SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liverpool voldeed niet aan de FFP-regels volgens mij. Dan lijkt het me vrij logisch dat ze daar eerst aan proberen te voldoen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef Syntix het volgende:
Liverpool had net zoals Man U gewoon een aantal wereldtoppers moeten halen ipv al die europese middelmaat...
Ze hebben toch gewoon voor 140 miljoen uitgegeven?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:56 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Liverpool voldeed niet aan de FFP-regels volgens mij. Dan lijkt het me vrij logisch dat ze daar eerst aan proberen te voldoen.
Op middelmaat ja. Spelers als Lallana en Lambert.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ze hebben toch gewoon voor 140 miljoen uitgegeven?
Wereldtoppers willen niet meer naar Liverpool.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef Syntix het volgende:
Liverpool had net zoals Man U gewoon een aantal wereldtoppers moeten halen ipv al die europese middelmaat...
Net als Liverpoolquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:08 schreef Zipportal het volgende:
Laat maar liggen. Verrot vanzelf wel.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:01 schreef Confetti het volgende:
[..]
Op middelmaat ja. Spelers als Lallana en Lambert.
De manager heeft dezelfde fout gemaakt als de vorige trainer.
Dat zeg ik hier toch joh, ei.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:54 schreef Syntix het volgende:
Ja die willen ook echt naar Liverpoolquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef Syntix het volgende:
Liverpool had gewoon Di Maria, Kroos en een topspits moeten halen.
Het is Syntixquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die willen ook echt naar Liverpool
Haha ja en Ronaldo en Xabi Alonso jatog nietdanquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef Syntix het volgende:
Liverpool had gewoon Di Maria, Kroos en een topspits moeten halen.
Ja, want Liverpool > united.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ja die willen ook echt naar Liverpool
Xabi Alonso terug, zou geniaal zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha ja en Ronaldo en Xabi Alonso jatog nietdan
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Van Der Hoorn > Sergio Ramos
Behalve Ted vd Pavertquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:49 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman > alle andere NL verdedigers.
Het spijt me echt uit de grond van me hart.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon dat is handig om te weten, het is niet 1 minuut eerder gemeld ofzo.
Please, dit is bijna nog triester dan Ambrosiusquote:Op zaterdag 20 september 2014 20:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Gewoon dat is handig om te weten, het is niet 1 minuut eerder gemeld ofzo.
Beetje mee eens, zo erg was het nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 20:23 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Please, dit is bijna nog triester dan Ambrosius
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |