Elke keer na een uitzending breekt de hel los.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef TigerXtrm het volgende:
Wrom mag Fylax niet meer draaien dan?
Je hebt mijn medelevenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Studiotje het volgende:
Bestel je pizza, zie je dat er een actie is en de 2e pizza gratis is dus ik bestel een 2e omdat ja, gratis. En nu heb ik 2 pizza's maar ben alleen en dit zijn echt moeilijke tijden.
Ja, dus? Leuk toch?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Elke keer na een uitzending breekt de hel los.
Ze kunnen niet tegen een beetje bagger.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Precies het zijn allemaal pedante mannetjes die daar puur voor eigen gewin zitten!quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:04 schreef WcPot het volgende:
Het radio topic kan gewoon niet wennen aan het grote succes van DJ Fylax
En Fylax heeft heel toevallig heel veel luisteraars in de TVSC die ook nog eens goede plaatjes aanvragenquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:05 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Precies het zijn allemaal pedante mannetjes die daar puur voor eigen gewin zitten!
Het Koningsliedquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:06 schreef WcPot het volgende:
[..]
En Fylax heeft heel toevallig heel veel luisteraars in de TVSC die ook nog eens goede plaatjes aanvragen
Ook wel triest. Daar zit verdomme een vermogen in. En dan beslissen ze eventjes dat je op mag duvelen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef WcPot het volgende:
En Fylax heeft alle plaatjes netjes gekochtDus dat is het probleem ook niet
Heeft iemand hem ook verteld dat het zo niet werkt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef WcPot het volgende:
Gelukkig hebben ze de buma shitquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:08 schreef WcPot het volgende:
Ja, zelfs ik begon me te vervelenquote:
Boh, morgen ontbijten met pizzaquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Studiotje het volgende:
Bestel je pizza, zie je dat er een actie is en de 2e pizza gratis is dus ik bestel een 2e omdat ja, gratis. En nu heb ik 2 pizza's maar ben alleen en dit zijn echt moeilijke tijden.
Zonder Fylax had ik uberhaupt nog nooit van R49 gehoordquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:03 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Dit. Ook niet iets waar ik naar zou luisteren zonder Fylax eigenlijkquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:19 schreef Maraca het volgende:
Zonder Fylax had ik uberhaupt nog nooit van R49 gehoordazijnzeikers
Misschien als LH draait.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:23 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dit. Ook niet iets waar ik naar zou luisteren zonder Fylax eigenlijk
Jij bent ook geen meisje meisje. Met je ontbijten met pizza.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:19 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, zelfs ik begon me te vervelen
[..]
Boh, morgen ontbijten met pizza
[..]
Zonder Fylax had ik uberhaupt nog nooit van R49 gehoordazijnzeikers
Niks mis met ontbijten met pizzaquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:25 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Jij bent ook geen meisje meisje. Met je ontbijten met pizza.
Zoiets verwacht je gewoon niet van onschuldige meisjesmensen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:30 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Niks mis met ontbijten met pizza
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |