quote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
TVSC is stervende net als radio49
Morgen krijgen we reanimatiequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
TVSC is stervende net als radio49
nergens, gaan geen uitsupporters meequote:Op zaterdag 20 september 2014 21:42 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Waar gaan ze rellen? Amsterdam of Rotterdam?
Tja, ik heb de wedstrijd dit weekend al gehadquote:
je bent niet voor ajax omdat het tweede elftal van jullie verloren heeft en je 2x verliezen zielig vind?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:14 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Tja, ik heb de wedstrijd dit weekend al gehadZonder uitsupporters vind ik toch niet veel aan de klassieker aangezien het me niet boeit wat de uitslag wordt.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:17 schreef appelen het volgende:
[..]
je bent niet voor ajax omdat het tweede elftal van jullie verloren heeft en je 2x verliezen zielig vind?
Hey ennequote:
Dat op zondagavond doenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:24 schreef AF_ het volgende:
[..]
Hey enne
Nee morgen sociaal doen met wat vrienden. Maar geen idee Hoelaat ik terug ben
Zondagmiddag, maar geen idee tot hoelaatquote:
?quote:
Ah joh, zo vaak gebeurd het niet hoorquote:
dat is waar, maar we zijn er wel aan gewend geraaktquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Ah joh, zo vaak gebeurd het niet hoor
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:34 schreef Studiotje het volgende:
Jongens! AF_ is er morgenavond niet! Dat betekend dat we niet hoeven te doen alsof we TV kijken voor hem.
DAt dit kanquote:
Ditquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Je gebruikt Opera, daar is je probleem
Moah, alsof je rond 9 niet thuis bent; prioriteitenquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:32 schreef AF_ het volgende:
[..]
Zondagmiddag, maar geen idee tot hoelaat
[..]
?
[..]
Ah joh, zo vaak gebeurd het niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |