10 kudo voor de moeite.quote:Op zondag 21 september 2014 15:47 schreef Slaap_Zak het volgende:
ik was godverdomme net bezig met een ontplofte magnetron foto
Sorry.quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef Slaap_Zak het volgende:
kutzooi
nou moet ik deze kloon weer een jaar of wat laten rijpen voor jullie het vergeten zijn
Kusje erop?quote:Op zondag 21 september 2014 15:50 schreef xDxD het volgende:
Weet je hoeveel moeite die iphone foto me heeft gekost, met schaduwen en alles
godverdomme
Leg je toch echt een iphone in de magnetron, gaan we van daar verder.quote:Op zondag 21 september 2014 15:50 schreef xDxD het volgende:
Weet je hoeveel moeite die iphone foto me heeft gekost, met schaduwen en alles
godverdomme
Hahahaha ik dacht dat je aan het trollen wasquote:Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef xDxD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een oude foon gemaakt..
Ja mooie foto he...quote:Op zondag 21 september 2014 15:53 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hahahaha ik dacht dat je aan het trollen was
stuur je rek nr maar maak ik geld over voor een nieuwe
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ja mooie foto he...
Best werk aan gehad hoor, want anders vinden jullie hem zo terug op internet
hihihahahoho
Best wel toch. Ik moest in ieder geval wel lachen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:56 schreef eend112 het volgende:
[..]
OhZo veel moeite gedaan ook
leuk man
Alsof ik nu al mijn kloons ga prijsgevenquote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Is amenth ook een kloon van jou?
quote:Op zondag 21 september 2014 15:57 schreef deadprez het volgende:
[..]
Best wel toch. Ik moest in ieder geval wel lachen.
Jij geeft graag een ander de schuld van jouw eigen domme fout he? Niemand is hier schuldig aan, behalve jij.quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.... ik wil ook dat ze niet boos meer op me is... echt klote allemaal zo
allemaal door slaapzak
quote:Op zondag 21 september 2014 16:04 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Jij geeft graag een ander de schuld van jouw eigen domme fout he? Niemand is hier schuldig aan, behalve jij.
Ben je nou sarcastisch of echt compleet mongool?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef xDxD het volgende:
Ja, dat is wel echt handig... kijk dat bedoel ik met Apple, dat is innovatie waar de concurent niet opkomt... daarom is Apple gewoon een topmerk, constant innovatie.
En natuurlijk kun je tobben met een kabeltje, zoals android users moetenmaar dit is natuurlijk ideaal
quote:Op zondag 21 september 2014 17:12 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ben je nou sarcastisch of echt compleet mongool?
Je telefoon in de magnetron leggen... probeer het voor de grap eens met een vork
quote:Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef xDxD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een oude foon gemaakt..
Ik had de rest nog niet gelezen, als het echt zo isquote:
Jij hebt echt een gedragsstoornis met je bijna psychotische haat, zoek professionele hulp Tristan 2.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
Hoeveel iPhones heeft dit wel niet gekost? En terecht...
Jammer dat het niet echt klopt of irrelevant is. Neem nou NFC-payments. Ja, er zijn toestellen die veel eerder met NFC zijn gekomen dan Apple en dat is ook niet erg. Wat wel erg is, is dat je NFC-payments eigenlijk nog helemaal niet kon gebruiken. De toestellen hadden het, maar het was nog niet functioneel. Nu komt Apple ermee en Apple doet het direct goed. Sluit contracten af met CCC's waardoor je het direct na het aanschaffen van je iPhone kunt gebruiken. Iets wat nu nog steeds niet kan met al die toestellen die al veel eerder NFC hadden.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 20:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jammer dat het niet echt klopt of irrelevant is. Neem nou NFC-payments. Ja, er zijn toestellen die veel eerder met NFC zijn gekomen dan Apple en dat is ook niet erg. Wat wel erg is, is dat je NFC-payments eigenlijk nog helemaal niet kon gebruiken. De toestellen hadden het, maar het was nog niet functioneel. Nu komt Apple ermee en Apple doet het direct goed. Sluit contracten af met CCC's waardoor je het direct na het aanschaffen van je iPhone kunt gebruiken. Iets wat nu nog steeds niet kan met al die toestellen die al veel eerder NFC hadden.
Maar ook Split-screen apps. Echter is dit ook helemaal geen functie binnen Android. Sterker nog, Android developer Dianne Hackborn van Android heeft Cyanogenmod gesmeekt Cornerstone (multi screen functie) niet door te voeren in de nieuwe versie van Cyanogenmod.
"Okay, let me please please beg you not to do this. I can guarantee you this introduces all kinds of application compatibility issues. We work really hard to give our developers a consistent environment where their apps will operate correctly across all the devices Market runs on, not being impacted by negative reviews from bad devices that they should not have to deal specially with.
If you start making your own distributions of Android behaving in such fundamentally different ways, I suspect we are going to need to start doing things to prevent you from impacting our app ecosystem. I'm not sure what, but I could imagine things such as restricting how users can interact with Market apps on these devices (not allowing reviews or such).
We have let a lot of things in this area slide -- for example to be allowed to include Market on your device you are supposed to fully pass CTS. However, if you start really diverging from the core Android platform (I would argue this takes you well into the realm of a fork rather than a customization) then some deep issues are going to come up about how we handle these custom builds.
We have been putting a lot of thought and work for a number of years into how to let Android applications run on increasingly diverse and dynamic screens. Doing this correctly, without impacting our app developers in a negative way, is a really challenging problem. I also think it is something that needs to be done at the mainline platform level, not as a customization, because doing it right is going to require new well defined interfaces with applications for them to interact with it, possibly starting with just a facility they need to use to opt in to it."
Bron
Google Android wil dus niet eens dat dit gebeurt. Het is overigens ook niet mogelijk in Android als er geen Root-acces op het toestel is. En zal ik je iets leuks vertellen, met een Jailbreak is het ineens wel mogelijk in iOS. Wat dat betreft verschillen Android en iOS niet eens met elkaar. Standaard kan het niet tenzij...
Samsung's multiple screens werkt overigens maar deels en dat heeft met bovenstaand verhaal te maken. Deze applicaties zijn hiervoor geoptimaliseerd om met multiple screens te werken. Andere apps werken weer niet.
Virtual Buttons heeft iOS al sinds de eerste versie van iOS. Dat is dus ook gewoon onzin wat niet klopt. Dat was het verkoopargument van Apple toentertijd.
Dit zijn trouwens allemaal maar zichtbare features. Qua features onder de motorkap loopt Android nog jaren achter op iOS. Google heeft met Android eerst zoveel als mogelijk features toegevoegd zonder na te denken over de functionaliteit van het OS. Daarom waren de eerste versies van Android ook gewoon heel erg slecht. Geheugenproblemen, crashes, lag, etc. Dit zijn ze pas sinds Android 4.0 echt gaan verbeteren door naar Apple te kijken. Android developer Dianne Hackborn geeft dit ook gewoon toe in haar blogs.
Mja ze gebruiken nog steeds een Garbage Collector, de AOT-compiler werkt nog niet helemaal goed waardoor je alsnog met de JIT-compiler werkt, de UI is nog niet echt consistent, alhoewel dat met Android 5.0 beter lijkt te worden en ze maken geen gebruik van system wide process priorities. Dingen die iOS allang op orde heeft waardoor het zo goed werkt met minder hardware resources.
Gewoon copy paste uit voorgaande topics.quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef HeatWave het volgende:
Jij hebt echt tijd teveel Dimens. (maar je hebt wel gelijk hoor).
Maar wel mongool genoeg om in Wave te trappenquote:Op zondag 21 september 2014 15:16 schreef xDxD het volgende:
ja tuurlijkzo stom ben ik echt niet hoor
Wat is met jou? Ik plaats gewoon een hoax waardoor veel iPhones gesneuveld zijn. Dat jij daar fel op reageert bewijst dat jij daar ook je telefoon aan verloren hebtquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij hebt echt een gedragsstoornis met je bijna psychotische haat, zoek professionele hulp Tristan 2.
Nee, jij loopt al tijden pure haat uit te braken in Appletopics, lees je even mee, HAAT omdat mensen een andere telefoon prefereren dan jij en daar ook nog eens hele rationele argumenten voor hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 21:45 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wat is met jou? Ik plaats gewoon een hoax waardoor veel iPhones gesneuveld zijn. Dat jij daar fel op reageert bewijst dat jij daar ook je telefoon aan verloren hebt
^^ dit dus.quote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij loopt al tijden pure haat uit te braken in Appletopics, lees je even mee, HAAT omdat mensen een andere telefoon prefereren dan jij en daar ook nog eens hele rationele argumenten voor hebben.
Eng.
Iets op het internet HAAT noemenquote:Op zondag 21 september 2014 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, jij loopt al tijden pure haat uit te braken in Appletopics, lees je even mee, HAAT omdat mensen een andere telefoon prefereren dan jij en daar ook nog eens hele rationele argumenten voor hebben.
Eng.
Nee, jij bent mentaal beperkt, zowel op emotioneel als intellectueel gebied. De haat en totaal gebrek aan inzicht dat jij in meerdere topics tentoonstelt is gewoon abnormaal. Dimens is dan ook niet arrogant, hij heeft gewoon gelijk. Het is alsof jij continu op arrogante en asociale wijze beweert dat 1+1 gelijk is aan 3 en dat Dimens zegt dat jij dom bent omdat het duidelijk gelijk is aan 2. Is dat arrogant? Nee, dat is gewoon het verschil tussen iemand die wel logisch kan nadenken en iemand die dat niet kan. De gedachte dat 'je een punt hebt dat je sterk overdrijft' is dan ook een grote illusie: je hebt geen punt, inhoudelijk is het pure rotzooi wat je uit je toetsenbord krijgt. Eigenlijk moet je Dimens dankbaar zijn dat hij de moeite neemt om het jou uit te leggen.quote:Op zondag 21 september 2014 21:54 schreef GhpH het volgende:
[..]
Iets op het internet HAAT noemenzeikwijf. Het enige persoonlijke dat ik gezegd heb is dat Dimens onnoemelijk arrogant is. En dat blijkt ook waar te zijn.
Daarbij moet je mn posts ook met een korrel zout nemen. Als ik een punt heb zit daar een kern van waarheid maar ook overdrijving in.
En zoals je ziet heeft mn schrijfstijl goed gewerkt.
Wie moet nu iets over haatzaaien zeggen? Ben je achterlijk. Je beticht nu een ander van je eigen gedrag. Daarbij waren mijn argumenten tenminste niet "leugen" terwijl ik gelijk had of "waarom?" Als geen uitleg nodig was.quote:Op zondag 21 september 2014 22:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nee, jij bent mentaal beperkt, zowel op emotioneel als intellectueel gebied. De haat en totaal gebrek aan inzicht dat jij in meerdere topics tentoonstelt is gewoon abnormaal. Dimens is dan ook niet arrogant, hij heeft gewoon gelijk. Het is alsof jij continu op arrogante en asociale wijze beweert dat 1+1 gelijk is aan 3 en dat Dimens zegt dat jij dom bent omdat het duidelijk gelijk is aan 2. Is dat arrogant? Nee, dat is gewoon het verschil tussen iemand die wel logisch kan nadenken en iemand die dat niet kan. Eigenlijk moet je Dimens dankbaar zijn dat hij de moeite neemt om het jou uit te leggen.
Het is gewoon een observatie. De wijze waarop jij discussies aangaat is simpelweg verre van fatsoenlijk en normaal. Als jij deze observatie haatzaaiend vindt moet je dat zelf weten.quote:Op zondag 21 september 2014 22:03 schreef GhpH het volgende:
[..]
Wie moet nu iets over haatzaaien zeggen? Ben je achterlijk. Je beticht nu een ander van je eigen gedrag. Daarbij waren mijn argumenten tenminste niet "leugen" terwijl ik gelijk had of "waarom?" Als geen uitleg nodig was.
De pot verwijt de ketel.
"Gewoon een observatie". Lees het anders nog eens naquote:Op zondag 21 september 2014 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is gewoon een observatie. De wijze waarop jij discussies aangaat is simpelweg verre van fatsoenlijk en normaal. Als jij deze observatie haatzaaiend vindt moet je dat zelf weten.
Ah vandaar dat het nauwelijks relevantie had m.b.t het plaatje wat je quote. Welgeteld 1 van de 10 daargenoemde punten aangekaart, chapeauquote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon copy paste uit voorgaande topics.
quote:Op zondag 21 september 2014 22:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
"Gewoon een observatie". Lees het anders nog eens na
Daarmee had ik al in het begin al aangeduidt dat de specs zodanig verschillend zijn dat apple niet eens discutabel is. Dat extra SD en removable battery zijn simpelweg subargumenten. Maar daar wordt het meest op ingegaan. Terwijl de harde specs afgedaan worden met een "specs maken niet uit". Terwijl die zeker een vast uitmaken, maar niet onder ogen genomen worden.
Lachwekkend dit.quote:
En dan wel even vermelden dat je een S5 uit de doos nauwelijks kan gebruiken he, even rooten, custom recovery, custom rom, en dan doet hij het een beetje redelijk.quote:
Dit argument slaat nergens op want is niet onderbouwd. Cijfers daarentegen liegen niet.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan wel even vermelden dat je een S5 uit de doos nauwelijks kan gebruiken he, even rooten, custom recovery, custom rom, en dan doet hij het een beetje redelijk.
Leuk cijfertjes neuken weer, kansloos dus, nummer 1 teken van geen verstand van zaken.
Apple en jij zijn een match made in heaven, hangen allebei nog in 2011.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef HeatWave het volgende:
Op zondag 21 september 2014 22:10 schreef GhpH het volgende:
[ afbeelding ]
En dan wel even vermelden dat je een S5 uit de doos nauwelijks kan gebruiken he, even rooten, custom recovery, custom rom, en dan doet hij het een beetje redelijk.
Leuk cijfertjes neuken weer, kansloos dus, nummer 1 teken van geen verstand van zaken.
Uhuh, vertel het even aan mijn Galaxy S4quote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Apple en jij zijn een match made in heaven, hangen allebei nog in 2011.
eehm, ik denk dat hij als made IT'er met duizend diploma's en dertig bedrijven onder zijn hoede hij er iets meer verstand van heeft dan de gemiddelde fokkerquote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Apple en jij zijn een match made in heaven, hangen allebei nog in 2011.
Feiten ontwijken en verwijzen naar leeftijd. Je bent niet eens discussiewaardigquote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Lachwekkend dit.Hoe oud ben jij eigenlijk?
Cijfers liegen wel, ze zeggen namelijk geen moer in dit geval.quote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dit argument slaat nergens op want is niet onderbouwd. Cijfers daarentegen liegen niet.
Jij had het over rationele argumenten? Wat is mis met je..
Ik ontwijk geen feiten, het gaat erom in welke context je die feiten plaatst. Wat is nou eigenlijk je punt, je verhaal, je standpunt?quote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef GhpH het volgende:
[..]
Feiten ontwijken en verwijzen naar leeftijd. Je bent niet eens discussiewaardig
Als hij echt IT'er was zou hij eerder afgaan op cijfers dan gebakken lucht.quote:Op zondag 21 september 2014 22:14 schreef Michielos het volgende:
[..]
eehm, ik denk dat hij als made IT'er met duizend diploma's en dertig bedrijven onder zijn hoede hij er iets meer verstand van heeft dan de gemiddelde fokker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |