Niet in dat minikoelkastje op mn kamer neequote:Op zaterdag 20 september 2014 23:26 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Dus je hebt geen enkele ijsthee, frisdrank of bier meer? Dat is wel echt belachelijk skeer
maar ja wij fruit maken gewoon zelf ons vochtquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja dat ook nog, maar dannog blijf ik bij mijn stelling.
Jezus christus gast.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:28 schreef AF_ het volgende:
[..]
Niet in dat minikoelkastje op mn kamer nee
Dan moet ik naar beneden lopen
Beide flessen open gooien en tegelijk in je giegel stoppen, hou pas op met drinken als beide flessen leeg zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:29 schreef AF_ het volgende:
oh heb hier wel nog een fles bacardi en een fles vodka staan
hihahoquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Beide flessen open gooien en tegelijk in je giegel stoppen, hou pas op met drinken als beide flessen leeg zijn.
Waarom zou je als je rolluiken hebt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus christus gast.
Ik heb nieteens een ijskast op mn kamer
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Waarom zou je als je rolluiken hebt?
ik zie het verband nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
klein minibarretje waar meestal bier in staatquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jezus christus gast.
Ik heb nieteens een ijskast op mn kamer
Maar dan ga ik doodquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Beide flessen open gooien en tegelijk in je giegel stoppen, hou pas op met drinken als beide flessen leeg zijn.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
quote:
Ja dat heb ik nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:31 schreef AF_ het volgende:
[..]
klein minibarretje waar meestal bier in staat
[..]
Maar dan ga ik dood
Ja nee dan heb je vertraging enzo. Spring wel van een of ander platenmaatschappijkantoorgebouw afquote:
Dat is skeer. Dan hebben anderen er geen last vanquote:Op zaterdag 20 september 2014 23:32 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ja nee dan heb je vertraging enzo. Spring wel van een of ander platenmaatschappijkantoorgebouw af
naar onder te lopen?quote:Op zaterdag 20 september 2014 23:33 schreef MrBanaan1 het volgende:
Maar AF is gewoon te lui naar onder te lopen om bier te halen
Onder = benedenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |