maar je loopt van begin af aan alleen maar te kutten. Als de anderen geen bezwaar hebben, wil ik het best doen.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:26 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gaan we selectief selecteren voor een meet?
jeetjequote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]echt stim. trollers niet kunnen onderscheiden van normale users.
Ovr mij denken velen ook nog troll.quote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]echt stim. trollers niet kunnen onderscheiden van normale users.
niet dan, schat?quote:Op zondag 21 september 2014 14:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ovr mij denken velen ook nog troll.
dan nietquote:Op zondag 21 september 2014 14:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik vind jou een idioot dus dan zeg ik nee.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef AMAR420 het volgende:
komen 3-4 dames en dan allemaal hitsige turken/ koerden
bahbah
quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef AMAR420 het volgende:
ok veel plezier op je knoflookfeest?
hoop dat je verloofde er ook blij mee is..
quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef AMAR420 het volgende:
ok veel plezier op je knoflookfeest?
hoop dat je verloofde er ook blij mee is..
recommend mequote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amar ik hoorde dat we één introducee mee mogen nemen, wil jij met mij naar de meet?
Gaan xvideos maken.quote:Op zondag 21 september 2014 14:29 schreef AMAR420 het volgende:
komen 3-4 dames en dan allemaal hitsige turken/ koerden
bahbah
Ik wilde serieus nu granola maken maar honing is op.quote:Op zondag 21 september 2014 14:40 schreef Stimorol- het volgende:
Walnoten/cranberry koekjes gemaakt. Mi gado zo lekker ruikt het huis
Hier zit boter/meel/suiker inquote:Op zondag 21 september 2014 14:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik wilde serieus nu granola maken maar honing is op.![]()
Wat kan ik nog meer maken? Weinig ingrediënten, vet en suiker?
Over 4 maanden weerquote:Op zondag 21 september 2014 14:44 schreef Santello het volgende:
[..]
Hahahha!![]()
Ey..
Wie woont er al op zichzelf? Gewoon meet bij jou thuis dan.
omdat je dom doet tegen mij?quote:Op zondag 21 september 2014 14:45 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wrm doe je niet even normaal punjabi
Ik denk dat jij irl best aardig en okay bent, maar gewoon graag loopt te bitchen hier want je hoeft je niet in te houden.quote:
succes amar.quote:Op zondag 21 september 2014 14:52 schreef AMAR420 het volgende:
oh.
maar ik ga nu trainen. heerlijk fietsen door de zon eerst <3
quote:Op zondag 21 september 2014 14:49 schreef AMAR420 het volgende:
ik hoef niet perse te komen hoor, heb ook wel misschien wat anders te doen ipv virtuele vriendjes te ontmoeten
ik ga trainen x
denk wel iets ouder dan de meestenquote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef Santello het volgende:
Hoe oud ben je Amar. Gewoon nieuwsgierig. Gene bash.
Cijfers wil ik zien.quote:Op zondag 21 september 2014 14:54 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
denk wel iets ouder dan de meesten
Ik ben 24.quote:Op zondag 21 september 2014 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou iedereen op FOK! is 12, ik denk dat Amar 14 is.
quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Amar ik hoorde dat we één introducee mee mogen nemen, wil jij met mij naar de meet?
Wie was die losbol links, met die blote voet? Geen schaamte.quote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Crip en ik hebben ook gemeet.
spreek die fatwa dan uit.quote:Op zondag 21 september 2014 15:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie was die losbol links, met die blote voet? Geen schaamte.
Klinkt als een uitdagingquote:Op zondag 21 september 2014 15:17 schreef Santello het volgende:
Ik wil PESSEN met Che_. Moet houseparty zijn dus.
Benamoes, mag ik ook komen?quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef Che_ het volgende:
[..]
Klinkt als een uitdaging. Neem ps4 joystick mee als pes 2015 uit is en je bent welkom.
Ik kom niet TM, maar bedankt voor je uitnodiging.
Kijk het zit zo.quote:
Nee want kb en ik gaan doen alsof we fifa kunnen spelen, maar stiekem bakken we er niks van.quote:Op zondag 21 september 2014 16:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Kijk het zit zo.
Meet bij Che thuis. Jullie gaan ouwehoeren. En dan pakken wij een hoek met PES.
PES kunnen jullie wel spelen?quote:Op zondag 21 september 2014 16:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Nee want kb en ik gaan doen alsof we fifa kunnen spelen, maar stiekem bakken we er niks van.
Wie is jullie en wie is wij?quote:Op zondag 21 september 2014 16:00 schreef Santello het volgende:
[..]
Kijk het zit zo.
Meet bij Che thuis. Jullie gaan ouwehoeren. En dan pakken wij een hoek met PES.
Juist niet toch?quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Benamus is best een erge scheldwoord bij ons. Je bent welkom
Hier ookquote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Wat betekent het?quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
De bazen van de club zijn. Daar mag jij wel bij hoor.quote:
Ik dacht iemand die ongehoorzaam is. Maar wist niet dat het erg was :pquote:Op zondag 21 september 2014 16:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Wat betekent het?
[..]
De bazen van de club zijn. Daar mag jij wel bij hoor.
Excuses Gyanquote:Op zondag 21 september 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jawel.
@santello: iemand zonder namus
The National Missing and Unidentified Persons System (NamUs)????quote:Op zondag 21 september 2014 16:15 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jawel.
@santello: iemand zonder namus
Geen probleem. Beter dat je het nu weet voordat je het daadwerkelijk tegem iemand zou zeggen voor de grapquote:
TRUUU 👊💯quote:Op zondag 21 september 2014 16:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Geen probleem. Beter dat je het nu weet voordat je het daadwerkelijk tegem iemand zou zeggen voor de grap
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Namusquote:Op zondag 21 september 2014 16:16 schreef Santello het volgende:
[..]
The National Missing and Unidentified Persons System (NamUs)????
Patavatsiz is mijn middelnaam. Krijg ik vaak te horen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef TheMagnificent het volgende:
In het Turks zeggen we namussuz.
Patavatsız (tactloze), cibiliyetsiz (karakterloze) en şerefsiz (oneervolle) zijn ook mooi.
Ah, wel toepasselijk, ja.quote:Op zondag 21 september 2014 16:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Patavatsiz is mijn middelnaam. Krijg ik vaak te horen.
BORTE! Ik heb het ook gemaakt met haar recept.quote:Op zondag 21 september 2014 17:08 schreef Santello het volgende:
Ik wil zo graag Turkse pizza leren maken. Wie van jullie geeft een workshop?
Ik moet het echt zien. Anders gaat het niet lukken. Filmpje maken volgende keer?quote:Op zondag 21 september 2014 17:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BORTE! Ik heb het ook gemaakt met haar recept.
Smoothhhhquote:Op zondag 21 september 2014 17:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik moet het echt zien. Anders gaat het niet lukken. Filmpje maken volgende keer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |